וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ורטהיים נערך לחלוקת הדיווידנד באלוני חץ: רכש בשבוע שעבר כ-3.1 מיליון אג"ח להמרה ב-3.7 מיליון שקל

אלי דניאל

8.12.2002 / 17:44

ורטהיים, המשמש כיו"ר הדירקטוריון של אלוני חץ, המיר את כל האג"ח שרכש לכ-560 אלף מניות; בנוסף, רכש מניות חברה בהשקעה של כ-352 אלף שקל



חלוקת הדיווידנד הגדולה בחברת הנדל"ן המניב אלוני חץ הביאה חלק בלתי מבוטל מהמחזיקים באיגרות החוב להמרה (סדרה ב') להמירן למניות של החברה, בכדי שיוכלו ליהנות מהדיווידנד אותו תחלק החברה ב-30 בדצמבר בסך 1.22 שקלים למניה.



מי שמקומו אינו נפקד ממהלך זה היה אבירם ורטהיים, יו"ר הדירקטוריון של אלוני חץ. ורטהיים רכש ביום שני שעבר במסגרת המסחר בבורסה כ-3.1 מיליון אג"ח להמרה (סדרה ב') לפי מחיר של כ-1.2 שקלים לאיגרת חוב ובתמורה כוללת של כ-3.7 מיליון שקל. ל-TheMarker נודע כי ורטהיים לא חיכה הרבה ומיהר להמיר את איגרות החוב אותן רכש למניות של אלוני חץ, כך שבגין איגרות החוב הללו הוקצו לו כ-560 אלף מניות (יחס ההמרה הינו מניה אחת בגין כל 5.5 ע.נ. איגרות חוב).



היות והיום הקובע לקבלת הדיווידנד יחול רק בשבוע הבא - ב-17 בדצמבר 2002, הרי שבגין המניות שהוקצו כעת לורטהיים, הוא יהיה זכאי לקבל לידיו דיווידנד בהיקף כספי של כ-683 אלף שקל.



מלבד רכישת איגרות החוב והמרתן למניות, הקדיש ורטהיים משאבים נוספים לרכישה ישירה של מניות. כך, הוא רכש למעלה מ-53 אלף מניות של החברה בתמורה לכ-352 אלף שקל, ולפי שעה הוא מחזיק במישרין בכ-2.3 מיליון מניות אלוני חץ.



יצוין כי במהלך השבוע שעבר הומרו למניות של החברה כ-14.2 מיליון איגרות חוב (סדרה ב') בגינן הוקצו למחזיקים בהן כ-2.6 מיליון מניות אלוני חץ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully