וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סלקום יפרוש מתפקידו ב-31 בדצמבר

ערן גבאי

8.12.2002 / 7:55

לאחרונה התגלעו חילוקי דעות בין דירקטוריון החברה לבין פרי באשר לתנאי העסקתו, לאחר שבמאי הודיעה החברה שפרי יישאר בתפקידו בחוזה העסקה רב שנתי * פרי: האם הפעם זה סופי? (ארכיון) * סלקום: הרווח התפעולי ירד ב-4 הרבעונים האחרונים ב-28% (ארכיון)



נשיא ומנכ"ל סלקום, יעקב פרי, הודיע בסוף השבוע שעבר למועצת המנהלים של החברה, על החלטתו לפרוש מתפקידו ב-31 בדצמבר השנה.



הסיכום בין פרי וחברי מועצת המנהלים, בעקבות פניית האחרונים לפרי, במאי 2002, שיישאר בתפקידו, היה לתקופה של חצי שנה, ומשזו נסתיימה החליט פרי לפרוש, נמסר בהודעת החברה.



בפועל הודיעה החברה במאי השנה שפרי יישאר בתפקידו בחוזה העסקה רב שנתי, שעל פי ההערכות הובטח בו שיפור משמעותי בתנאי ההעסקה של פרי ובשכרו.



לאחרונה התגלעו חילוקי דעות בין חברי מועצת המנהלים לבין פרי באשר לתנאי העסקתו, ואלה הביאו את פרי לכדי החלטה על עזיבתו.



בהודעת החברה ממאי נאמר כי פרי נענה לבקשת מועצת המנהלים, משפחת ספרא וחברת התקשורת האמריקאית בלסאות, והחליט להישאר בתפקידו. ההחלטה הושגה אז לאחר שבמשך מספר חודשים ניסה ללא הצלחה דירקטוריון סלקום למצוא מחליף ראוי לפרי, שמועד פרישתו המקורי נקבע ל-1 במאי.



במאי הועלו שמותיהם של מספר מועמדים שעשויים להחליף את פרי, ביניהם היו המשנה לנשיא החברה, אורן מוסט, רמי בלינקוב, עמי סגיס ואילן בירן.



במכתב שהועבר היום לעובדי סלקום כתב פרי: "לפני מספר חודשים הודעתי למועצת המנהלים של סלקום על כוונתי לפרוש מתפקידי. בעקבות פניית מועצת המנהלים, הסכמתי להישאר בתפקידי. סוכם אז כי אשאר בתפקידי כנשיא ומנכ"ל סלקום לחצי שנה. היום, בתום חצי שנה, אני מודיע על פרישתי מתפקידי. את הודעתי זו אני מוסר בצער, אך גם בגאווה ובסיפוק.



"אני גאה על כך שביחד הפכנו את סלקום לחברה המובילה בשוק התקשורת הסלולרית בישראל, חברה רווחית, מצטיינת באיתנותה הפיננסית, ובעיקר ביחסי האנוש שבה. חברה עם תשתית טכנולוגית מתקדמת ביותר. חברה שהצלחותיה השיווקיות והפיננסיות בולטות אפילו בקנה מידה עולמי.



"במהלך מחצית השנה האחרונה התחלנו בסלקום בשינוי ארגוני מקיף, שאני משוכנע כי יבטיח לאורך שנים את מעמדה המוביל של סלקום בשוק הישראלי.

"השנתיים האחרונות היו קשות, לנו, למשק ולחברה הישראלית כולה. עמדנו בכבוד באתגרים שניצבו בפנינו. אני מקווה ומאמין, שהעתיד יהיה טוב יותר, לכולנו".



פרי ניהל את סלקום ב-8 השנים האחרונות והצעיד את החברה לרווחיות בשוק הטלקומוניקציה המקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully