וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התרשם מהמלון החדש שנפתח בתל אביב?

רונית מטיאס

10.10.2018 / 13:08

וגם: יום הולדת 5 לקרן הגידור גרניט אלפן קפיטל, מפעלים חדשים לרב בריח, תערוכה נחדשה בפוקס הום ומה עשה הצייר רמי מאירי במסעדה החדשה ביד אליהו?

לילה במגדלור

יוסי דיין, יעל רב-הון, יעל בידרמן. רונית מטיאס,
יוסי דיין, יעל רב-הון, יעל בידרמן/רונית מטיאס

רשת מלונות בראון השיקה כוכב חדש ברשת - מלון "לייטהאוס" בתל אביב, הגדול ברשת. במלון, שנפתח בהשקעה של כ-50 מיליון שקל, מעל 100 חדרים וסוויטות בקונספט של ג'ונגל אורבני.

האירוע החל בקומה החמישית בו ממוקמת מסעדה הפועלת כל היום, ממנה המריאו האורחים במעלית למסיבה על הגג הנוצץ המשקיף על העיר ללא הפסקה. לקראת סוף נובמבר, ייפתח במלון ספא גדול ומפנק.

גיר סיגלוביץ, אייל קשדן, מיכל נוף. רונית מטיאס,
גיר סיגלוביץ, אייל קשדן, מיכל נוף/רונית מטיאס

התרגשו ונצצו: ליאון אביגד, ניר ויצמן וניצן פרי, בעלי רשת מלונות בראון; האדריכל נסטור סנדבנק שעיצב את המלון; ראובן אלקס, מנכ"ל החברה; איש העסקים טוני לוי, מי שהקים ביפן רשת חנויות תכשיטים משגשגת והביא את ללין ליפן; יעל רב-הון, מנכ"לית אבוט ובן זוגה ד"ר יוסי דיין; ישראל רייף, יו"ר קבוצת שלמה שהגיע ללא עופרה רעייתו שערכה בביתה מפגש לנשות מעגל נשים; אייל קשדן, מנכ"ל ומבעלי השטיח המעופף; עו"ד גיא סיגלוביץ'; יעל בידרמן, סמנכ"לית קריאטיב ברשת; מיכל נוף, בעלת "האוס אוף מרקטינג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאון אביגד ניר ויצמן. ניר סטולו,
ליאון אביגד, ניר ויצמן/ניר סטולו
ליאון אביגד ונסטור סנדבנק. אלירן אביטל,
ליאון אביגד ונסטור סנדבנק/אלירן אביטל
seperator

חמסה חמסה

משה אדרי, אילן גרינבוים ומנשה שמש. רפי דלויה
משה אדרי, אילן גרינבוים ומנשה שמש/רפי דלויה

קרן הגידור גרניט אלפן קפיטל, בבעלות ובניהול מנשה שמש ואורי גלר, חגגו ב"מערבה" בגעש 5 שנים להיווסדה של הקרן על ארוחת ערב של השף רן שמואלי, מבעלי המקום. שמש הביע שמחה וגאווה על שהקרן, הפועלת בארץ ובחו"ל, זכתה מאז הקמתה להכרה בינלאומית ולהצלחה גדולה ובשנים האחרונות מדורגת באופן קבוע בצמרת הדירוג של הגופים הבינלאומיים Morning Star , Barclay Hedge ואחרים.

ליז שמש וורד גרינבוים. רפי דלויה
ליז שמש וורד גרינבוים/רפי דלויה

שמש הכריז על מינויו של אילן גרינבוים, לשעבר מנכ"ל סוני, נוקיה, יורוקום ועוד ליו"ר הוועדה המייעצת של הקרן והביע ביטחון שמינויו יחזק ויעצים את הקרן בתחומי אסטרטגיה ופיתוח עסקי. גרינבוים הביע את שמחתו להצטרף כיו"ר קרן גרניט אלפן ולתרום להמשך הצלחתה.

הנוכחים נהנו ממופע של להקת טררם ואמן על חושי.

התרשמו: אורי גולדפרב וישראל מור, מנהלי קרן הגידור ספרה; חנן שמש, יו"ר קרן הגשמה; משה קפלינסקי, מנכ"ל נשר, ורעייתו פנינה; גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו; איש העסקים לוני הרציקוביץ; אנשי העסקים גדי ודני קרובינר.

מנשה שמש ואורי גולדפרב. רפי דלויה
מנשה שמש ואורי גולדפרב/רפי דלויה
seperator

מנעול ובריח

שמואל פרנקל, אסי ברטפלד ואילן גרינבוים. אייל טואג,
שמואל פרנקל, אסי ברטפלד ואילן גרינבוים/אייל טואג

בכירי רב-בריח הניחו אבן פינה למפעלים החדשים באזור התעשייה הדרומי אשקלון, שיוקמו במהלך 7 השנים הקרובות על שטח של כ-93 אלף מ"ר בהשקעה של כ-300 מיליון שקל. המוזמנים שמעו על הדרך הארוכה שעשתה החברה מ-2008 כששמואל דונרשטיין רכש אותה והגדיל את מחזור המכירות מ-50 מיליון שקל ל-400 מיליון שקל. דנורשטיין הרחיב על השקעותיה של החברה במו"פ, על פעילותה בכ-50 ועל רצונה להרחיב את היצוא עד שנת 2025 ללמעלה מ-80 מדינות.

דונרשטיין אמר שקיומה של הפריפריה ויכולת הערים מחוץ לגוש דן להשאיר את התושבים באזור מגוריהם, תלוי בנחישות הממשלה ובתמיכתה בתעשייה באזור. הוא קרא להקמת פורום מקצועי בשיתוף הגורמים הרלוונטיים לבניית תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח לפיתוח התעשייה.

שמואל דונרשטיין ושרגא ברוש. אייל טואג,
שמואל דונרשטיין ושרגא ברוש/אייל טואג

פתחו דלת: שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה והתעשייה אלי כהן; אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים; שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים; רובי גינל, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; נחום איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות ופיתוח התעשייה והכלכלה; אורי דורי, יו"ר מכון התקנים; עדיאל שימרון, יו"ר רשות מקרקעי ישראל; אילן כרמית, מנכ"ל מכון התקנים; שי ריסקין, מנכ"ל משרד הכלכלה; שמואל פרנקל, יו"ר אפסילון; אסי ברטפלד, מנכ"ל דלק; אילן גרינבוים, נשיא ישראלינק; עומר יתיר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בינלאומי; מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק; ליאור דונרשטיין, סמנכ"ל הרכש.

seperator

חכמים בלונדון

פלוריאן סייש זוהר רויטמן. מקור יפנ אפרתי,
פלוריאן סייש וזוהר רויטמן/מקור יפנ אפרתי

זוהר רויטמן, מנהל תחום הסלולר בקבוצת ח.י, שב מלונדון, שם הושק הסמארטפון Nokia 7. בהשקה נפגש רויטמן עם פלוריאן סייש, מנכ"ל HMD גלובל - יצרנית מכשירי הסלולר של נוקיה ובדק מקרוב האם המכשיר החדש איכותי גם בצילומי סלפי. לפני כ-5 חודשים רכשה קבוצת ח.י את הזיכיון לנוקיה שהייתה מיוצגת בישראל ע"י חברת יורוקום.

seperator

תיבת פנדורה

ליאת גוטרמן, ירדן הראל, אנה אהרונוב, הלנה קצן. רפי דלויה
ליאת גוטרמן, ירדן הראל, אנה ארונוב והלנה קצן/רפי דלויה

לובי מלון בוטיק דריסקו ביפו הוסב לחנות תכשיטים לרגל השקת קולקציית PANDORA REFLEXIONS של מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA. הלנה קצן, מבעלי ומנכ"לית קבוצת סיטי טיים, אירחה את ירדן הראל, אנה ארונוב ומור סילבר - שגרירות פנדורה בישראל ואת מנהלת המותג ליאת גוטרמן. הראל סיפרה חוויות מאירוע ההשקה בחו"ל. בין המתרשמים היה גם אבי זק, מבעלי המלון.

הלנה  קצן ואבי זק. רונית מטיאס,
הלנה קצן ואבי זק/רונית מטיאס
seperator

מנהיגות חינוכית

ערן זיני, שמחה גולדין, יורם דבש. אלעד גוטמן,
מנכ"ל הבורסה, ערן זיני, שמחה גולדין ויורם דבש/אלעד גוטמן

פרופ' שמחה גולדין, אביו של החייל הדר גולדין, התארח במועדון החברתי-כלכלי בבורסת היהלומים ברמת גן, הרצה על צמיחת מנהיגות חינוכית וסיפר על הפעילות שנעשית להשבת גופת בנם ז"ל. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, אירח את גולדין למפגש היכרות מצומצם בלשכתו וסיפר לו על פעילות הבורסה, תנופת ההתחדשות והקדמה ועל שחזרה להיות מובילה עולמית בתחום.

גולדין סיפר כי ההרצאה נולדה כשהיה צריך להופיע בפני קורס קציני קשר, הוא הגיע עם הרצאה מוכנה, אך הם רצו לשמוע על הדר וכך בנה הרצאה המבוססת על דמותו של הדר, שהיה מנהיג חינוכי ואהוב על כל מי שפגש אותו. גולדין סיפר כי בהרצאתו הוא משתמש בדברים שהדר כתב והכין וחבריו הביאו למשפחה במהלך השבעה.

seperator

מקנחים בקינוחים

קרן קורץ, טליה פורת, ערן ארליך, שרי ישראלי. רונית מטיאס,
קרן קורץ, טליה פורת, ערן ארליך, שרי ישראלי/רונית מטיאס

טליה פורת, מנכ"לית פוקס הום וד"ר ערן ארליך, ראש המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל השיקו בחנות פוקס הום בקניון אביב ברמת אביב, את תערוכת "עושים כלים" - פרויקט ראשון מסוגו, ששני הגופים פיתחו במהלך השנה האחרונה. פורת אמרה שהם גאים ונרגשים ועבורה הפרויקט הוא הגשמת חלום ישן לאחר שלקח זמן רב למצוא את הפרטנרים הנכונים וליישם אותו ללא פשרות וקיצורי דרך. "שלא כמו בכל היריון, לפרויקט שלנו יש יותר מזוג הורים אחד", אמרה פורת.

הפרויקט התאפשר בזכות עבודתם המסורה של סגל המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל בליוויה של עומרית גזית קניון, סמנכ"לית פיתוח ועיצוב של פוקס הום. בפרויקט השתתפו 16 סטודנטים שהשתתפו בתהליך לימודי, במסגרתו אפיינו את המותג פוקס הום ואת פעילותו המסחרית, למדו שהרשת מקפידה על ייצור כלים פרקטיים, מסחריים ומעוצבים כאחד, למדו על הנגשת המוצרים בחנות והתבקשו לעצב מערכות כלים לקינוחים עיצוביים, פונקציונליים, פרקטיים ונוחים מבחינת תמחור. קרן קורץ, סמנכ"לית שיווק ופרסום בקבוצת פוקס ושרי ישראלי דוברת הקבוצה טעמו והתרשמו.

seperator

אור ושירה

עירית אורן גונדרס,משה אדרי,אלעד שטוקמן. איציק בירן,
עירית אורן גונדרס, משה אדרי, אלעד שטוקמן/איציק בירן

עירית אורן-גונדרס, יו"ר ומייסדת עמותת "אור למשפחות", הדואגת למשפחות השכול בישראל, וקבוצת זאפה, אירחו בזאפה הרצליה הורים שכולים. אורן-גונדרס אמרה כי מטרת האירועים והפרויקטים שהם עורכים במהלך השנה היא לחבק, לחזק ולהעצים את המשפחות לאורך כל השנה, לא רק ביום הזיכרון, והמוטו שלהם הוא להאיר את המשפחות ולהזכיר להן את רגעי האור בחיים.

זמזמו עם בועז שרעבי וצחקו עם הסנדאפיסט שמעון רגב: משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי; אלעד שטוקמן, מבעלי כלמוביל; יובל צור, מנכ"ל דיפ שיווק; נועם ויוני פיינגולד, מבעלי קבוצת זאפה; חנוך דברת, מבעלי חברת טכנולוגיה ברוסיה; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן.

הדסה פתאל,עירית אורן גונדרס,חנוך דוברת. איציק בירן,
הדסה פתאל, עירית אורן גונדרס, חנוך דוברת/איציק בירן
seperator

קפה רוסי

פיטרו סקארסיה, ניב רוט, אנדרי גודינה. מקור זאביק דרור,
פיטרו סקארסיה, ניב רוט, אנדרי גודינה/מקור זאביק דרור

ברוסיה התקיימה -PIR EXPO מתערוכות האירוח הגדולות בעולם המתקיימת כ-20 שנה, ונחשבת לאחת מ-10 התערוכות הגדולות בעולם בתעשיית האירוח (HORECA). התערוכה בנויה מ-4 מתחמים - מסעדנות, מלונאות, זכיינות וקפה.

במתחם הקפה הציגו כ-140 חברות שונות בתחום, ביניהן AVA קפה מהיצרניות המובילות את תעשיית הקפה בארץ. החברה משווקת את מוצריה למרבית בתי הקפה והמסעדות בישראל וחולשת על למעלה מ-53% מנתח השוק.

בתערוכה ביקרו כ-50 אלף אנשי מקצוע, ש-30% מהם הם מנהלים בכירים ודירקטורים בתעשיית ה-HORECA, ומומחי קפה מהעולם, בעלי רשתות קפה.

שתו וטעמו: פיטרו סקארצה, מנהל ייצוא AVA קפה; ניב רוט הקולה; וד"ר אנדרי גודינה, מומחה לקפה ויועץ לחברות קפה בעולם.

seperator

כשקולינריה פוגשת אומנות

איליה סוזין , ויאולטה באזוב, רמי מאירי , רחל מאירי. תם סמית,
איליה סוזין, ויאולטה בוזין, רמי מאירי/תם סמית

ויאולטה וסשה באזוב, שפתחו את מסעדת BOOST FM לפני כחודשיים בסמוך להיכל נוקיה בתל אביב, מצאו פסק זמן בין הופעה של אגלסיאס למשחק של מכבי, וערכו ארוחת השקה למסעדה המציעה טרנד קולינרי המשלב אומנות ויזואלית ומופע של מוזיקה חיה. במסעדה תוצגנה באופן קבוע תערוכות פופ-אפ משתנות.

שף המסעדה, איליה סוזין, אמר שאנשים אוהבים אוכל פשוט אך איכותי, ויחד עם זאת לכל מנה הוא חייב להוסיף מרכיב סודי על-מנת ליצור טוויסט ייחודי. הוא סיפר כי החל את דרכו כעוזר מטבח במסעדת דיקסי אצל חיים כהן, עבד כסו-שף במסעדת פטרה וקנקון, שם גם התקדם לתפקיד שף. לפני כחודשיים קיבל טלפון מבעלי מסעדת BOOST FM והחל לנצח על המטבח במסעדה החדשה.

בין המוזמנים היו גם רחל ורמי מאירי, שציור קיר ענק מעטר את אחד מקירות המסעדה. בזמן שיפוץ המקום והכנת המבנה לפתיחה, נתגלה ציור קיר יפיפה אך הרוס שהוסתר בעבר על-ידי קיר גבס, כשהוחלט לשחזר את ציור הקיר, זימנו את מאירי שהתגייס למשימה ושחזר את היצירה שהפכה לחלק מהקונספט והאווירה במסעדה.

seperator

סוד חינוכי

סוד חינוכי  חגי גרוס, שמואל אבואב, אופיר וייצמן. דוברות הנוע"ל,
חגי גרוס, שמואל אבואב, אופיר וייצמן/דוברות הנוע"ל

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך, וחגי גרוס, מנהל מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, ביקרו בקן יקנעם עילית של תנועת הנוער העובד והלומד. אבואב, שהיה חניך התנועה, השתתף בישיבת מדריכים, קיבל סקירה על כ-70 קנים חדשים שהוקמו בשנים האחרונות וסיפר כי לפני 40 שנה לבש חולצה כחולה והדריך. בכיתה י"א כשאמרו לו לבוא לגרעין אמר: "לקחתי מזוודה והצטרפתי לגרעין עודד, בי"ב השלמתי את הבגרות - שלא יהיו טענות במשרד החינוך".

seperator

רצים רחוק

יובל בראון  ורן קוניק. מקור עליזה וניצן,
יובל בראון ורן קוניק/מקור עליזה וניצן

כ-1,600 רצים ורצות השתתפו במרוץ גבעתיים ה-6, שכלל 3 מקצים שונים. יובל וחמדה בראון בעלי Saucony - מותג נעלי ריצה, העניקו חסות ראשית בסך כ-200 אלף שקל.

נפגשו בסמוך לקניון עזריאלי גבעתיים ולא למטרות שופינג: רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים; אילן ג'רבי, מנכ"ל הקניון; אורנה ואורי עייני, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי; דרור תג'ר עוזר מנכ"ל קבוצת עזריאלי.

seperator

דנה והעיר הגדולה

דנה פרידר אילן פנחס. שי פרנקו,
דנה פרידר ואילן פינחס/שי פרנקו

רשת ההמבורגרים BBB עולה בימים אלה בקמפיין חדש, תחת הסלוגן: "בורגר טריפ-מגלים את אמריקה". הקמפיין, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, מוערך בכ-2.5 מיליון שקל. אילן פנחס, סמנכ"ל רשת BBB אמר כי לאור הצלחת בורגר טריפ 1, הוחלט להמשיך באותו הקונספט, ולשלוח את דנה פרידר לניו יורק המזוהה עם המבורגר. פרידר ביקרה ב-3 מסעדות המבורגר שנבחרו לאחר תחקיר מעמיק, ובחודשים הקרובים תגיש הרשת את הגרסאות הישראליות של אילן פנחס שף הרשדת להמבורגרים הניו יורקים.

seperator

מסמר שיער

לורן עליה, זהבית מוריסי, קארין עליה, אופיר יוסף. יחצ מקור גולן נהרדע,
לורן עליה, זהבית מוריסי, קארין עליה, אופיר יוסף/יחצ מקור גולן נהרדע

אופיר יוסף מבעלי חברת "טייפאיט", וזהבית מוריסי, מעצבת השיער, הציגו את מראות 2019 שניתן לעצב בעזרת תוספות שיער שמייבאת טייפאיט. המותג נמכר במספרות המובילות בישראל. הדוגמנית קארין עליה ואחותה לורן התנדבו לדגמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully