וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד הניקיי התרסק ב-3.7%; מגמה מעורבת בבורסות אירופה

25.10.2018 / 10:30

המסחר באירופה נפתח בירידות שערים ברוב הבורסות הגדולות, למעט לונדון. בורסת טוקיו ננעלה כשהיא מובילה את הירידות במדדי אסיה, בעקבות המפולת של נאסד"ק אתמול. מדד המניות של הונג קונג יורד 1.8%

נפילות בבורסות אסיה. רויטרס
בורסות אסיה/רויטרס

10:15

המסחר בשוקי אירופה נפתח הבוקר במגמה שלילית על רקע המפולת אמש בבורסות בוול סטריט והצניחות במסחר באסיה הבוקר. כך, מדדי דאקס, קאק, פוטסי והמדד הכלל-אירופי סטוקס 600 יורדים כולם.

מגזר הטק האירופי יורד בכ-1% בשעה זו.

גם מגזר המדיה האירופי צולל בהובלת מניית WPP שצונחת. חברת המדיה דיווחה על תוצאות כספיות חלשות מהצפוי.

מניית היצרנית הגרמנית Kion Group מתרסקת ביותר מ-10% לאחר שדיווחה על תוצאות חלשות ברבעון הנוכחי. בצידו השני של מדד המניות הגרמני נמצאת מניית פומה שמטפסת בעקבות העלאת צפי רווחים לשנה הקרובה.

מניית הבנק השוויצרי UBS עולה בעקבות דוחות טובים מעט מהתחזיות.

גם מניית היצרנית הצרפתית SEB עולה בשעה זו.

08:00

מעמיקות הירידות בבורסות אסיה בעקבות המפולת אמש בבורסות וול סטריט: בורסת טוקיו צוללת בלמעלה מ-3%, בורסות שנחאי והונג קונג ממשיכות בירידות החדות.

06:00

המסחר בבורסות אסיה מתנהל היום בירידות חדות, מובל על ידי המפולת שהיכתה אתמול בבורסות ארה"ב. אמש חוו המדדים בוול סטריט את הנפילה היומית התלולה ביותר מאז שנת 2011, ירידה שמורגשת היטב במסחר היום בבורסות אסיה. מדד נאסד"ק התרסק ב-4.43%, דאו ג'ונס ירד ב-2.4 ו- S&P 500 ירד במעל 3%.

בשעה זו בורסת טוקיו צוללת בכמעט 2%, וירידות חדות נרשמות בבורסות סין - מדד שנחאי ומדד ההנג סנג.

בקוריאה, הקוספי צולל גם הוא בלמעלה מ-2%, נמשך מטה על ידי מניות הטק, בראשן סמסונג ו-SK Hynix, אשר צונחות כל אחת בלמעלה מ-2.5%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully