וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאיוטה השלימה גיוס של 8 מיליון דולר

צורי דאר

8.12.2002 / 10:40

החברה עוסקת באבטחת תשלומים באינטרנט; את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון RRE ונצ'רס שהוקמה על ידי ג'ים רובינסון, לשעבר יו"ר ומנכ"ל אמריקן אקספרס



חברת הסטארט אפ הישראלית סאיוטה (Cyota), העוסקת בתחום אבטחת התשלומים באינטרנט, השלימה גיוס של 8 מיליון דולר.



את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון RRE ונצ'רס שהוקמה על ידי ג'ים רובינסון, לשעבר יו"ר ומנכ"ל אמריקן אקספרס, והשתתפו בו גם משקיעים קיימים. בסבב השתתף משקיע חדש נוסף ששמו לא נחשף, וכל המשקיעים האחרים בחברה.



בכוונת סאיוטה לנצל את ההשקעה להרחיב את שיווק מוצריה בתקני Verified by Visa ו- MasterCard SecureCode, ולהמשיך בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות למוסדות פיננסיים.



סאיוטה הוקמה ב-1999 על-ידי נפתלי בנט, מיכל צור, ליאור גולן ובן אנוש. החברה פיתחה את פלטפורמת SecureSuite, המאפשרת לחברות כרטיסי האשראי להפעיל באופן אינטגרטיווי ומודולרי את תקני אבטחת התשלומים באינטרנט של החברות ויזה ומאסטרקארד.



סאיוטה גייסה עד כה יותר מ-13 מיליון דולר מיזראל סיד פרטנרס, גיזה, ג'אפקו אסיה, קואן ונצ'רס השווייצית, דרזנר, פועלים שוקי הון ומשקיעים פרטיים.



בין לקוחות סאיוטה היום נמנים בנק אוף אמריקה ו-Bank One בארה"ב, קרדיט סון היפאנית וכן ישראכרט, לאומי קארד ואמריקן אקספרס בישראל. המערכת מוצעת כפלטפורמה המותקנת במרכז הנתונים של הבנק, או כשירות הניתן מאחד משלושה מרכזים עולמיים הממוקמים בארצות הברית, באנגליה וביפאן.



בשנה שעברה רכשה החברה את אחת ממתחרותיה, אוריפיי (Auripay) האמריקאית, בעסקת מניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully