וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לחנוכת המתחם החדש בנצרת עלית

רונית מטיאס

28.10.2018 / 11:40

וגם: חנות חדשה לאופטיקנה, קבוצת שטיר מתעניינת בבריאות, חוגגים עם הונגריה, קונספט חדש ב-TNT ומה עשתה המעצבת ההודית בישראל?

שיר לצפון

משה רוזנבלום, ליאורה עופר, רונן פלוט ואבי לוי. בן פרידמן,
משה רוזנבלום, ליאורה עופר, רונן פלוט ואבי לוי/בן פרידמן

ליאורה עופר, יו"ר מליסרון; אבי לוי המנכ"ל; ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, הצפינו לנצרת עלית לטקס גזירת סרט וקביעת מזוזה במתחם עופר נצרת עלית. עופר אמרה כי מתחם עופר נצרת עלית מהווה דוגמה לדו-קיום במדינת ישראל ועל כן היא ובכירי מליסרון אוהבים את המתחם, אנשיו והפעילות שבו.

משה רוזנבלום, ליאורה עופר, רונן פלוט ואבי לוי. בן פרידמן,
ליאורה עופר, רונן פלוט ורוחה אבקסיס/בן פרידמן

הרב הראשי של נצרת עלית, ישעיהו הרצל, אמר כי בהיבט התורתי, יום גשם זה יום ברכה, ובירך את המקום ואת ראש העיר לקראת הבחירות. רוחה אבקסיס, מנכ"לית עופר סנטר נצרת עלית, אמרה לאורחים כי הרחבת המתחם החדש החלה לפני כשנה. השטח החדש משתרע על פני 1,400 מ"ר והוא כולל 8 חנויות חדשות המשלימות את מגוון ותמהיל החנויות במתחם הקיים. בעתיד מתוכננת הקמת בניין משרדים מעל המתחם החדש. במתחם הושקעו כ-15 מיליון שקל ושטחו הכולל הוא כ-18,500 מ"ר מסחרי המציעים מגוון רחב של מותגים.

רונן פלוט, ראש העיר, אמר כי הפחידו שתהיה סערה, אבל השמש מחייכת לפרויקט, וציין כי הוא רואה בפרויקט את הדבר הגדול והמדובר ביותר בצפון הארץ. פלוט פנה לעופר וביקש שתגיע לסיור בעיר על מנת לאתר פרויקטים להשקעות כי היא אחת הנשים המשפיעות ביותר בישראל ויכולה להשפיע גם בנצרת עלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
seperator

העיקר הבריאות

העיקר הבריאות גדי גינות וישראלה שטיר. דניאלה מיסן,
גדי גינות וישראלה שטיר/דניאלה מיסן

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר, וגיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה, ערכו במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב 4 כנסים בינלאומיים בתחומי הרפואה, ביוטכנולוגיה ומדעי החיים.

השתתפו: סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן; משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות; פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא; גדי גינות, מנכ"ל Physion-logic ויו"ר הכנס למחקר ולפיתוח מכשור רפואי; ואורחים מחו"ל, ביניהם ד"ר דניאל קראפט, יו"ר הפקולטה לרפואה ויו"ר רפואה מערכתית באוניברסיטת סינגולאריטי; צ'רלס קאהן, נשיא פדרציית בתי החולים האמריקנית.

ישראלה שטיר אמרה בסיום הוועידה כי היא שמחה לקיים שוב את ועידת LSIE למדעי החיים והשנה ניתן לסכם ולומר כי הוועידה הצליחה לבסס את מעמדה כאחת הוועידות החשובות אשר מושכות אליהן את ראשי תחומי הבריאות ומדעי החיים מהארץ ומהעולם. "ברצוני להודות לכל מי שהגיע לקחת חלק בארבעת הכנסים החשובים", אמרה שטיר.

seperator

כבוד לעיניים

אלרועי תורגמן ודוד בן משה. שוקה כהן
אלרועי תורג'מן ודוד בן משה/שוקה כהן

רשת אופטיקנה השיקה את חנות הדגל החדשה בקניון רמת אביב. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר, הצגת קולקציית חורף 2018-2019 של המותגים הנמכרים ברשת, כולל קויה - מותג הבית, ונחשפו לקמפיין החדש ולשפה החדשה של הרשת, תחת הסלוגן שמלווה Respect your eyesאת הרשת בשנים האחרונות.

נועם סיון ומאיר רסין. שוקה כהן
נועם שיון ומאיר רסין/שוקה כהן

בעמדת המארחים עמדו מאיר רסין, מבעלי הרשת; אלרועי תורג'מן, מנכ"ל הרשת; וירון עמיר, סמנכ"ל השיווק. על השטיח האדום צעדו: ליאורה עופר, יו"ר מליסרון; דוד בן-משה, מנכ"ל קניון אביב; נועם סיוון, מנכ"ל לוקסוטיקה ורנית קוליקנט מנהלת השיווק; רוני שטוייר, מבעלי שטוייר; אייל שני, מנכ"ל ובעלים חברת שלדג; מודי כידון, מבעלי פרסום גיתם; סוזנה קוטיק, מנהלת קולקציות בקבוצת לפידות; אפרת רסין, בתו של רסין; מובילות הדעה אירה סימנוב ופאולינה אלברשטיין; השחקנית יעל בר-זוהר.

מאיר רסין, יעל בר זוהר, אלרועי תורגמן וירון עמיר. שוקה כהן
מאיר רסין, יעל בר זוהר, אלרועי תורג'מן וירון עמיר/שוקה כהן
אירה סימנוב, אפרת רסין, פאולינה אלברשטיין. רונית מטיאס,
אירה סימנוב, אפרת רסין ופאולינה אלברשטיין/רונית מטיאס
seperator

צמד חמד

שוקי שוורץ, אנגלה לוציאנו, דנה קושמירסקי. רפי דלויה
שוקי שוורץ, אנג'לה לוציאנו ודנה קושמירסקי/רפי דלויה

ניפה דושי ויונתן לוין, מהצמדים החזקים בסצנת העיצוב העולמי, הגיעו לישראל מלונדון לרגל השקת הקולקציה החדשה שלהם בישראל, חודשים לאחר ההשקה הרשמית בשבוע העיצוב במילאנו. לירון גילת, סמנכ"לית העיצוב; שירלי קאופמן, סמנכ"לית השיווק; ושוקי שוורץ מנכ"ל ומבעלי הרשת, אירחו באולם התצוגה של טולמנ'ס בהרצליה ערב מעורר השראה שכלל ארוחה הודית של תבשילים וצ'פאטי שהוכן במיוחד לכבוד דושי - הודית במוצאה.

שני מור, יונתן לוי, שרית שני חי, ניפה דושי. רפי דלויה
שני מור, יונתן לוי, שרית שני חי וניפה דושי/רפי דלויה

בהמשך האזינו המוזמנים לדו שיח של השניים, במהלכו סיפרו על ההשראות שלהם, על השילוב בין מסורת רבת שנים לפיתוחים טכנולוגיים חדשים, והרצון האינסופי לפרוץ גבולות אסתטיים קיימים.

שירלי קאופמן, ניפה דושי, שוקי שוורץ, יונתן לוין, לירון גילת. רפי דלויה
שירלי קאופמן, ניפה דושי, שוקי שוורץ, יונתן לוין ולירון גילת/רפי דלויה

נבחרת המוזמנים כללה אדריכלים ביניהם: גל נאור-תשובה, אנג'לה לוצ'יאנו, דנה קושמרסקי, יפעת דגן, קארן טל, אמליו דגן, תמר ואשרי יעקבס יניב, טל פיש, רונית טל; מעצבי הפנים ארז חייט ואיתי ישראלי; מעצבת רהיטי הילדים שרית שני-חי, שזכתה לאחרונה בפרס במילאנו על עיצוביה.

seperator

הונגריה בתחנה

דוד וירניק ולבנטה בנקו. רונית מטיאס,
דודי וירניק ולבנטה בנקו/רונית מטיאס

במתחם התחנה בתל אביב הושק פסטיבל "ימי הונגריה" ונחגג היום הלאומי לציון המהפכה נגד הקומוניזם. בתום הטקס ושירת ההימנונים המשיכו כולם לפעילויות הפסטיבל שכללו מופע פולקלור, הופעות ג'אז, תחרות ספורטיבית המשלבת כדורגל וטניס ודוכני אוכל הונגרי.

שון, אגנס ורון לנדאו. רונית מטיאס,
שון, אגנס ורון לנדאו/רונית מטיאס

בחוגגים: דודי וירניק, נשיא ומבעלי NNG וקונסול כבוד של הונגריה בישראל, שאמר שהונגריה היא גן עדן למשקיעים ולאנשי עסקים, ושיבח את הקשר החזק בין המדינות. "הונגריה מגנה על ישראל בפורומים בינלאומיים ומונעת קבלת החלטות נגד ישראל, בעיקר באיחוד האירופי בו נדרשת החלטה פה אחד", אמר וירניק. "ראש הממשלה ויקטור אורבן תומך ומסייע לאינטרס הישראלי בצורה חסרת תקדים ונלחם באנטישמיות בצורה מעוררת כבוד".

עוד נכחו: סבולקס טקקס, מזכיר המדינה ההונגרי; לבנטה בנקו, שגריר הונגריה בישראל, שאמר כי הכלכלה ההונגרית הצומחת היא הזדמנות לאנשי עסקים המחפשים הזדמנות השקעה באירופה; דניאלה וירניק, רעייתו של דודי, מבעלי מותג הניווט IGO שנתן חסות לאירוע; רוני לנדאו, מבעלי GIGI COSMETICS מנותנות החסות לאירוע, שהגיע עם אימו אגנס ובנו שון, מנהל השיווק; קובי הלפרין, יו"ר ומבעלי NNG המעסיקה 1,200 מהנדסי תוכנה בבודפשט, מרכזי פיתוח בישראל ובהונגריה בתחומי ניווט וסייבר לרכב; יוסף פריאל, נשיא יורו מדיקל העולמית; זיו לוי, מנכ"ל ARILOU - חברת סייבר סקיוריטי לרכבים; וסלה מרגן קוראץ, שגרירת קרואטיה בישראל; אילן מור, לשעבר שגריר ישראל בהונגריה; לאזלו ברינאי, נספח התרבות של שגרירות הונגריה.

seperator
seperator

שולחנות מתוקים

עידו עלמני ויאיר בקייר. לנס הפקות,
עידו עלמני ויאיר בקייר/לנס הפקות

מיקי שמו, מבעלי רשת קונדיטוריית שמו פתח בסניף מיקדו את פסטיבל הקולינריה הבינלאומי Round Tables by American Express הרביעי.

יוחאי שמו, עופר שמו, רוני קרני, ירון אשל ומיקי שמו. לנס הפקות,
יוחאי שמו, עופר שמו, רוני קרני, ירון אשל ומיקי שמו/לנס הפקות

טעמו קינוחים ששמו יצר בהשראת המדינות מהן יגיעו השפיות: עידו עלמני, מנהל אמריקן אקספרס ורוני קרני, מנהלת השיווק והפרסום; יאיר בקייר, יזם פרויקט Round Tables; יוחאי שמו, מנכ"ל קונדיטוריית שמו; עופר שמו, סמנכ"ל הכספים; ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל; צביקה רוזנטל, מנכ"ל עזריאלי מודיעין; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב; מיכל קוגל, סמנכ"לית משאבי אנוש נספרסו; בן מוסקל, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי; בן ינובר, מנכ"ל דן בוטיק ירושלים.

seperator

עם הפנים קדימה

דן ואלון פילץ, עלי חיידרה, משה צוקרל. רונית מטיאס,
דן ואלון פילץ, עלי חיידרה ומשה צוקרל/רונית מטיאס

איש העסקים עלי חיידרה, שרכש לאחרונה את רשת TNT, השיק בסניף הדגל בדיזינגוף סנטר את הקונספט החדש של הרשת, אופנת בייסיק לצעירים, ואת קולקציית חורף 2019, תחת הכותרת אופנת רחוב. האחים דן ואלון פילץ, מבעלי דיזינגוף סנטר, ומשה צוקרל מנהל הנכסים, קפצו לברך ונהנו מארוחת בוקר של קפה גרג.

חיידרה אמר כי זו הפעם הראשונה שהוא עומד כאדם שמחזיק חברה, מעמד מרגש ומאתגר מאוד, והמסר הוא חושבים קדימה - כי רשת TNT עוברת שינוי, כולל תהליך התייעלות בשנה האחרונה, ונמצאת עכשיו בצמיחה. "בימים אלו אנחנו עם הפנים קדימה במגמה לפתוח סניפים נוספים", אמר.

seperator

פותחים עונה

תמי ויהודה רווה. איציק בירן,
תמי ויהודה רווה/איציק בירן

אמנון דיק, נשיא אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, ועו"ד עדי אולמרט המנכ"לית, פתחו את שנת הפעילות של חברי האגודה באירוע על ארוחת בוקר באולם סמולרש באוניברסיטה. אולמרט אמרה כי זוהי הפגנת כח ועוצמה של אנשי הפילנטרופיה בישראל ואנשים הניחנים בנתינה ולב רחב. דיק אמר שהכין נאום שלם, אבל הוא מוכן לוותר עליו בתמורה למחיאות כפיים. במרכז האירוע עמד שיח עם השופט יורם דנציגר ושופטת בית משפט השלום אדנקו סבחת, ואת האירוע חתמה הופעה של דני סנדרסון.

עדי אולמרט יורם דנציגר יוסף קלפטר אמנון דיק. איציק בירן,
עדי אולמרט, יורם דנציגר, יוסף קלפטר ואמנון דיק/איציק בירן

היו ונהנו: עתליה ואסי שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה; פנינה ומשה אדרי, מבעלי סינמה סיטי; עדיה ורו"ח יצחק סוארי; ציפי ויגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד; רו"ח יזהר קנה; עו"ד יהוד רווה, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 22; עו"ד דורי קרלסבד; יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה.

seperator

העיר החכמה

ניר שטרן ויצחק קשת. דודי פרץ,
ניר שטרן ויצחק קשת/דודי פרץ

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, ויצחק קשת, ראש מועצת חריש, חתמו על הסכם במסגרתו סלקום תרשת את חריש ב-20 ק"מ של סיב אופטי לטובת הפיכתה לעיר חכמה. במסגרת ההסכם סלקום תרשת את חריש בתשתית תקשורת חכמה תת קרקעית ותקים פתרונות טכנולוגיים שיהפכו אותה לעיר חכמה ומובילה לרווחת התושבים ותחסוך משאבים והוצאות לרשות המקומית.

השירותים מבוססים על מערכות טכנולוגיות מתקדמות באמצעות מערכת מתקדמת לניהול, שליטה ובקרה לתפעול שוטף של הפעילות בעיר וניהול מערך האבטחה ביניהם: תאורת רחוב בטכנולוגיית לד להתייעלות אנרגטית, לחצני מצוקה במוסדות חינוך למתן התראות מידיות באירועי חירום, רישות העיר במצלמות חכמות, פתרון לניהול אשפה, חיישנים לניטור איכות סביבה, שירותי Wi-Fi ציבוריים.

seperator

גלית מגלה

גלית מלכין ןקורל סימנוביץ. רונית מטיאס,
גלית מלכין וקורל סימנוביץ'/רונית מטיאס

גלית מלכין בעלת מותג האופנהGALITA ערכה סיור במשרדי החברה בחולון ובחדרי השואו-רום. המשרדים משתרעים על 2,400 מ"ר וכוללים את כל מערך ההפצה ל-30 חנויות הרשת. לסיור הצטרפה הפרזנטורית קורל סימנוביץ', שיחד עם מלכין חשפה את הפריטים הייחודיים שעוצבו בהשראת טרנדים בולטים שמלכין ספגה בסיורים מקצועיים בעולם, ומשוגרים בימים אלה לחנויות ולאתר האונליין.

seperator

מחווה לקאלו

עדנה פז, ירדן רוקח, גיא פז, גילה גירשטיין. מקור גולן נהרדעא,
עדנה פז, ירדן רוקח, גיא פז וגילה גירשטיין/מקור גולן נהרדעא

עדנה וגיא פז, בעלי רשת חנויות נפרטיטי, ערכו במרכז סוזן דלאל, צילומים לקולקציית סתיו-חורף 2018-19 של הרשת עם חנויות בכברי, קריון קרית ביאליק, קניון אילון רמת גן, קניון הדר ירושלים, קניון רננים רעננה, וחנות האתר. פז, וגילה גירשטיין, מעצבות הרשת, הקדישו את הקולקציה כמחווה אומנותית לציירת פרידה קאלו שהרבתה להשתמש בצבעוניות עזה, חמה וקרה, פרחונים מכל הסוגים ואורנמנטים - עיטורים גיאומטריים מתוחכמים המעניקים לפריטים מראה אלגנטי ומתוחכם. ברשת גאים בטווח המידות הנע בין 42-54. הפרזנטורית ירדן רוקח נכנסה לאווירה.

seperator

הודו לו

אבי ביטון. רונית מטיאס,
אבי ביטון/רונית מטיאס

המועצה לענף הלול וארגון מגדלי העופות השיקו במעדניית סוליקה של השף אבי ביטון מנות הודו ייחודיות שימכרו במעדניה ברמת אביב במהלך החודש הקרוב. ביטון נכנס למטבח, בישל את המנות וחילק אותן לאורחים.

seperator

בוקר אופטימלי

יורם לוינגר, גפרי ברוקס, יהב שוורץ, שרוו אילון. אלירן אביטל,
יורם לוינגר, ג'פרי ברוקס, יהב שוורץ ושרון אילון/אלירן אביטל

אופטימל לייף - רשת מרכזים רפואיים הכוללת פתרונות הרזיה, חגגה על ארוחת צהריים את השקת הרשת הממוקמת במגדלי בסר בר"ג, קניון חוצות המפרץ בחיפה ובקניון מלחה בירושלים, כשההליכים הרפואיים ינוהלו בין היתר במרכזי אסותא, והרצליה מדיקל סנטר. יהב שוורץ, סמנכ"ל השיווק, סיפר כי משרד הבריאות הגדיר לאחרונה את נושא עודף המשקל והשמנה כמחלה לכל דבר, לכן מערך המיון והטיפול באופטימל-לייף מציע דרך אחראית ומקצועית ורופאים מהבכירים בישראל.

במשיקים: יורם לוינגר המנכ"ל; ד"ר ג'פרי ברוקס, המנהל הרפואי; שרון אילון, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואמא שלה דינה שבאה לעודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully