וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות והמשטרה החליטו לזמן את עזרד לב למתן עדות בקשר לחשדות נגד יוסי גינוסר

TheMarker

8.12.2002 / 13:15

בדיון שקיימה הבוקר פרקליטת המדינה הוחלט על קיום בדיקה בנושא מעורבות גינוסר בפעילות בחשבונות הרשות הפלשתינית בטרם יוחלט על פתיחה בחקירה



בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה על קיומה של בדיקה משטרתית בעקבות הפרסומים על מעורבות ישראלים בפעילות בחשבונות הרשות הפלשתינית, קיימה הבוקר פרקליטת המדינה דיון בהשתתפות גורמי פרקליטות ומשטרה - כך מוסר דובר משרד המשפטים.



בישיבה סוכם על קיומה של הבדיקה בנושא עוד בטרם יוחלט אם יש מקום לפתוח בחקירה. הוחלט כי כצעד ראשון תזמן משטרת ישראל את עזרד לב, שיתבקש להציג את גרסתו לדברים ומסמכים נלווים אשר כנטען, מצויים ברשותו. עם קבלת החומר במלואו יוחלט כיצד להמשיך בטיפול.



היועץ המשפטי למשטרה, אליקים רובינשטיין, סיכם ביום שישי עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב שלמה אהרונישקי, כי המשטרה תבדוק אם איש העסקים, יוסי גינוסר, עבר עבירות במסכת יחסיו עם הרשות הפלשתינית ועם ראשה, יאסר ערפאת.



ראש המוסד, מאיר דגן, נפגש ביום חמישי לשיחה עם לב, שותפו לעסקים של גינוסר, ושמע ממנו פרטים על טענותיו בדבר מעשים לכאורה בלתי חוקיים - בהם תשלומי שוחד והעברת כסף לרשות הפלשתינית וממנה. לב הוא המקור לתחקיר שפירסם העיתון "מעריב" על קשריו העסקיים של גינוסר עם בכירים ברשות - בין השאר בעת ששימש כשליח מטעם ראשי ממשלה מול הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully