וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מרקורי: נגיע למכירות של מיליארד דולר בעוד 3-5 שנים

נטע יעקבי

8.12.2002 / 13:49

אמנון לנדן אמר את הדברים בוועידת ישראל לעסקים: "ההיי-טק הפך מגולת הכותרת לשק החבטות של השוק הישראלי"



אווירת המאקרו השוררת בוועידת ישראל לעסקים מטביעה את חותמה גם על חברות ההיי-טק המשתתפות בה, כאשר המשתתפים מטעמה משתדלים לשחרר הצהרות בעלות גוון כללי יותר. "הטכנולוגיה היא הדבר היחיד שבו יש לישראל יתרון יחסי", אמר אמנון לנדן, מנכ"ל מרקורי , המשתתף בוועידה שנערכת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב: "הצלחנו ליצור מעמד בשוק העולמי, ומסוכן שבגלל התפוצצות הבועה נאבד את היתרון הזה".



לנדן הוסיף כי הסתכלות לטווח ארוך היא אחד האלמנטים החשובים ביותר לצמיחה בתעשיית ההיי-טק שלאחר הבועה. "בתקופת הבועה רווחה הסתכלות לטווח הקצר", אמר לנדן. "היום הגישה משתנה ומי שהפנים את זה יצליח". לנדן מעיד כי מרקורי מתכננת את יעדיה לטווח הארוך של 3-5 שנים, והוא מקווה כי אז תהיה מרקורי "חברה גדולה יותר משמעותית מזו של היום, עם מכירות של כמיליארד דולר".



לנדן התייחס גם למצבה של תעשיית ההיי-טק כולה. "ההיי-טק הפך מגולת הכותרת לשק החבטות של השוק הישראלי, וכולם אוהבים לדבר על אנשי היי-טק שכבר לא עושים כסף", אמר. "לדעתי זוהי נקודת מבט צרה ולא עניינית. חשוב שקברניטי המדינה יזכרו שעתיד המדינה טמון בטכנולוגיה".



לנדן סבור כי על המדינה להשקיע יותר בפיתוח ובעידוד תעשיית ההיי-טק. "המדינה מתרחקת ממדיניות שעודדה השקעות הון", אמר לנדן. "מרקורי היא חברה אמריקאית, אבל כל הרווחים שלנו זרמו לישראל מכיוון שהיא היוותה מקלט הון". היום, הוא אומר, ישנם מקומות נוספים המתחרים במדינה ומציעים לחברות תנאים אטרקטיוויים יותר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully