וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Grubhub רוכשת את Tapingo הישראלית ב-150 מיליון דולר

מיכל רז-חיימוביץ'

25.9.2018 / 17:07

העסקה צפויה להיחתם ברבעון הרביעי של 2018. חברת Grubhub, הנסחרת בנאסד"ק, היא ענקית משלוחי מזון באון-ליין ובמובייל בארה"ב. Tapingo מציעה הזמנות מזון בכ-150 קמפוסים באוניברסיטאות בארה"ב

אילוסטרציה. ShutterStock
שליח פיצה/ShutterStock

ענקית משלוחי המזון האמריקאית Grubhub רוכשת את חברת Tapingo (טפינגו) הישראלית ב-150 מיליון דולר, בכפוף לתנאים בחוזה. העסקה צפויה להיחתם ברבעון הרביעי של 2018.

חברת Grubhub, הנסחרת בנאסד"ק, היא ענקית משלוחי מזון באון-ליין ובמובייל בארה"ב, ולפי דיווחיה, יש לה את המספר הגדול ביותר של מסעדות ובסיס לקוחות. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לשפר את חוויית הזמנות המזון באמצעות marketplace היוצר חיבור ישיר בין לקוחות למסעדות. לחברה יש רשת שותפים של 85 אלף מסעדות ביותר מ-1,600 ערים בארה"ב ובלונדון. החברה מפעילה מספר מותגים, ובהם Grubhub ,Seamless ,Eat24 ,Allmenus ו-MenuPages.

טפינגו נוסדה בשנת 2012 על-ידי אודי אוסטר (CTO) ודניאל אלמוג (מנכ"ל). החברה מעסיקה כיום כ-90 עובדים במרכזי הפיתוח בישראל ובארה"ב. החברה מציעה הזמנות מזון בכ-150 קמפוסים באוניברסיטאות בארה"ב. לפי החברה, טפינגו מאפשרת עשרות אלפי הזמנות מזון ביום ליותר מחצי מיליון מסעדות ובתי קפה הפועלים בקמפוסים בארה"ב.

טפינגו, הפועלת בישראל ובארה"ב, פיתחה פלטפורמה לרכישות מקוונות דרך המובייל, המאפשרת למשתמשים להזמין מראש אוכל במסעדות ובתי קפה ולעקוב ההזמנה. בין היתר פועלת החברה עם רשתות הפועלות בשטחי קמפוסים כגון Taco bell, Chipotle, Chick-fil-A, Panda Express, Jamba Juice ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully