וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר פז נפט, יצחק עזר, התפטר על רקע "מחלוקות עמוקות בהנהלה"

2.10.2018 / 13:59

יצחק עזר הודיע על התפטרותו מתפקידו כיו"ר דירקטוריון החברה - תפקיד שבו שימש מאז סוף 2016. במכתב ההתפטרות שלו הוא מציין, בין השאר: "זה תקופה נתגלעו מחלוקות עמוקות ביני (ולא רק ביני) לבין רוב חברי הדירקטוריון וההנהלה על דרך ניהול החברה והמבנה הארגוני שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פז/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת פז נפט דיווחה היום (ג') בצהריים על התפטרותו של יו"ר הדירקטוריון שלה, יצחק עזר. במכתב ההתפטרות של עזר, שצורף להודעת החברה, נכתב כי התפטרותו מהדירקטוריון של פז באה על רקע "מחלוקות עמוקות" בהנהלת החברה.

חברת פז נפט עוסקת באספקת מוצרי נפט ודלק ובהפעלת בתי הזיקוק באשדוד ושולטת בחברת פזגז. מניית פז נפט , שעולה כעת בכ-0.7%, משקפת לחברה שווי שוק של כ-5.8 מיליארד שקל.

במכתב ההתפטרות של עזר הוא מציין, בין השאר: "אני מכהן כדירקטור בפז עוד מתקופת היותה חברה פרטית, כאשר מאז סוף 2016 אני משמש יו"ר דירקטוריון". לדבריו, "זה תקופה נתגלעו מחלוקות עמוקות ביני (ולא רק ביני) לבין רוב חברי הדירקטוריון וההנהלה על דרך ניהול החברה, המבנה הארגוני שלה וכן ביחס לאסטרטגיה העתידית של החברה. נוסף על כך, לדעתי, הדרך שבה ניהלה ועדת המינויים של הדירקטוריון את בחירת המומלצים על-ידה מעלה שאלות כבדות ביחס לממשל התאגידי הנהוג בחברה".

  • עוד באותו נושא:
  • פז נפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully