וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הנשים שהגיעו להתעצם על גג עזריאלי?

רונית מטיאס

24.10.2018 / 11:26

וגם: ערב גאלה למען ילדים עם מוגבלויות, איגוד השיווק מטפח את הצעירים, אנשי World ORTמסיירים בארץ ומה הקשר בין דלתות רב בריח לאופנה

העצמה על הגג

רינת כוזהינוף, רוית אסף, מורן כוזהינוף, שני דרור. רונית מטיאס,
רינת כוזהינוף, רוית אסף, מורן כוזהינוף ושני דרור/רונית מטיאס

על גג קניון עזריאלי תל אביב נערך אירוע העצמה נשית בהובלת רוית אסף, בעלת מותג יופי על שמה וגורו הכושר אירה דולפין. במחלקה הגסטרונומית: סושי ובקולטורה: הרצאות של השתיים. חלק מההכנסות מיועדות ל"תקווה בחושך" - עמותה העוזרת לנשים בסיכון.

אירה דולפין, אופיר אלון, חן זהביאן. רונית מטיאס,
אירה דולפין , אופיר אורן וחן זהביאן/רונית מטיאס

התייפיפו: רינת כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית ובתה מורן; אופיר אורן, מנכ"ל הקניון וחן זהביאן, מנהלת השיווק; שני דרור, מנהלת רשת קר ביוטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

שלוה ואהבה

אמנון תגורי, גרי סטוק, יובל ברגמן, אנדרו דאנוס, עדי מזרחי- שרקון. רונית מטיאס,
אמנון תגורי, גרי סטוק, יובל ברגמן, לאנדרו דאנוס ועדי מזרחי-שרקון/רונית מטיאס

ערב הגאלה השנתי של ידידי עמותת ידידי שלוה שנערך במתחם האירועים AVENUE בתל אביב היה מרגש ומעורר השראה. בערב, שנערך תחת הסלוגן "בכל יום קורים ניסים", גויסו מעל ל-2 מיליון שקל לטובת המשך פעילות העמותה. את הערב הנחה רון שחר שפעיל בעמותה, והמוזמנים נהנו מארוחת ערב של השף ישראל אהרוני, הקרנת סרטונים מרגשים המתארים את הפעילות המבורכת, הופעה של ילדי שלוה וטקס.

רון שחר, אורית מור סיניבר, הניה נור, אודי סביון משה נור. רונית מטיאס,
רון שחר, אורית מור סינובר, הניה נור, אודי סביון ומשה נור/רונית מטיאס

במהלך הטקס לאנדרו דאנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון, קיבל את אות המנהיגות החברתית. ג'יימס ריצרדסון העניקה לטובת המכירה הפומבית, 3 בקבוקי בישום של לליק.

יניב ובת אל איטליאנו. רונית מטיאס,
יניב ובת אל איטליאנו/רונית מטיאס

אבי סמואלס, יו"ר עמותת שלוה אמר כי מרגש אותו לראות את החיבור של העולם העסקי לארגון שלוה המאפשר לשלוה לטפל באלפי ילדים עם מוגבלויות ולתמוך בבני משפחותיהם.

שי גרוס וסורין הרשקו. רונית מטיאס,
שי גרוס וסורין הרשקו/רונית מטיאס

שרו את שירי כוורת וגזוז עם דני סנדרסון, גידי גוב וחברים: ברוריה ודודי ויסמן, מבעלי חברת סונול; אבי דותן, מנכ"ל פי גלילות; איש העסקים חיים טייב; הניה ומשה נור, מבעלי שלטי נור עם בנותיהם יעל ובת-אל ובנם רואי; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן; אודי סביון, יו"ר אגודת הידידים; גרי סטוק, יו"ר ג'יימס ריצרדסון; עו"ד ארית מור סיניבר; אסנת מיכאלי, מנכ"לית העמותה; האדריכלית אירמה אורנשטיין; יובל ברגמן, בעלים של חברת הפקות צילום Telaviver; אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצרדסון ועדי מזרחי-שרקון, סמנכ"לית השיווק; בת-אל ויניב איטליאנו, בעל חברת איטליאנו לייבוא מזון.

אסנת מיכאלי, אירמה אורנשטיין, הדסה פתאל, אורית מור סיניבר, הניה נור. רונית מטיאס,
אסנת מיכאלי, אירמה אורנשטיין, הדסה פתאל, אורית מור סינובר והניה נור/רונית מטיאס
seperator

העולם שייך לצעירים

סיגלית הורן גלפרין, יניב ויצמן, סתיו שפיר ותלמה בירו. תום גץ,
סיכלית הורן גלפרין, יניב ויצמן, סתיו שפיר ותלמה בירו/תום גץ

איגוד השיווק הישראלי בשיתוף Teenk ערכו ברידינג 3 בתל אביב את הכנס השנתי בנושא שיווק לצעירים ולבני נוער, שעסק בנושא DIY Marketing - הדור ששינה את חוקי המשחק.

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים Teenk, הוביל פאנל בני נוער בהשתתפות ח"כ סתיו שפיר, שהתייחסה לדור ה-Z כדור העתיד המייצר שינוי; ד"ר אייל דורון, ששאל האם הדור הצעיר אכן שינה את כללי המשחק; יובל רכטר, יזם ומומחה לשיווק דיגיטלי בחברת First Media, שהסביר איך אפשר להפוך סרטונים לוויראליים, וכיצד ניתן לגדל קהל של מיליוני עוקבים ללא תשלום ולחזות מבעוד מועד לכמה צפיות יגיע סרטון; גלי ברגר, ראש מערך תקשורת בסופר פארם, שסיפרה על מסקנותיה מסופר פארם יאנג; מרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום בפייסבוק ישראל, שדיבר על בניית מותגים באינסטגרם.

תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד וסיגלית הורן גלפרין, המשנה למנכ"ל נהנו.

seperator

חתונה בחניה

מאיה דונרשטיין יתיר  , אלון לבנה ושמואל דונרשטיין. אלירן אביטל,
מאיה דונרשטיין יתיר, אלון לבנה ושמואל דונרשטיין/אלירן אביטל

חניון מגדל פנורמה בתל אביב הוסב למתחם אירועים לרגל השקת שיתוף פעולה בין רב-בריח למעצב האופנה אלון לבנה בו הוצגה קולקציית קפסולה של 5 דלתות כניסה ו-2 דלתות פנים בעיצובים שונים בהשראת קולקציית האופנה האחרונה של לבנה.

שלומית דורנשטיין, עדי סאמט, אושיר אסבן. רונית מטיאס,
שלומית דונרשטיין, עדי סאמט ואושיר אסבן/רונית מטיאס

פתחו דלת: שלומית ושמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלים רב-בריח; מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"לית השיווק, שאמרה כי מדובר באחד המהלכים המשמעותיים שרב-בריח ידעה ב45 שנותיה, ושיתוף הפעולה עם לבנה הנועז והמהפכני פורץ את גבולות החברה ומציב אותה בסטנדרט חדש של עיצוב-מהלך הנובע מאמונה של שמואל דונרשטיין בדור הצעיר שיוביל את החברה לכיוונים חדשים; ליאור דונרשטיין סמנכ"ל הרכש; האדריכלים: דנה אוברזון, אושיר אסבן, נורית לשם, ליעד יוסף, עדי סאמט דנה אוברזון, אנג'לה לנציאנו, איתי ישראלי.

נאורה גולדברג, איתי ישראלי, נורית לשם. רונית מטיאס,
נאורה גולדברג, איתי ישראלי ונורית לשם/רונית מטיאס
seperator

מחליפים שעון

שוש ויעקוב גולברי. ערן לם,
שוש ועקב גולברי/ערן לם

רגע לפני המעבר לשעון חורף, נערכה ב"שאפל-בר" שבמלוןThe Jaffa בתל אביב השקת הקולקציה של שעוני אומגה. המוזמנים נהנו מארוחה של שף המלון רועי ענתבי בהשראת הקולקציה, והופעה של אמן האשליות חזי דין שעצר את הזמן מלכת.

אומגה קרין קיש ודניאל רחום. לנס הפקות,
קרין קיש ודניאל רחום/לנס הפקות

הגיעו בזמן: עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה ובתה עופרה רייף; איש העסקים מיקי דיין, שרכש לאחרונה את שיכון ובינוי; עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם; איש העסקים חיים רומנו; דניאל רחום, מנהלת שיווק קבוצת רולטיים; קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים שאמרה כי הפרזנטור לקמפיין הוא השחקן ההוליוודי דניאל קרייג - ג'יימס בונד, שיככב בקרוב על שלטי החוצות; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני ישראל; שוש ויעקב גולברי, מבעלי רשת גולברי וסאקרה; נרי ושרון חיימוב, מבעלי קבוצת מחסני תאורה; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; דין שטרן, נציג אייבי רוזן - הבעלים של The Jaffa; המסעדן ניני נוף; ד"ר להבית אקרמן, מומחית לטיפולים אסתטיים; השחקנית-דוגמנית מורן אטיאס, חובבת המותג ובעלת אוסף שגדל עם השנים. אטיאס נחתה כאן למספר ימים בלבד, כדי לקדם את הסדרה הטלוויזיונית שהיא כותבת בעקבות פרשת רצח הילדה תאיר ראדה; רון שחר, שרכש שעון צלילה של אומגה; הילה זמיר, מנכ"לית אלון אולמן; האדריכלית שירלי דן.

משה רוזנבלום עם דודו פולטורק. ערן לם,
משה רוזנבלום ודודו פלוטורק/ערן לם

בערב נרכשו 16 שעונים מהסדרה החדשה, במחירים שנעו מ-19 אלף שקל עד 66 אלף שקל.

חיים רומנו, ארנון תורן, עדי כהן, דודי פולטורק, מיקי דיין. רונית מטיאס,
חיים רומנו, ארנון תורן, עדי כהן, דודי פלוטורק ומיקי דיין/רונית מטיאס
להבית אקרמן, שרלי דן, עתליה שמלצר, הילה זמיר, עופרה רייף שמלצר. רונית מטיאס,
להבית אקרמן, שרלי דן, עתליה שמלצר, הילה זמיר, עופרה רייפ שמלצר/רונית מטיאס
seperator

לינק לערד

גלית דוהן רונן יחזקאל. רונית מטיאס,
גלית דוהן ורונן יחזקאל/רונית מטיאס

חדרי מלון לינק בתל אביב עוצבו השבוע עם שלל מצעים צבעוניים. הסיבה למסיבה, השקת קולקציית חדר השינה החדשה של רשת ערד טקסטיל לחורף 2018-19.

גלית דוהן מנהלת המלון, התלהבה מהעיצוב החדש, ורונן יחזקאל מנכ"ל רשת ערד, סיפר כי החברה מתמחה בשיווק מוצרי יוקרה לבתי מלון מובילים בארץ ובעולם, וזו חשיפה ראשונה ובשורה נוספת לשוק הקמעונאי.

seperator

חלומות מתגשמים

דליה ומשה ממרוד איציק ברוורמן והרב ישראל מאיר לאו. אביב חופי
דליה ומשה ממרוד איציק ברוורמן והרב ישראל מאיר לאו/אביב חופי

דליה ומשה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן, השיקו את משרדי החברה החדשים בפתח תקווה. ראש העיר איציק ברוורמן והרב ישראל מאיר לאו קבעו את המזוזה, וממרוד אמר שהוא מתרגש וזו הגשמת חלום עבורו. הוא הודה לגיל גבע ולחברת תדהר על העבודה המדהימה שעשו ולדליה אישתו - החברה הטובה ביותר שלו שהבטיחה להתאפק ולהגיע רק אחרי שהכל יהיה מוכן. "אני מקווה שעמדנו בציפיות שלך", אמר.

עמית ממרוד נופר ממרוד ירדן ממרוד דליה ממרוד אלונה ברקת שני ממרוד מורן. יח"צ,
עמית ממרוד, נופר ממרוד, ירדן ממרוד, דליה ממרוד, אלונה ברקת ושני ממרוד/יח"צ

בחונכים: הבנות מורן ממרוד לביאד, סמנכ"לית אסטרטגיה בתדיראן ונופר ממרוד, מנהלת השיווק; אלי ואלונה ברקת, מבעלי הפועל באר שבע; שמואל פרנקל, מבעלי אפסילון השקעות ואייל גרינבאום המנכ"ל; נחשון קיויתי, מבעלי קבוצת ב.ס.ר; הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; גיל גבע, מנכ"ל תדהר; יעל רב הון, מנכ"לית אבוט ישראל.

seperator

סיור השר

יוסקה קופרלי , משה כחלון ,מוטי קופרלי ,אור קופרלי , כנרת אלישע כהן. מקור זאביק דרור,
יוסקה קופרלי, משה כחלון, מוטי קופרלי, אור קופרלי, כנרת אלישע כהן/מקור זאביק דרור

שר האוצר משה כחלון סייר במתחם שרונים בהוד השרון ונפגש עם אור קופרלי, מבעלי ומנכ"ל המתחם; מוטי קופרלי, מבעלי קבוצת חצי חינם; וכנרת אלישע כהן - מועמדת לראשות עירית הוד השרון.

משה כחלון שלום אשכנזי. מקור וילדר,
משה כחלון ושלום אשכנזי/מקור וילדר

בביקור אחר בצפון, קפץ כחלון לארוחת צהריים במלון "קיבוץ לביא" עם שלום אשכנזי, מנכ"ל המלון שסיפר לו על הקיבוץ ועל המלון, המעסיק רק ישראלים.

seperator

תורמים ומסיירים

אבי גנון , אלכסיי סמיונוב. רותם גולן,
אבי גנון ואלכסיי סמיונוב/רותם גולן

ארגון World ORT הביא לארץ משלחת תורמים לסיור שכלל מפגש עם הנשיא, רובי ריבלין .המשלחת ביקרה בכפר הנוער סילבר, במכללה הטכנולוגית באר שבע, בגזרת עוטף עזה, באזור נתיב העשרה שם קבלו תדריך בטחוני והסבר על השימוש בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות להגנה על גבולות המדינה עם אבי שלו, לשעבר יועץ למנהלת התיאום והקישור בעזה.

המשלחת המשיכה לסיור בביתו של דוד בן-גוריון בהדרכת נכדו ד"ר משה בן-אליעזר, וקינחה בארוחת ערב וסיור מאחורי הקלעים של מוזאון תל אביב לאומנות.

במשלחת: אבי גנון, מנכ"ל הארגון וד"ר קונרד ג'איילס הנשיא העולמי של World ORT; אנדי ולארי וולף, בוב גריי, חברי מועצת המנהלים ותורמים של World ORT ; אלכסיי סמיונוב נשיא world ort Russia.

seperator

מבצע ורוד

נדב ארנס וסיגל רצין. אבי לוי,
נדב ארנס וסיגל רצין/אבי לוי

"יקבי כרמל" נרתמו לחודש המודעות לסרטן השד ויצאו במבצע ורוד במסגרתו יעבירו שקל על כל מכירת בקבוק סלקטד רוזה בתאריכים 14 באוקטובר עד ה-30 בנובמבר לעמותת אחת מתשע התומכת בנשים המתמודדות עם סרטן השד ופועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם ומציל חיים.

נדב ארנס, מנכ"ל יקבי כרמל, אמר לסיגל רצין, מנכ"לית העמותה, כי יקבי כרמל מתגייסים באהבה ובמחויבות אישית להגברת המודעות, ושילוב עסקים ופעילות למען הקהילה הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה.

seperator

מעצב בתשוקה

שימי רחימה שחר רבן. רונית מטיאס,
שימי רחימה ושחר רבן/רונית מטיאס

שלומי רחימי, מבעלי מותג "פייב אס" והמעצב הראשי, ערך בשואו-רום שבמגדל פנורמה, ארוחת בוקר להשקת קולקציית סתיו-חורף 2018-19 בעיצובו. רחימי סיפר כי בחר בשם פייס אס כי חמש בנומרולגיה פירושו תשוקה וחוזק. שחר רבן, סטייליסט אישי ובעל חברת Style your life, שמע כי הקולקציה מתחדשת אחות לחודש עם 35-40 פריטים וכל הקולקציה היא תוצרת כחול-לבן, כשכל פריט זוכה לפי הצורך בעבודת יד שהיא סימן ההיכר שלו. את המותג הוא משווק לחנויות ובוטיקים במרכז ובשרון.

seperator

ערב ורוד

דניאל ספיר ומיכל ארבל. דביר רוזן,
דניאל ספיר ומיכל ארבל/דביר רוזן

למעלה מ- 30 נשים המתמודדות עם סרטן השד, השתתפו בתצוגת אופנה שיזם ביה"ס למקצועות העיצוב סטודיו 6b בתל אביב לרגל חודש המודעות למחלה ודיגמנו מערכות לבוש שעוצבו על ידי בוגרות המחלקה לעיצוב אופנה בסטודיו 6b. המערכות כללו פתרונות למצוקות ובעיות בהן נתקלות המתמודדות לאחר ניתוח.

במשיקים: מיכל ארבל, יזמית ומנכ"לית "פינק פרפקרט"; יאנה דרום, שהחלימה מהמחלה והקימה רשת חנויות אופנה המיועדת לנשים המתמודדות עם סרטן השד; רון חולדאי, ראש העיר.

seperator

נשים בעסקים

המעצב טומי הילפיגר והשחקנית זנדיאה.
טומי הילפיגר וזנדיאה

בטומי הילפיגר לא מפסיקים להפתיע. השחקנית זנדאיה שגרירת בגדי הנשים של המותג תככב בקמפיין המולטי מדיה העולמי של הקולקציה המשותפת - TommyXZendaya, שעוצבה עם הילפיגר, ותושק לראשונה באביב 2019. בהמשך לאסטרטגיית "קידום נשים בעסקים" של המותג, זנדאיה תשתף פעולה עם המעצב האמריקני, ותיצור קולקציית קפסולה בסגנון נועז וייחודי.

החיבור בין השניים חוגג את חזונו של הילפיגר, להמשך שיתוף פעולה עם אייקונים המאמינים בערכי המותג. "אני אוהב לשתף פעולה עם אנשים שיש להם תשוקה להפוך חלומות למציאות וכאלה שמעוררים השראה בדור הבא", אמר. זנדאיה הפכה לאייקון גלובאלי ולוקחת אופנה כאמצעי לביטוי עצמי. הקולקציה המשותפת תכלול את הסטייל האקלקטי שלה, והסגנון האמריקאי של המותג.

seperator

ויוה איטליה

אורי סירקיס  וכליילה די קונסילג'יו. עוז כהן,
אורי סירקיס וכליילה די קונסילג'ו/עוז כהן

בתום פגישות עסקים וטיולים בישראל, לשכת המסחר ישראל-איטליה, ערכה במסעדת הסלון, ארוחת ערב לכבוד משלחת עסקית שהגיעה לישראל לקידום התיירות במחוז טרנטינו. השף האיטלקי מיקלה בוצטו תפס את עמדת השף והכין ארוחת ערב איטלקית אותנטית לאזור צפון איטליה. המוזמנים התענגו על הטעמים וצפו בסרטונים המתעדים את האזור הקסום המתאים לתיירות חורף וקיץ ומציע נופים קסומים, פעילויות מאתגרות, פסטיבלי מוזיקה וקרבה למילנו למי שלא יכול לוותר על שופינג.

יונתן וקסמן, בועז וקסמן ואלדו סנטארו. צילום-. עוז כהן,
יונתן וקסמן, בועז וקסמן ואלדו סנטארו/עוז כהן

היו וטעמו: אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר; רוני בנטוף, יו"ר לשכת המסחר ישראל אטליה; כלילה די קונסיליו, המנכ"לית; בועז וקסמן, יו"ר אופיר טורס ובנו יונתן המשנה; יאיר ברבי, מנכ"ל סאן דור; פרי גלעדי, מבעלי הסלון; אלדו סרנטארו , מנכל חברת התעופה neos .

פרצ?סקו מאוצ? ראש הדסק הכלכלי בשגרירות איטליה בישראל, ג?אנמרקו מקיה, סגו שגריר איטליה בישראל, רוני בנוף. רונית מטיאס,
פרצ?סקו מאוצ?, ראש הדסק הכלכלי בשגרירות איטליה בישראל, ג?אנמרקו מקיה סגו שגריר איטליה בישראל, רוני בנוף/רונית מטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully