וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ל.ל מתגמלת את עמירם שור: תשלם לו דמי ניהול שנתיים בהיקף של 540 אלף שקל

אלי דניאל

8.12.2002 / 9:47

שור, המשמש כיו"ר הדירקטוריון, יזכה לרכב צמוד ולתנאים נלווים; דמי הניהול ישולמו רטרואקטיווית החל מאפריל 2002; החברה תחליף משרד רו"ח לקוסט, פורר את גבאי



חברת מ.ל.ל תעשיות תוכנה , הנמצאת בשליטת איש העסקים בני גאון (באמצעות החזקתו בג'יניוס טכנולוגיות), מבקשת להתקשר בהסכם חדש עם יו"ר הדירקטוריון שלה, עמירם שור, המחזיק בכ-11.7% מהון מניותיה.



כך, החברה מתעתדת לשלם לחברת א.ט.מ אופקים טכנולוגיות ומסחר, הנמצאת בשליטתו של שור, דמי ניהול חודשיים בסך של 45 אלף שקל (בתוספת מע"מ), ובסך הכל מדובר בדמי ניהול שנתיים בהיקף של 540 אלף שקל עבור כהונתו של שור כיו"ר דירקטוריון פעיל. דמי הניהול אשר יהיו צמודים למדד, יעודכנו מדי שלושה חודשים, והם ישולמו לשור רטרואקטיווית החל מחודש אפריל 2002. כמו כן, על פי הסכם הניהול יהיה זכאי שור לרכב צמוד, לטלפון סלולרי ולתנאים נלווים.



בעלי המניות של החברה יתבקשו לאשר את ההתקשרות עם שור באסיפה שיקיימו ב-30 בדצמבר, כמו גם את מינוי משרד קוסט, פורר את גבאי כמשרד רואי החשבון של החברה במקום המשרד הנוכחי - פאהן, קנה ושות'.



מ.ל.ל סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-11.4 מיליון שקל - בדומה להכנסות הרבעון המקביל, ורווח של 101 אלף שקל, שיפור בהשוואה להפסד של כ-3.6 מיליון שקל שנרשם ברבעון השלישי של שנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully