וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפרה לבוס ולכולנו: "אני מאוננת בעבודה וגם לכם כדאי"

10.10.2018 / 8:27

נדיה בוקודי, בלוגרית שכותבת טור סקס, סיפרה שהיא לוקחת "הפסקות אוננות" בעבודה כדי להקל על הלחץ - וזו הסיבה שהיא חושבת שגם אתם צריכים לנסות את זה

Seven's Morning Show

בסרטון - נדיה בוקודי מספרת על ההתמכרות שלה למין

שעות העבודה הארוכות ורוויות המתחים מצריכות מאיתנו לא פעם לצאת להתרעננות קלה. אם זה להכין לעצמנו קפה חזק שיחזיק אותנו (בתקווה) עירניים עד סוף היום, אם זה לצאת רגע לנשום אוויר צח או לעשן סיגריה מהירה, או אפילו לקפוץ רגע למטבח כדי לרכל עם אנשים שאנחנו עובדים איתם על אנשים אחרים שאנחנו עובדים איתם. כתבת טור הסקס של She Said, נדיה בוקודי, שיתפה את קוראיה בסוג ההפסקה שהיא לוקחת כדי להירגע - ולא בטוח שהבוס שלה הולך לאהוב את זה.

בת ה-34 סיפרה שכדי להירגע מלחציי היומיום, היא לוקחת "הפסקות אוננות" במקום הפסקות קפה - ונכנסת לתא השירותים במשרד כדי לענג ולספק את עצמה. כן, הבלוגרית הנועזת חשפה שהיא מאוננת בעבודה בזמן שעמיתיה מנסים להתאוורר בדרכים השגרתיות של קפה וסיגריה. "אם זה זמן ארוחת הצהריים, אני קופצת הביתה לפלירטוט מהיר עם הויברטור שלי (הטבות של מרחק הליכה מהמשרד הביתה)", היא כתבה בפוסט הארוך תחת הכותרת "אני מאוננת בעבודה. וגם לכם כדאי", "אבל בהזדמנויות אחרות - לא אוכל לחכות כל כך הרבה זמן. אז אני אקפוץ לשירותים, אשים אוזניות ובשקט אגלוש קצת ברד-טיוב עד שירד לי הלחץ. רבע שעה לאחר מכן, אחזור רגועה וממוקדת יותר, מוכנה להתמודד עם מה ששאר היום יזמן לי".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully