וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט ומשהב"ט חתמו על הסכם אסטרטגי לאספקת רשיונות תוכנה של כ-100 מיליון שקל

אלי דניאל

8.12.2002 / 18:06

משהב"ט יזכה גם לשירותי הטמעה ותמיכה במשך 3 שנים; מערכת הביטחון נהנתה מהוזלה משמעותית של העלויות לאור איחוד הרכש לכלל הגורמים הקשורים בה



משרד הביטחון וחברת מיקרוסופט חתמו על הסכם אסטרטגי בהיקף של כ-100 מיליון שקל במסגרתו ירכוש המשרד תוכנות של מיקרוסופט ושירותי הטמעה ותמיכה לתקופה של 3 שנים. ההסכם בין הצדדים כולל את כלל מערכי המחשוב של צה"ל ומערכת הביטחון.



במערכת הביטחון מציינים כי ההסכם האמור הינו הסכם רישוי התוכנה הגדול ביותר שנחתם אי פעם בישראל והוא נחשב לחריג אף בקנה מידה בינלאומי, ובשל כך היו מעורבים בחתימתו גורמים בכירים במיקרוסופט העולמית. מערכת הביטחון נהנתה מהוזלה משמעותית של העלויות לאור איחוד הרכש לכלל הגורמים הקשורים למשרד הביטחון תחת הסכם רכש אחד. כ-70% מהרשיונות שיירכשו במסגרת ההסכם מיועדים לשרתים ארגוניים.



רובד חשוב של ההסכם נוגע לאבטחת מערכות המחשוב שיירכשו ויוטמעו, ובמסגרתו תבסס מערכת הביטחון את כל תחום אבטחת המידע גם על פתרונות של מיקרוסופט. יצוין כי חטיבת השירות של מיקרוסופט ישראל תספק גם שירותי תמיכה למערכת הביטחון במסגרת חוזים מועדפים (Premier) המבטיחים זמני תגובה מהירים במשך 24 שעות, שבעה ימים בשבוע.



דאריל אולמן, מנהל תחום התקשרות העסקית במיקרוסופט ישראל, מסר כי "מערכת הביטחון השיגה חיסכון כספי ניכר בהסכם המסגרת לשלוש השנים".



דני ימין, המשנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל, ציין כי החברה "גאה על חתימת הסכם אסטרטגי בהיקף שכזה והיא מודה על האמון שניתן בה ובמוצריה". לדבריו, "מערכת הביטחון היוותה תמיד ראש חץ באימוץ טכנולוגיות מתקדמות והסכם זה מהווה הכרה ברורה בפתרונות של מיקרוסופט וביחס עלות התועלת האטרקטיווי שלהם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully