וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון משתמשים לא טועים: המהפכה שמחוללת אפליקציית Bit

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

1.11.2018 / 8:49

רוצים לשלם לטכנאי, לבייביסיטר או למוסכניק? הכול אפשרי דרך אפליקציית העברת הכספים של בנק הפועלים. איך משתמשים ומהם היתרונות? התשובות בפנים

גבר אוכל ומחזיק את טלפון נייד. ShutterStock
רוצים לשלם לטכנאי, לבייביסיטר או למוסכניק? הכול אפשרי דרך האפליקציה/ShutterStock

בשנים הקרובות כולנו נתרגל. מהפכות לוקחות זמן, אבל ברור כבר עכשיו שהסמארטפון הוא המכשיר החשוב ביותר שיש ברשותנו, זה שאנחנו עושים באמצעותו פעולות רבות, מחיפוש באינטרנט ועד חתימה דיגיטלית על חוזה שכירות. הסמארטפון הוא גם זה שישמש אותנו לתשלום והעברת כספים, ולאט לאט יצמצם למינימום את השימוש במזומן או בהמחאות. רוצים לשלם לטכנאי, לבייביסיטר או למוסכניק? הכול אפשרי דרך האפליקציה.

כשנתיים אחרי שהושקה, אפליקציית Bit היא אפליקציית העברת הכספים הפופולרית בישראל, עם יותר ממיליון משתמשים. כל בעל חשבון וכרטיס אשראי מגיל 16 ומעלה יכול להורידה לסמארפטון שלו ובאופן מהיר וקל להעביר או לקבל סכום כסף לחשבון האשראי שלו מרשימת אנשי הקשר במכשיר. מבחינת הקלות והנוחות זה ממש כמו שליחת סמס בוואטסאפ.

היתרון הגדול הוא שהשירות נגיש לכולם, לא משנה איזה סוג כרטיס אשראי ברשותם או הבנק בו נמצא חשבונם. האפליקציה מציגה במך הראשי את סטטוס הפעולות שנעשו והכסף מועבר בתוך יום עסקים אחד.

איך משתמשים ב-Bit?

לאחר הורדת האפליקציה מזינים את מספר הטלפון ופרטים אישיים, מגדירים כרטיס אשראי לשם העברת כסף ופרטי חשבון בנק לשם קבלת כסף ומאותו רגע כל משתמש יכול לבצע העברת כסף לכל אחד מאנשי הקשר שלו (בהתאם לתנאי השירות). הזיכוי יבוצע מידית לחשבון הבנק של איש הקשר שאליו מעבירים, ואילו החיוב של המעביר מבצע ההעברה יחויב רק במועד החיוב החודשי של כרטיס האשראי שלו.

יתרון נוסף של Bit הוא שפרטי חשבון הבנק של מקבל התשלום נותרים חסויים וברגע שהועבר הכסף מקבלים סמס המעדכן את מקבל התשלום. האפליקציה משתלבת בצמיחה המהירה בעולם של פלטפורמות תשלומי עמית לעמית (P2P).

להורדת אפליקציית Bit

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully