וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מימן: "ערוץ 10 יעבור ל-EBITDA חיובי תוך שנתיים-שלוש"

ליאור כגן

8.12.2002 / 13:35

"התחרות היא פיקנטית והפיקנטיות הזו עלתה לא מעט", אמר מימן על המעבר של מגישת החדשות מיקי חיימוביץ' לערוץ 10; "תוך 3 שנים ערוץ 10 יהיה חברה מרכזית במשק" * הפסד ערוץ 10 מתחילת השנה: 122.7 מ' ש' (ארכיון) * מימן מגדיל את ההימור (ארכיון)



"ערוץ 10 יגיע תוך שנתיים-שלוש ל-EBITDA חיובי", כך אמר היום יוסי מימן, נשיא קבוצת מרחב, בוועידת ישראל לעסקים. לדבריו, ערוץ 10 הוא הימור על המקרו כלכלה. "התחרות היא פיקנטית והפיקנטיות הזו עלתה לא מעט", אמר מימן כשרמז על המהלך בו עברה מגישת החדשות מיקי חיימוביץ' לערוץ 10. מימן אמר כי "תוך שלוש שנים ערוץ 10 תהיה חברה מרכזית במשק".



מימן אמר עוד כי "יש לנו משבר בישראל שחצי ממנו נובע מאי ודאות שאנו מייצרים". מימן העלה ביקורת קשה על הרגולציה בישראל שמקשה על הוצאת פרויקטים אל הפועל. מימן נתן כדוגמה את נושא המים בישראל - "נראה כאילו מחכים שנפתח את הברז ולא יצאו ממנו מים".



"אנו נמשיך להשקיע השנה ונגדיל את הפעילות שלנו בארץ. הזדמנויות כמו שיש היום בארץ לא היו הרבה זמן. אני אומר זאת בצער כי ההזדמנויות של מישהו אחד זה הצרות של מישהו אחר", אמר מימן.



לדבריו, "הבעיה של ההיי-טק היא שהיו לנו הברקות אך לא ידענו להפוך זאת למוצר סופי. אני רוצה לנצל את הידע הקיים בארץ על מנת להפוך אותו למנוף לפעילות בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully