וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב הקריטי שבו אתם חייבים ללמד הילדים מה זה כסף

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

6.11.2018 / 8:05

מתי לקנות לילדים ובכמה? האם נכון לתת להם דמי כיס ומתי? פגשנו את ההורים שהגיעו לסדנה לחינוך פיננסי לילדים מטעם המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים בשיתוף עם מכון אדלר כדי לשמוע אילו כלים מעשיים הם קיבלו. צפו

צילום מסך

כמה פעמים עמדנו מול הילדים שלנו ושמענו משפטים כמו "תיקנו לי" או "בא לי את זה"? אלו בדיוק הרגעים בהם רוב ההורים מתבלבלים: איך להגיב? האם לקנות או לא? כמה לקנות? מתי להפסיק? והכי חשוב - איך ומתי להגיד לא. בדיוק על השאלות האלו, והמון אחרות, עונה הסדנה לחינוך פיננסי לילדים מטעם המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים בשיתוף עם מכון אדלר.

הסדנה, שאינה כרוכה בתשלום, מיועדת להורים שרוצים ללמד את ילדיהם עקרונות של אחריות כלכלית ויסודות להתנהלות פיננסית נכונה שתשפיע על חייהם הבוגרים. הסדנה מלמדת הורים להציב גבולות פיננסיים לילדים, ומקנה כלים מעשיים לתקשורת מקדמת איתם בנושאים כלכליים. בין היתר עולים נושאים כמו האם לתת דמי כיס - ואם כן, אז כמה, כיצד, איך לנהל שיחות על כסף ודרכים שונות להתמודד עם סוגיות כלכליות מבלי לפגוע ביחסים בין ההורים לילדים. "הגעתי ללמוד איך להתנהל עם הבנות שלי בענייני כספים וקיבלתי המון כלים" מספרת רותי, אחת המשתתפות בסדנה, "קיבלתי הסתכלות אחרת, איך לנהל דיאלוג עם הבנות שלי בצורה יפה".

הסדנה מיועדת להורים לילדים בכל הגילאים ועוסקת בחינוך פיננסי והתייחסות לכסף כבר מגיל שלוש, כאשר הילדים מתחילים לבקש דברים קטנים, ועד לגילאי 20 פלוס. ניתן לשאול שאלות וההורים מוזמנים לשתף ולהתייעץ בנוגע לסוגיות כלכליות שעולות בהקשר של ילדים וגידולם, תוך כדי שיחה על ערכים נכונים ודרכים שונות שיעזרו להכין את ילדיהם למציאות פיננסית כשיגדלו.

הסדנה הזו היא חלק מפעילותו של "המרכז לצמיחה פיננסית", המסייע ללקוחות כל הבנקים להגיע לצמיחה פיננסית במישור האישי, המשפחתי והעסקי, באמצעות הנגשת ידע וכלים פיננסיים לכולם, וזאת ללא תשלום. המרכז לצמיחה פיננסית מקיים סדנאות שונות ברחבי הארץ במשך כל השנה. במקביל להיצע הסדנאות, כולל אתר המרכז לצמיחה פיננסית עשרות יחידות הדרכה, בחלוקה לתחומים פיננסיים שונים, כגון התנהלות פיננסית ביומיום, צריכה נכונה של מוצרי אשראי, דיור ומשכנתאות, חיסכון והשקעה, פיתוח קריירה וניהול עסק.

פרטים והרשמה באתר המרכז לצמיחה פיננסית www.fingrow.co.il או חפשו בגוגל - המרכז לצמיחה פיננסית

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים, וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully