וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפולת בוול סטריט התפשטה לאירופה ולאסיה

11.10.2018 / 13:22

החוזים בניו יורק מאותתים על המשך הנפילות, החוזה על הדאו ג'ונס מאבד כ-1%. בורסות סין ננעלו בשפל של 4 שנים, ובהונג קונג מדד ההנג סנג צנח ב-3.5%. נשיא ארה"ב תוקף את מדיניות הריבית של הבנק המרכזי: "הפד השתגע". הנפט מאבד 2%

הבורסה בסין. Eugene Hoshiko, AP
הבורסה בסין/AP, Eugene Hoshiko

13:15

בורסות אירופה נסחרות תחת לחץ בהמשך לסנטימנט השלילי בשווקים. מדד הפוטסי מאבד 1.8%, מדד הדאקס יורד 1.3% ומדד הקאק מאבד 1.5%.

בניו יורק החוזים מאותתים על המשך הירידות במדדים המובילים, כאשר החוזים על מדד דאו ג'ונס מאבד כ-1%.

מחיר הנפט צונח ב-1.6% למחיר של 72 דולרים לחבית. מחיר הזהב, שנחשב לחוף מבטחים בעתות משבר, קופץ ב-1%.

12:00

הלחץ בשוקי העולם נמשך בהמשך לדרמה שנרשמה אמש בוול סטריט, לאחר שמדד הנאסד"ק צלל ביותר מ-4% ומדד הפחד זינק במהלך המסחר ב-43%.

המדדים המובילים בבורסות אירופה נסחרים כעת בירידות של כ-1.5%. בשעה זו החוזים העתידיים בניו יורק מאותתים על המשך הירידות בפתיחת המסחר.

מחיר הזהב, שנחשב לחוף מבטחים בעתות משבר, מטפס ב-0.7% למחיר של 1,202 דולרים לאונקיה, ומנגד מחיר הנפט צונח ב-1.85% מתחת ל-72 דולרים לחבית.

לדברי יניב חברון, האסטרטג הראשי של בית ההשקעות אלומות: "אף אחד לא הולך להתנפל על הסחורה כרגע לא בארה"ב, לא באירופה ובטח שלא באסיה. ולמרות שהרבה מנהלי השקעות הגדילו את ההשקעות במזומן בחודשיים האחרונים וחלק קטן מהם אפילו הסיטו משקל ממניות צמיחה, בעיקר ממניות ה-FAANG למניות ערך. כרגע נראה שהם יחכו למחירים אטרקטיביים יותר, במיוחד במניות אלו שמובילות את הירידות בשווקים. בשלב זה יש מספיק סיבות לאי וודאות שילבו את התיקון בשוק המניות, אבל עדיין אין סיבה אחת מספיק חזקה שתוביל לקריסה פיננסית ומשבר עולמי".

11:00

המסחר בטוקיו ננעל עם ירידה של 3.9% במדד הניקיי. בורסת הונג קונג ננעלה עם נפילה של 3.5% במדד המניות הנג סנג.

10:00

בורסת שנחאי ננעלה בשפל של ארבע שנים, בירידה של 5.46%. שאר מדדי אסיה ממשיכים בירידות הנעות סביב 4%.

09:00

הירידות באסיה נמשכות, והאדום היום כהה מאוד: בטוקיו הניקיי ירד ביותר מ-4%, ובסין מדד שנחאי איבד עד כה יותר מ-4.5%. הידיות במדדים הנג סנג וקוספי מתקרבות ל-4%.

08:10

נמשכות הירידות בבורסות אסיה. בורסות טוקיו ושנחאי צוללות. מדד ההנג סנג צונח במעל 3%, לאחר שאתמול סגר 6 ימים רצופים של ירידות, והגיע לרמה הנמוכה ביותר מזה 15 החודשים האחרונים.

07:15

המסחר באסיה ממשיך לרדת בחדות: בורסות טוקיו ושנחאי צוללות בלמעלה מ-4%, בורסת הונג קונג צונחת. בורסת שנחאי מתקרבת לשפל של 4 שנים. הנפילה במדד הניקיי היא החדה ביותר מאז חודש מרץ.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ תקף הלילה את הפדרל ריזרב בראשותו של ג'רום פאוול. "אני סבור שהפד עושים טעות. לדעתי הפד השתגעו", אמר טראמפ, זאת בעקבות ההערכות כי הפד צופה העלאת ריבית נוספת השנה ועוד שלוש העלאות ריבית ב-2019. "אני ממש לא מסכים עם מה שהפד מתכוון לעשות", הוסיף.

הנשיא התייחס למפולת המניות בוול סטריט אמש ואמר כי הוא אינו מוטרד ממנה: "זה התיקון שציפינו לו".

כריסטין לגארד, יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, הגיבה לדבריו של טראמפ, ויצאה להגנה על ג'רום פאוול, יו"ר הפדרל ריזרב. "אני לא מתכוונת להאשים את ג'רום פאוול בשיגעון. לא לא, הוא וחברי הפד הנוספים מבססים את החלטותיהם בצורה רצינית ואחראית", היא אמרה.

עוד באותו נושא

היום הגרוע ביותר בשמונת החודשים האחרונים: נאסד"ק איבד 4.1%

לכתבה המלאה

06:00

בורסות אסיה נופלות בחדות בעקבות המתרחש בוול סטריט אמש: הבורסות בשנחאי, טוקיו והונג קונג - כולן צוללות בלמעלה מ-3% היום.

גם באוסטרליה המדדים נופלים, ומניות הבנקים יורדות, כש-Commonwealth Bank , Rio Tinto ו-BHP בירידה.

אמש בוול סטריט ננעלו המדדים בירידות חדות. כך, מדד הנאסד"ק איבד 4.1%, וה-S&P 500 ומדד הדאו ג'ונס נפלו בלמעלה מ-3% כל אחד.

הנפט רושם ירידות גם הוא. מחיר הזהב עולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully