וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול התחיל במייל אחד: המקום שבו נראו הפנים היפות של החברה הישראלית

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

21.10.2018 / 9:12

הקושי של בעלי מוגבלויות בישראל למצוא עבודה הוביל ליצירת יריד התעסוקה הראשון עבורם, תחת השם "מלאי מוגבל" ובחסות בנק הפועלים. החברות הגדולות במשק הגיעו נרתמו למאמץ במטרה לשנות את פני המציאות. אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "הם יתרמו רבות לחברות שיקבלו אותם"

צילום מסך

יש בישראל כ-1.4 מיליון בעלי מוגבלויות בישראל, המהווים כחמישית מהאוכלוסייה. דוח של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, שפורסם ב-2017, הראה כי בעלי המוגבלויות מתקשים לרכוש חינוך ולמצוא עבודה ומצבם הכלכלי קשה בהשוואה לאנשים ללא מוגבלות. ב-4 באוקטובר השנה נעשה צעד גדול לשינוי מציאות זו. באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל אביב התקיים לראשונה יריד תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלויות תחת השם "מלאי מוגבל" ובחסות בנק הפועלים.

היריד יועד למעסיקים ולאנשים עם מוגבלות, אקדמאיים ומקצועיים במטרה לסייע להם למצוא מקום בזירת התעסוקה. ליריד חברו בנק הפועלים, מקשיבים נט, ההסתדרות הציונית העולמית ובלה דיגיטל על מנת להוציאו לפועל. המשתתפים ביריד נהנו מסדנאות למחפשי עבודה, הרצאות מעוררות השראה מעולמות הקריירה והאקדמיה ושיתוף סיפורי הצלחה.

"הקרדיט הוא לאזרחית שפנתה אליי במייל, שמה נורית פלג-וולברג, זה היה החלום שלה ואנחנו התחברנו לחלום להתגשם. אני נרגש לראות את החברה הישראלית במיטבה, לראות את המעסיקים שנרתמו והגיעו לנסות ולקלוט לתוכם אנשים עם מוגבלויות", אומר אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, "אלה אנשים שיכולים לתרום המון ואני משוכנע שהם יתרמו לחברות שיקבלו אותם".

בין החברות שהשתתפו ביריד ניתן היה למצוא את חברת החשמל, התעשייה האווירית, משרד החינוך, משרד המשפטים, בנק הפועלים, בזק, פלאפון, תנובה ועוד. "יש לנו תפקיד, כארגון עסקי מוביל במשק, למלא גם חלק בזירה הקהילתית והחברתית וזה התפקיד שלקחנו על עצמנו - קידום הנגישות", אומרת יעל דרומי, מנהלת חטיבת מחזיקי עניין בבנק הפועלים, "אנחנו שמחים לראות את המגזר הציבורי והעסקי מגיע ונוטל חלק באהבה".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully