וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: אזרח ישראלי קשר קשר עם בנו של גנרל זאירי לשם זיוף מסמכים רשמיים של רפובליקת זאיר

אסף ברגרפרוינד

8.12.2002 / 12:29

על פי כתב האישום, מוטי וייסברוט אסף את פרטיהם האישיים של אנשים ואת תמונותיהם, וסיכם איתם על תשלום עשרות אלפי דולרים תמורת אספקת המסמכים שביקשו



לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש לאחרונה כתב אישום נגד מוטי וייסברוט מהרצליה, שבו נטען כי בין השנים 1995 ו-1996 קשר קשר עם פיירו בקזואה, בנו של גנרל זאירי, לזייף מסמכים רשמיים של רפובליקת זאיר עבור אנשים ממדינות שונות המעוניינים במסמכים אלה תמורת תשלום.



על פי כתב האישום, וייסברוט פירסם הודעות מטעמו בעיתונים שונים, בהן הציע להנפיק מסמכים רשמיים של הרפובליקה תמורת תשלום. לצורך הזיוף, נטען בכתב האישום, פנה למספר בתי דפוס על מנת שידפיסו ניירות מכתבים ותעודות הנושאים את הסמל של רפוליקת זאיר.



מכתב האישום עולה כי וייסברוט התכתב עם הפונים אליו בעקבות המודעות שפירסם, אסף את פרטיהם האישיים ותמונותיהם וסיכם איתם על תשלום של עשרות אלפי דולרים תמורת אספקת המסמכים שביקשו. לאחר מכן, נטען בכתב האישום, שלח וייסברוט את החומר אל בנו של הגנרל בזאיר, על מנת שיכין את המסמכים כדי שייראו כמסמכים מקוריים. מכתב האישום עולה כי בין המסמכים שזויפו היו תעודות הנושאות תארים של קונסול של כבוד וכן רשיונות נהיגה ודרכונים זאיריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully