וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי השליטה במהדרין מצאו שימוש לפיצויים מהמדינה: החברה תחלק דיווידנד בכ-20 מיליון שקל

אלי דניאל

8.12.2002 / 15:43

מהדרין קיבלה לאחרונה מהמדינה פיצוי בכ-51.8 מ' ש'; חברת הביטוח הפניקס תשלשל לקופתה כ-6.6 מ' ש' ונכסי הדרים תקבל כ-7.4 מ' ש'; אלרן השקעות תסתפק בכמיליון שקל



בעלי השליטה במהדרין - חברת נכסי הדרים הנמנית על קבוצת נכסים ובנין וחברת הביטוח הפניקס , עתידות לקבל לידיהן לקראת סוף החודש דיווידנד בהיקף של מיליוני שקלים, וזאת לאחר שדירקטוריון מהדרין החליט הבוקר על ביצוע חלוקת דיווידנד בהיקף כספי של כ-20 מיליון שקל.



חלוקת הדיווידנד בהיקף האמור מתאפשרת לאחר שבמהלך חודש אוקטובר קיבלה החברה פסק בוררות הקובע כי היא זכאית לפיצוי מהמדינה בהיקף של כ-51.8 מיליון שקל, בשל הפקעת קרקעות בפרדס כפר ענא, הצמוד לנתב"ג. פיצויים אלה הצמיחו לחברה במהלך הרבעון השלישי של השנה רווח הון של כ-49 מיליון שקל ורווח נקי של כ-6 מיליון שקל.



היום הקובע לחלוקת הדיווידנד נקבע ל-15 בדצמבר 2002, "יום האקס" יחול ב-16 בדצמבר ומועד התשלום לבעלי המניות של מהדרין יהיה ב-30 בדצמבר. עם חלוקת הדיווידנד עתידה חברת הפניקס לשלשל לקופתה סך של כ-6.6 מיליון שקל ואילו נכסי הדרים - בעלת המניות הגדולה ביותר במהדרין (מחזיקה בכ-37.1% מהון מניותיה) תקבל לידיה כ-7.4 מיליון שקל. אלרן השקעות המחזיקה בכ-5.3% ממניות מהדרין תקבל דיווידנד בהיקף של כמיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully