וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לתרום לבית הספר רימון?

רונית מטיאס

7.10.2018 / 11:35

וגם: שומרים על הטבע באפולוניה, קבוצת הכדורגל צ'לסי נלחמת בגזענות, קולקציה חדשה בישראל ללואי ויטון, חוגגים עונה חדשה לדה וויס וקמפיין חדש לנטע אלחימסטר

מלא כרימון

אסתי אקרמן, אירינה שלמור  אודי וענת אנג'ל. איציק בירן,
אסתי אקרמן, אירינה שלמור, אודי וענת אנג'ל/איציק בירן

עמותת ידידי בית ספר רימון למוזיקה קיימה בצהרי שישי את אירוע ההתרמה השלישי במוזיאון תל אביב. הכנסות האירוע קודש למימון מלגות לימודים בבית הספר. המוזמנים נהנו מאוכל ויטנאמי וחלבה לקינוח. בחלק האמנותי זמזמו המוזמנים עם הרכב "החלונות הגבוהים" הכולל את שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס - בוגרת רימון.

במוזיקליים: ניצה ויובל גביש, יו"ר החטיבה הבנקאית בדיסקונט; תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן ואיש העסקים מאיר אוזן; יעל אלמוג זכאי, מבעלי גיתם BBDO ובנק איגוד; קלרה ונתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ; ענת ואודי אנג'ל יו"ר הועד המנהל של רימון, שתרם 3 מלגות נוספת, ואף שר על הבמה; אורה ורוני נפתלי, מבעלי מי עדן; נחמה רונן, יו"ר ממן ותאגיד המיחזור ובעלה עופר; רו"ח יצחק סוארי ואשתו אדיה; אסתי אקרמן, מבעלי אקרמן - משווקת וודקה פינלנדיה, נותנת החסות לאירוע; אירינה שלמור, יו"ר אגודת ידידי רימון שקיבלה זר ורדים אדומים ליום הולדתה כשהקהל שר לה יום הולדת שמח עם בעלה רמי, בתם ירדן ובנם, כתב הטלוויזיה גלעד שלמור; משה סיני, מנכ"ל בית הספר רימון ואשתו רונית; יהודה עדר, נשיא ומייסד בית הספר; רוית פדלון, מנהלת אגודת הידידים; השחקנית לימור גולדשטיין ובעלה רון אבידן, מנכ"ל עופר השקעות; העיתונאי יואב לימור.

רון אבידן ולימור גולדשטיין. רונית מטיאס,
רון אבידן ולימור גולדשטיין/רונית מטיאס
יובל גביש, יעל אלמוג זכאי, הדסה פתאל, תמיר גילת, ניצה גביש, מאיר אוזן. רונית מטיאס,
יובל גביש, יעל אלמוג זכאי, הדסה פתאל, תמיר גילת, ניצה גביש, מאיר אוזן/רונית מטיאס
רונית סיני, יהודה עדר ומשה סיני. איציק בירן,
רונית סיני, יהודה עדר ומשה סיני/איציק בירן
seperator

זרם הגולף

מגי אזרזר, מירב פלדמן, ינאי פרישר גוטמן, מיכל אמדורסקי, מאיה דגן. אביב חופי
מגי אזרזר, מירב פלדמן, ינאי פרישר גוטמן, מיכל אמדורסקי, מאיה דגן/אביב חופי

מעצב הפנים ינאי פרישר גוטמן, חשף הבוקר את קולקציית הקפסולה עם רשת גולף & קו
- GOLF & CO By YANAI FRYSZER GUTTMANבחנות הדגל החדשה ברחוב הלח"י בבני ברק. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של קייטרינג המעדניה הנודדת, דברי פתיחה של רביב ברוקמאייר, מנכ"ל הקבוצה, והצגת הקולקציה על ידי פרישר גוטמן שאמר כי עבורו זו התגשמות חלום להיות חתום על ליין המוצרים שעיצב בקפידה ביחד עם מעצבי הסטודיו של גולף & קו. לדבריו, צריך הרבה אומץ וביטחון לעצב משהו שיכנס לאנשים הביתה. "טרגדיה כזו שמטלטלת אותך גורמת לך להבין שחייבים להגשים חלומות, גם אם מדובר בחלום שאתה לא מעז להגיד בקול רם. בעיצוב קולקציה כזו, אתה משקיע את כל מה שיש בך, היכולת להיות יצירתי בתוך כל הכאוס האישי, מוציא ממך את היכולות הגבוהות ביותר", אמר גוטמן והסביר כי הקפסולה נולדה מצורך הקיים היום בשוק, וללא ספק ישלים להרבה לקוחות, אדריכלים ומעצבים את המראה העיצובי של הבית.

ינאי פישר גוטמן שי לי לילה. אביב חופי
ינאי פישר גוטמן ושי לי לילה/אביב חופי

במשיקים: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; השחקנית גילה אלמגור; מגישת הטלוויזיה גלית גוטמן; החברות והגיסות יעל גולדמן ומיה דגן; מיכל אמדורסקי, שהייתה מהמקורבות ביותר לאמיר פיי גוטמן; השחקניות מירב פלדמן, נטע גרטי ומגי אזרזר; השפית שי לי ליפא; הקוסמטיקאית והמטפלת פולה בליק ואחותה הילה.

רביב ברוקמאייר ואבי לוי. רונית מטיאס,
רביב ברוקמאייר ואבי לוי/רונית מטיאס
seperator

שומרים על הטבע

מתן וילנאי, לוני הרציקוביץ' וענת וילנאי. אסף לב,
מתן וילנאי, לוני הרציקוביץ' וענת וילנאי/אסף לב

הפורום הציבורי לשמירת הטבע ומורשת הושק בגן הלאומי אפולוניה בהרצליה. הפורום הוא גוף אזרחי שהוקם במסגרת הקרן לשמירת הטבע ומורשת במטרה לתמוך ולקדם שמירה על נכסי טבע ונוף ואתרי מורשת בארץ, מתוך הבנה כי זהו אינטרס משותף של החברה הישראלית כולה.

המוזמנים נהנו מקבלת פנים וסיור שקיעה מודרך באתר. הסיור הסתיים במבצר הצלבני, שם חולקו תעודות הוקרה לחברות מובילות במשק הישראלי כתודה על פועלן ותרומתן לקידום ערכי הקרן. בין החברות שזכו להוקרה: אס. סי. ג'ונסון, סימנס, ביטוח הראל, דליה אנרגיה, קרן קיסריה, אדמה, חילן, נשר, טמבור ועוד. האירוע כלל גם שירת שירי ארץ ישראל עם רונית אופיר ואלונה תוראל.

רווית קלוד ואברהם ביגר. אסף לב,
רוית קלוד ואברהם ביגר/אסף לב

במשיקים: שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים; תמר גיא, יו"ר הוועד המנהל של הקרן לשמירת הטבע והמורשת; אברהם ביגר, נשיא הקרן; עוזי ברזילי, מנהל הקרן; מתן וילנאי, יו"ר הפורום; רוית קלוד, מנכ"לית אס. סי. ג'ונסון; גיא סברסקי, סגן יו"ר קרן קיסריה; איש העסקים אמנון אנג'ל; משה פדלון, ראש עיריית הרצליה; איש העסקים לוני הרציקוביץ'; איש העסקים עברי ורבין ; צביקה לוין, סמנכ"ל טמבור; רון אלון, מנכ"ל yes היוצא; קובי רבינוביץ', סמנכ"ל נשר; סנאית מאיר, סמנכ"לית דליה אנרגיה.

קובי רבינוביץ' וסנאית מאיר. אסף לב,
קובי רבינוביץ' וסנאית מאיר/אסף לב
seperator

נלחמים בגזענות

סוניה גומס דה מסקיטה, טל ברודי, עידו ברונו, ירגן גרבי , סיימון טיילור, מירי נבו ,רני רהב. ששון תירם,
סוניה גומס דה מסקיטה, טל ברודי, עידו ברונו, ירדן ג'רבי, סיימון טיילור, מירי נבו, רני רהב/ששון תירם

הקונגרס היהודי העולמי ומועדון הכדורגל צ'לסי ערכו בגלריית דובנוב את אירוע הגמר של תחרות pitch For Hope ישראל - תחרות בינלאומית שהיא חלק מפרויקט "כרטיס אדום לשנאה" למען מאבק בתופעות הגזענות, השנאה והאנטישמיות בספורט. היוזמה המשותפת מתאפשרת הודות לתרומה של רומן אברמוביץ', מבעלי מועדון הכדורגל צ'לסי, והיא חלק מקמפיין Say No To Antisemitism שיזמה צ'לסי.

בחוגגים: סוניה גומס דה-מסקיטה, סמנכ"לית הקונגרס היהודי העולמי; איש העסקים טל ברודי; המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי; רני רהב, יו"ר רהב תקשורת; עידו ברונו, מנכ"ל מוזיאון ישראל; סיימון טיילור, ראש קרן צ'לסי.

seperator

פולין על המפה

שמעון גלאון, אבי מאור, חנן מור, רומן רידל. משה נייס,
שמעון גלאון, אבי מאור, חנן מור, רומן רידל/משה נייס

קבוצת הנדל"ן MORE, השיקה בעיר פוזנן שבפולין מלון חדש בשם PARK INN BY RADISSO' N שבו 165 חדרים, ושוויו המוערך הוא כ-58.6 מיליון שקל. ההשקה התקיימה במעמד נציגי רדיסון העולמית - מפעילת המלון, שזהו המלון החדש ביותר בניהולה מתוך 990 נכסים ברחבי העולם. הרב מרדכי שודריך, רבה הראשי של פולין, סיפר על החשיבות העצומה של טביעת רגל ישראלית ויהודית בפולין ועל חיבורו האישי לעיר.

חנן מור, יו"ר הקבוצה, אבי מאור המנכ"ל, שמעון גלאון, מנהל פרויקטים בחנן מור ורומן רידל, מנהל המלון מטעם קבוצת רדיסון, אירחו.

seperator

למען הילדים

רונאלד לאודר וציפי לבני. נעה גרייבסקי,
רונאלד לאודר וציפי לבני/נעה גרייבסקי

הפילנתרופ ונשיא הקונגרס היהודי העולמי, רונאלד ס. לאודר, הצטרף לתנועת "אפס אפליה" שחרטה על דגלה להילחם באפליה ובגזענות ולקדם את זכויות היסוד של בני אדם לחירות, כבוד הדדי וצדק חברתי. התנועה מונהגת על ידי לורנה קסטיליו דה וורלה, רעיית נשיא פנמה חואן קרלוס וורלה, ושגרירה של UNAIDS - ארגון האו"ם למלחמה באיידס באמריקה הלטינית.

בארוחת ערב במוזיאון ה-Neue Galerie בניו יורק למד לאודר על מאמצי ארגון Laureados y Líderes Por Los Niños, ארגון בו חברים זוכי פרס נובל לשלום ומנהיגי עולם, שמטרתו הגנה מלאה על זכויות האדם של ילדים בעולם.

בנוכחים: ברוס פייזנר, נשיא ויו"ר האקדמיה לטלוויזיה, אומנויות ומדעים - הגוף המעניק את פרס האמי הבינלאומי; מיכל גרייבסקי, נשיאת JCS International; ראש האופוזיציה ציפי לבני.

seperator

פארק היורה

יורם פפר ורועי פפר. מורג ביטן,
יורם ופפר ורועי פפר/מורג ביטן

יורם פפר, מנכ"ל יורה ישראל, ורועי פפר, סמנכ"ל החברה, הרימו כוס אספרסו בהשקת מתחם התצוגה של יורה למכונות קפה משוויץ בחנות הדגל החדשה של CO&GOLF. מתחם התצוגה והמכירות של יורה הוקם בקונספט שמפעילה יורה בעשרות מדינות בעולם.

seperator

רהיטים עולמיים

ליאת בר, אריאל תובל וורד ידיד. יונתן כהן,
ליאת בר, אריאל תובל ו-ורד ידיד/יונתן כהן

אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה"; ליאת בר, מנהלת השיווק של הרשת; ו-ורד ידיד, מנהלת הרכש, שבו מביקור בתערוכה KIND + JUGEND 2018, בקלן שבגרמניה, שם בחנו את הטרנדים החדשים בתחום רהיטי הילדים. זו השנה הראשונה שהנהלת עצמל'ה נוסעת לתערוכה החשובה והגדולה בתחום ריהוט, משחקים ואביזרים לילדים, בה מציגים ספקים ושמות חזקים בתחום.

seperator

גבר גבר

ג'ושוע אברהם ואסף מזרחי. אבי לוי,
ג'ושוע אברהם ואסף מזרחי/אבי לוי

לטובת מי שלא נכח בתצוגת האופנה של בית האופנה לואי ויטון, נחתה בחנות הדגל של המותג בקניון אביב קולקציית בגדי החורף לגברים בעיצובו של קים ג'ונס - המנהל האמנותי של המותג. אסף מזרחי, סטייליסט המותג בארץ, הציג את הקולקציה הכוללת סריגים, חולצות מכופתרות וחולצות טי, בגדי-ים, מכנסי ג'ינס ומעילי עור. זו הקולקציה האחרונה שעיצב ג'ונס לפני שעבר למותג היוקרה דיור - מותג נוסף של קבוצת LVMH.

קייט מוס קים ג'ונס ונעמי קמפבל. יחצ חות מקור שטרן אריאלי,
קייט מוס, קים ג'ונס ונעמי קמפבל בתצוגה של לואי ויטון/יחצ חות מקור שטרן אריאלי

מזרחי סיפר כי חלק גדול מהפריטים כבר אזלו, וג'ושוע אברהם, מנהל החנות התל אביבית, ציין כי זו הפעם הראשונה שקולקציית הביגוד מושקת בישראל והביע תקווה שבעתיד בגדי הגברים יהוו חלק מההיצע הקבוע של החנות לצד מוצרי העור והאביזרים.

seperator

אביב הגיע

דנה אביב רום ניצן אופיר ורוי. עופר חן,
דנה אביב, ניצן אופיר, רום ורוי אביב/עופר חן

דנה אביב, מבעלי בית ההשקעות אביב שגב, ואיש יחסי הציבור ניצן אופיר, חגגו ברידינג 3 בר מצווה לבנם רוי - נכדו של הקבלן משה אביב. על הקייטרינג הוצבו פלפל פרודקשן ועל הבידור סטפן שסחף את כולם עם השיר קומסי קומסה ומופע תקליטנים מהארץ והעולם.

ניר ושרון טל. עופר חן,
ניר ושרון טל/עופר חן

במברכים: הדס מוזס וירון ליכטנשטיין, מבעלי סוכנות ADD; אשת העסקים דושי לייטרסדורף; מאיה ישעיהו ואייל גרינברג, מבעלי GROUP; גיא פינס; שרון וניר טל, מבעלי משכית; אנשי העסקים צחי ארבוב, טובי שמלצר ומוקי שניידמן; השף יונתן בורוביץ; הנד"לניסט שמעון וינטרוב, הדודים אורלי ודורון אביב; אלינור ואיתן טרבלוס, מבעלי אגאדיר.

ירון ליכטנשטיין דנה אביב והדס מוזס. עופר חן,
ירון ליכטנשטיין, דנה אביב והדס מוזס/עופר חן
seperator

מרימים בהולה

דורון מדלי,  עמי גלאם,  שלומי שבת, אייל זיו, ריצארד ריטואלט, ויקטור גלוגר. ניר פקין
דורון מדלי, עמי גלאם, שלומי שבת, אייל זיו, ריצ'ארד ריטואלט, ויקטור גלוגר/ניר פקין

לקראת צילומי העונה ה-5 של דה וויס ברשת 13 נערכה הרמת כוסית במסעדת הולה בראסרי בתל אביב.

הרימו: עמי גלאם, סמנכ"ל תוכן רשת 13; ריצארד ריטוולט, נציג חברת טלפה העולמית ומבעלי הפורמט; אנשי העסקים אייל זיו, ודודי זיו, מבעלי המסעדה; ויקטור גלוגר, השף; המנטורים של התוכנית, עברי לידר, שלומי שבת, נסרין קדרי, דורון מדלי.

seperator

יופי עולמי

נטע אלחימסטר נטלי גולברי. אלעד גוטמן,
נטע אלחימסטר ונטלי גולברי/אלעד גוטמן

נטע אלחימסטר, הפרזנטורית של רשת האיפור הטיפוח סקארה, התייצבה לצילומי קמפיין חורף 2019. אלחימסטר מקדמת את המותג זו העונה השלישית, ושווי שכרה מוערך בכמיליון שקל. על הסט פגשה את נטלי גולברי, סמנכ"לית השיווק של הרשת, וסיפרה לה שהיא טסה לאודישנים בניו יורק, וכשתחזור תסגור את פרטי החתונה עם הכדורגלן רמי גרשון.

גולברי העניקה לה מזוודת איפור ענקית עם מגון מוצרי איפור וטיפוח, שיהיה לה במהלך שהותה, וסיכמו כי כשתשוב, יצלמו קמפיין נוסף בהשראת החתונה.

seperator

המנצח

ליאור אשכנזי, רון גוראון, אשר ביטון. שלומי בידני,
ליאור אשכנזי, רון גוראון ואשר ביטון/שלומי בידני

בסינמטק תל אביב הושקה הסדרה החדשה "המנצח" שתעלה ב-yes ו-STINGTV.

בצופים: רן גוראון, מנכ"ל yes הנכנס; קובי גל-רדאי, סמנכ"ל התוכן ב-yes; אשר ביטון, יו"ר מועצת הכבלים והלווין; אסי קליין-בן נעים, סמנכ"לית רגולציה ב-yes; איש העסקים יונה ויזנטל; היוצרת והמפיקה אילנית באומן; כוכב הסדרה, ליאור אשכנזי, שנפגע ברגלו בתאונת דרכים אך לא ויתר על נוכחות באירוע.

seperator

זוכרים ומפרגנים

יקי ודמני ואביגדור קהלני. מקור יואב צור,
יקי ודמני ואביגדור קהלני/מקור יואב צור

אביגדור קהלני השיק בבית מתן ברעננה את ספרו "מנהיגות במעגלי החיים". איש העסקים יקי ודמני, המתמודד על ראשות העיר רעננה וחבר ותיק, מימי השירות הצבאי העלה עמו זיכרונות.

seperator

רואים עולם

ירון עמיר, מרים פיירברג, אריאל וכנרת מנטין. רן אליהו,
ירון עמיר, מרים פיירברג, אריאל וכינרת מנטין/רן אליהו

כנרת מנטין, מנהלת אגף רובעים ושכונות בעיריית נתניה, גילתה כי בתה בת השנתיים וחצי זקוקה למשקפי ראייה בגלל בעיה רפואית אך מתביישת להרכיב אותם לגן. הגננת ארגנה מסיבת משקפיים לילדי הגן, במסגרתה כל ילדי הגן הרכיבו משקפי ראייה. מרים פיירברג, ראשת העיר נתניה ורשת האופטיקה אופטיקנה, לקחו השראה מהמסיבה, וארגנו "מסיבת משקפיים" בקריית השרון שבעיר עם ילדי השכונה. ירון עמיר, מנהל אגף שיווק ופרסום באופטיקנה, אמר כי זהו מהלך חשוב בדרך להראות לילדים ולכולם שמשקפיים זה קול.

בקטנה

+ חברת GoTo Mobility מקבוצת CAR2GO, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית לניהול מערכי ציי רכב שיתופים, זכתה במקום הראשון בתחרות סטארטאפים בקטגוריית טכנולוגיות של תחבורה שיתופית, בתערוכת הרכב הגדולה בעולם בפריז. במסגרת התערוכה התקיימה תחרות סטארטאפים ב-8 קטגוריות שונות. GoTo Mobility, שיוצגה על ידי שירלי קלוש, סמנכ"לית הפיתוח העסקי, התמודדה מול עשרות חברות בתחומה. החברה אף התקשרה עם חברת שיתוף רכבים זרה הנמצאת בבעלות מלאה של יצרנית כלי רכב, מהגדולות בעולם, בהסכם ראשון למתן רישיון לשימוש במערכת הטכנולוגית המתקדמת שפיתחה בכלי רכב שיתופיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully