וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד עו"ד צדוק צארום: גנב כספים מלקוח בהיקף של 90 אלף שקל

אסף ברגרפרוינד

8.12.2002 / 12:19

עוד נטען בכתב האישום כי עו"ד צארום מכר נכס שלו ללקוח תמורת 150 אלף דולר, וזאת על אף שהיה מודע לכך כי לנכס מונה כונס נכסים



לבית משפט השלום בתל אביב הוגש לאחרונה כתב אישום נגד עורך דין צדוק צארום מחולון, בטענה כי גנב כספים מלקוח שלו בהיקף של 90 אלף שקל וכי מכר ללקוח נכס שלו תמורת 150 אלף דולר. זאת, על אף שצארום היה מודע לכך כי לנכס מונה כונס נכסים, לאחר שלא עמד בהחזרי הלוואה לרכישת הנכס.



כתב האישום הוגש בעקבות תלונה של דן והב, תושב ארה"ב המחזיק בנכסי מקרקרעין בישראל. והב יוצג על ידי עורך דין צארום, לו היה ייפוי כוח לפעול בחשבונות הבנק של והב בישראל.



בכתב האישום נטען כי לאחר שמונה כונס נכסים לנכס שרכש עורך הדין עם אחיו, וזאת לאחר שלא עמדו בהחזר הלוואות לבנק, פנה צארום לוהב והציע לו לרכוש את הנכס, תוך שהוא טוען בפניו במרמה כי מלוא הזכויות בנכס הן שלו וכי הנכס נקי מכל חוב ושעבוד.



עורך הדין צארום, נטען בכתב האישום, ניצל את אמונו של הלקוח ומסר לו כי הנכס שווה 300 אלף דולר, וזאת למרות שהיתה בידיו חוות דעת של שמאי שהעריכה את שוויו של הנכס ב160-210 אלף דולר.



עוד נטען כי בהסתמך על הפרטים הכוזבים רכש והב מחצית מהנכס מעורך דינו תמורת 150 אלף דולר, ומשהגיע לארץ לרשום את הזכויות שלו בנכס, התברר לו כי הוא נמסר לידי כונס נכסים וכי הוא אינו זכאי לרשום אותו על שמו.



בכתב האישום נטען בנוסף כי עוד דין צארום נהג לגנוב כספים מלקוחו באמצעות צ'קים שקיבל ממנו, ואשר נועדו לתשלום הוצאותיו של והב בביקוריו בארץ. צארום, נטען, נהג לזייף את פרטי הצ'קים ולגנוב את תמורתם. בנוסף, נטען בכתב האישום, עו"ד צארום גנב מחשבון הבנק של לקוחו כספים לתשלום חוב ארנונה שגבתה ממנו עיריית תל אביב בגין נכס מקרקעין, בסכום של 21 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully