וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לנתיבי איילון: האנשים שמוודאים שהכול יזרום מסביב לרכבת הקלה

וואלה! NEWS בשיתוף איגודן, וואלה! NEWS בשיתוף איגודן

11.10.2018 / 8:04

הם נמצאים חצי מהיום בבטן האדמה, מוודאים שהכול תקין, מתחזקים את רשת הצינורות העצומה ומבטיחים שמי השפכים יזרמו לאתר המחזור ללא תקלות במקביל לחפירת הרכבת הקלה. ירדנו אל מתחת לפני הקרקע יחד עם עובדי איגודן

צילום מסך

חפירת הרכבת הקלה בגוש דן יוצרת עיר תחתית חדשה ומערכת של מנהרות ניקוז המרשתות את תת הקרקע, ויש מי שחי בהן שעות ארוכות ביממה. עובדי איגודן, איגוד ערים דן לתשתיות איכות הסביבה, מבלים מדי יום בעומק של עשרות מטרים מתחת לפני הקרקע, כשהם מתחזקים, מתקנים ומשפרים את המשאבות ואת רשת צינורות הביוב במערכת מנהרות הניקוז. "רכבת התחתית של השפכים" אם תרצו, שאורכה כ-120 קילומטר.

"האתר עובד 24 שעות, אנחנו 'מטיילים' מתחת לאדמה כ-12 שעות ובודקים שהכול תקין", מספר יריב ברלינסקי שי, מנהל העבודה הראשי באתר הרכבת הקלה של נת"ע, מטעם שותפות הרכבת הקלה (סולל בונה ו-CRTG). יריב וחבריו לעבודה נמצאים בגבול תל אביב-רמת גן, באתר 'גלי גיל', ובמשך שעות ארוכות הם עובדים בעומק שקרוב ל-30 מטר מתחת לאדמה, מוקפים במי תהום.

עובדי איגודן עובדים אף הם בפיר השילוח שממנו יוצאות המכונות שחופרות את הרכבת הקלה, ופועלים בשיתוף פעולה עם יריב וחבריו. "בהתחלה חשבנו שנמצא שלדים, זהב או נפט", אומר בחיוך ברלינסקי ומוסיף בסיפוק כי "בסופו של דבר האתגר הוא לעבור מתחת לנתיבי איילון, נחל איילון ורכבת ישראל. לא רואים מה אתה עושה אבל יום אחד אנשים יעברו פה ואתה תהיה חלק מזה".

וואלה! NEWS בשיתוף איגודן, וואלה! NEWS בשיתוף איגודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully