וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון בן ישי נפסל, אבי ניר מקצץ, כרמלה מנשה מחוזרת

אביב הורוביץ

8.12.2002 / 15:19

השתתפותו של בן ישי ב"הכל דיבורים" ברשת ב' נפסלה; זכיינית ערוץ 2 "קשת" הודיעה השבוע על קיצוצים בשכר העובדים; הכתבת הצבאית של קול ישראל, כרמלה מנשה, קיבלה הצעה להצטרף לקבוצת "חדשות ישראל"



רון בן ישי נפסל
אחת ממפיקות "הכל דיבורים" ברשת ב' התקשרה השבוע לפרשן הבטחוני של "גלובס", רון בן ישי, והזמינה אותו להשתתף בתוכנית בשבוע הבא, כמראיין אורח לצידה של ענת דוידוב. זמן קצר לאחר מכן, התקשרה אותה מפיקה פעם נוספת לבן ישי, ובישרה לו כי היא נאלצת לבטל את ההזמנה, מכיוון שלא אושרה על ידי מנהל הרדיו, אמנון נדב. בן ישי מתח השבוע ב"הארץ" ביקורת על מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, וטען כי בראל מתנגד להשתתפותו במכרז לתפקיד מנהל הטלוויזיה.
בן ישי, התאכזבת?
"אני לא מופתע".
דוברת קול ישראל, כרמלה ישראלי, למה נדב לא אישר?
"אלה עניינים פנימיים של הרשות".



אבי ניר מקצץ
זכיינית ערוץ 2 "קשת" הודיעה השבוע על קיצוצים בשכר העובדים. לדברי המנכ"ל, אבי ניר, יקוצצו משכורות המנהלים הבכירים ב-15 אחוז ומשכורות העובדים האחרים יקוצצו בשיעור של בין חמישה לעשרה אחוזים. בנוסף, שוררת מתיחות בקרב עובדים ב"טלעד" לקראת קביעת תקציב החברה לשנה הבאה.
דובר "טלעד", מוני ברוש, גם אתם תקצצו?
"שכר העובדים לא ייפגע".



יוסף בראל חוסך
מנכ"ל רשות השידור, יוסף בראל, החליט לאחרונה לבטל את השי הניתן לעוזבים את הרשות. עד כה היה נהוג לערוך לפורשים ותיקים מסיבה בעלות של עד 2,500 שקל, אשר כללה גם שי של חנוכייה, סמל רשות השידור, בעלות של 500 שקל. בנוסף, הורה בראל לכל מנהלי המחלקות להסדיר את העסקת הפרילנסרים (למעט אמנים) שבתחומי אחריותם.
דוברת רשות השידור, שלומית גולן, נגמרו המתנות?
"מי שיהיה חיוני למערכת, ימשיך להיות מועסק בצורה אחרת. העובדים הפורשים יקבלו כמזכרת קלטות עם תוכניות שהופקו על ידי רשות השידור".



אמנון דנקנר מתנצל
קריקטוריסט "מעריב", יעקב שילה, פירסם ביום שלישי איור בעמודי הדעות של "מעריב היום", שהציג את יו"ר מפלגת העבודה, עמרם מצנע, עומד לפני מנהיגים ערבים, בהם יאסר ערפאת, בשאר אסד והשייח חסן נסראללה, ואומר להם: "פעילים יקרים, עכשיו למשימה העיקרית - ה-28 בינואר". למחרת, פירסם העורך אמנון דנקנר, התנצלות בולטת באותם עמודים. "מותר לחשוב ולבטא מחשבה שמנהיג פוליטי זה או אחר מסייע שלא ביודעין לאויבי ישראל", כתב דנקנר. "לא לגיטימי לטעון כי אדם כמו מצנע מסייע להם ביודעין, וזה מה שאמרה הקריקטורה הזו. אני מתנצל מיוזמתי בפני מצנע, בפני תומכיו, ובפני כל אדם אחר שנפגע - בצדק - מהקריקטורה. גם אני נפגעתי".
שילה, שותף להתנצלות?
"אני לא מעוניין להגיב על זה".



אדם שוב עובר
כתב חדשות ערוץ 2 אדם שוב, הודיע השבוע למנכ"ל חברת החדשות, שלום קיטל, על עזיבתו לטובת משרת עורך מרכזי ב"חדשות היום", חברת החדשות של JCS, שזכתה במכרז להפקת מהדורות החדשות האזוריות לחברת הכבלים המאוחדת. על פי התכנון, תפיק JCS שמונה מהדורות אזוריות, אחת מהן בשפה הערבית, שבהן ישולבו בסינדיקציה כתבות מהמהדורה המרכזית, שבעריכת שוב.
שוב, לחדשות המקומיות?
"זה אתגר מבחינתי. אני מקווה ומאמין שנספק לצופים מוצר איכותי".



אדוה מלמד עוזבת
כתבת הרכילות של המקומון "תל אביב", אדוה מלמד, הודיעה השבוע על עזיבתה. מלמד קיבלה הצעה להגיש תוכנית בשם "סקר הסקס הגדול" בערוץ YTV בלוויין. ב"תל אביב" לא הסכימו שמלמד תגיש את התוכנית במקביל לכתיבת המדור. תחליף אותה מהשבוע מירב חביב, שכתבה עד היום את מדור הרכילות בעיתון "ירושלים".
מלמד, איך היתה הפרידה?
"נפרדנו כידידים, ואני מאחלת הרבה הצלחה למחליפתי".



אורי רווח מצטרף
דובר שר הדתות, אורי רווח, הודיע השבוע כי יעזוב בקרוב את תפקידו לטובת מחלקת המורשת בערוץ 1 שבה הוא אמור להכין כתבות בנושאי יהדות. רווח היה בעבר כתב חברת החדשות של ערוץ 2 אך פרש ממנה כשהחל לחזור בתשובה.
רווח, בחזרה לתקשורת?
"צריך לנצל כל רגע בחיים כדי לקרב יהודים לתורה ולמצוות".



רון לשם מגייס
איתי רייכרט, אחד המאיירים במחלקת האינפוגרפיקה של "ידיעות אחרונות", ויובל בוגייסקי, שעבד בריכוז הכתבים של העיתון, עברו בשבוע שעבר לאגף החדשות של "מעריב" בראשות רון לשם. רייכרט ישתתף בפיתוח תחום האינפוגרפיקה בעיתון, ואילו בוגייסקי אמור לשמש כמפיק בדסק החדשות.



כרמלה מנשה מחוזרת
הכתבת הצבאית של קול ישראל, כרמלה מנשה, קיבלה הצעה להצטרף לקבוצת "חדשות ישראל", בעלת הזיכיון להפקת ערוץ החדשות הייעודי. הכתב הצבאי היוצא של "חדשות ישראל", ינון מגל, חתם בשבוע שעבר בחברת החדשות של ערוץ 10.
מנשה, מה החלטת?
"אין תגובה".
מגל, למה עברת?
"אין לי עניין להגיב".



ליאור נעמן מרגיע
הגיליון האחרון של הירחון "בלייזר" הקדיש לא פחות מ-14 כתבות לסרט החדש מסדרת ג'יימס בונד, "למות ביום אחר". הכתבות עסקו, בין היתר, בציוד של הסוכן החשאי, בביגוד ובמכוניות שלו, ולצידן הופיעו ארבע מודעות פרסומת לסרט ולמותגים הנלווים.
עורך "בלייזר", ליאור נעמן, צמידות מסוכנת?
"לסרט הזה היו כל כך הרבה מותגים שהלכו איתו, שזה ילדותי וקטנוני להאשים את העיתון שלנו בטשטוש בין מערכת למודעות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully