וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך להגדיל הכנסות מהרשת פשוטה ממה שחשבתם

וואלה! NEWS בשיתוף יפעת מכרזים, וואלה! NEWS בשיתוף יפעת מכרזים

25.11.2018 / 8:27

העסקים הקטנים והבינוניים מהווים את עמוד השדרה של המגזר העסקי בישראל - ואם בעבר מיתוג ופרסום עצמי היו כרוכים בהוצאת סכומי עתק, הרי שבעידן הדיגיטלי המצב השתנה לחלוטין. קבלו כמה כלים חדשים כדי להזניק קדימה את העסק שלכם

צעירים עובדים מול מחשב. ShutterStock
בעשור האחרון ובעיקר כיום, העסקים הקטנים יכולים, בעזרת כלים טכנולוגיים להיראות גדולים, למרות שאינם כאלה/ShutterStock

כולם מסכימים כי העסקים הקטנים והבינוניים מהווים מנוע צמיחה משמעותי למשק הישראלי. באיזו מידה? ובכן, כיום יש יותר מחצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים, אשר מהווים 99.8% מהעסקים במדינה. בנוסף, הם אחראים ל-53% מהתוצר העסקי ומעסיקים כ-69% מכלל המועסקים מהמגזר העסקי. אם כך, העסקים הקטנים הם התורמים העיקריים לתוספת משרות במשק והם מהווים את המנוע האמיתי של המשק. אך עסקים אלו נתקלו לאורך השנים בקשיים רבים הנוגעים לצמיחה ושגשוג.

בעבר, כדי לגדול ולשמר את עצמו, עסק קטן היה צריך להוציא סכומי כסף ניכרים על פרסום ומיתוג, בין אם בעיתונות, בשלטי חוצות, ברדיו או בטלוויזיה. כמובן שזה היה גדול על הרוב המוחלט של העסקים הקטנים. בעשור האחרון ובעיקר כיום, העסקים הקטנים יכולים, בעזרת כלים טכנולוגיים - ובמיוחד האינטרנט - להיראות גדולים, למרות שאינם כאלה. אם ישמרו על דרכם, על אתר ראוי, על נראות, על אסטרטגיה יציבה ועל תכנון נכון, אז בזירה העסקית יוכלו לשחק כמו גדולים, מה שלא היה אפשרי פעם. זהו חלק מקסמו של העידן הדיגיטלי.

הנה שלושה טיפים קטנים שיסייעו לעסק הקטן שלכם לבסס נוכחות ברשת האינטרנט:

1) שימוש במדיה חברתית: ואם מדיה חברתית, אז הרשת המומלצת ביותר היא פייסבוק. שתפו עדכונים, שימו תזכורות לשירותים עונתיים או להצעות מיוחדות, ושימו תמונות של לפני/אחרי הקשורים לעסק.

2) אספו ביקורות אונליין: ביקורות ברשת הן אחת הדרכים הטובות ביותר להגברת נוכחותכם האינטרנטית. כל מה שהלקוחות שלכם כותבים עליכם, נושא יותר אמינות ממה שאתם תכתבו על עצמכם.

3) בנו אתר פשוט: אתר האינטרנט שלכם הוא בסיס האם של העסק. הוא אמור לענות על שאלות נפוצות שיהיו לאנשים לגבי החברה, ויאפשר הרשמה או יצירת קשר. במקרה זה, פשטות משמעה אפקטיביות.

עסקים קטנים מזרחי. ShutterStock
החוכמה היא להיראות עסק חכם, עסק מודרני, עסק מתפתח, עסק שיש לו כלים מתקדמים/ShutterStock

נושא נוסף הקשור בעולם הדיגיטלי הוא איתור הזדמנויות עסקיות, ואין מקור טוב יותר למציאת הזדמנויות שכאלה מאשר מכרזים. איתור מקום אחד בו תוכלו לקבל ריכוז של מכרזים, עשוי לספק לכם מידע מגוון ויקר ערך, החל ממכרזים פומביים ומכרזי פטור, המשך במכרזים בלעדיים וכלה במכרזי כונס. אם אין לכם את הכלים הנדרשים לאיסוף מידע על מכרזים, תמיד ניתן לפנות למומחים בתחום. "יפעת מכרזים" היא דוגמה לחברה המתמחה באיתור וקטלוג של אלפי מכרזים פומביים ובלעדיים והעברתם על בסיס יומי למנוייה. בדרך זו מבטיחים לעצמם אלפי לקוחות החברה בקטגוריות ובתחומי פעילות שונים במשק, שהם לא מפספסים הזדמנויות עסקיות להגדלת מכירות.

החוכמה של עסק קטן היא להיראות עסק חכם, עסק מודרני, עסק מתפתח, עסק שיש לו כלים מתקדמים. וכך, מדוע לפרסם מודעת דרושים בכל העיתונים, בעלויות אסטרונומיות, אם אפשר לפרסם ברשת? בכלל, שרשרת העבודה של העולם הדיגיטלי היא כזאת, שגם העלויות יותר נמוכות וגם הנגישות, כלומר הדרך להיחשף לעולם הגדול, הפכה פשוטה, בטח בהשוואה לעבר הלא כל כך רחוק. ואכן, הטכנולוגיה מאפשרת לעסקים קטנים להתמודד בצורה אחרת לגמרי מאשר בעבר, לפרוץ קדימה, לצמוח ואף לשמר את הצמיחה. אז אתם עוד כאן?

וואלה! NEWS בשיתוף יפעת מכרזים, וואלה! NEWS בשיתוף יפעת מכרזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully