וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השירות שיסדר לכם חיים קלים בסיילים הלוהטים של Black Friday

וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל, וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל

22.11.2018 / 8:59

שירות אחד קטן יכול לעשות הבדל גדול ולהפוך את יום השופינג העולמי למאורגן יותר עבורכם. מההזמנה ועד האיסוף: הכירו את הדרך לבצע קנייה ברשת במינימום תקלות ובמקסימום נוחות

צילום מסך

Black Friday קיבל את שמו מעולם הכלכלה, שבו הכנסות ורווחים כותבים בדו"ח בדיו שחור ואילו הפסדים בדיו אדום. ספוילר: אף אחד לא מפסיד ב- Black Friday. יום השופינג המקוון שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד, הוא יום שכולם מרוויחים בו - מותגים, חברות וכמובן - הקונים. הנחות ענק ומבצעים מפתים יש בשפע ברשת, ולא משנה מה וכמה תיקנו, כדי שהמוצרים יגיעו לידיים שלכם בלי תקלות צריך להכיר את הדרך לעשות זאת.

הכוונה היא לא רק לקנייה באתרים מאובטחים, או שימוש באתרי cash back וקופונים שיספקו לכם הנחות נוספות, אלא לשים לב לפרטים הקטנים שימנעו מכם בהמשך עוגמת נפש גדולה. יש לשים לב למידות של המוצרים, למשל אם מדובר בנעליים או בגדים קיימות מידות שונות בארצות הברית, אירופה ואנגליה. בקניה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לעומת זאת חשוב לוודא שהם אכן מתאימים לשימוש בארץ כיוון שמתח החשמל בארץ ובארה"ב שונה ובמקרים מסוימים יש צורך בממיר מתח שעלותו עשויה להיות גבוהה (תלוי בגודל הממיר בהתאם לסוג המוצר).

חשוב מאוד לשים לב למחירי המוצרים משום שיש להם השלכה על תשלום המסים. קחו בחשבון שעל רכישת מוצרים בשווי 75-500 דולר תשלמו 17% מע"מ ואף מס קנייה על מוצרים שחייבים במס זה. הכוונה כאן היא לערך המוצר בלבד, את ההובלה והביטוח מחשבים בנפרד. שימו לב שישנם מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים שעליהם תצטרכו לשלם גם מע"מ וגם תשלום למכס ורצוי להתעדכן באתר רשות המסים.

אם אתם רוצים להפוך את הרכישה מאתרי סחר בחו"ל לנוחה יותר מהבחינה הזאת, לעקוב בקלות אחרי החבילות ולקבל אותן ישר ליד, כדאי לכם להשתמש בשירות My Post, שיעשה לכם סדר וחיים קלים. My Post מאפשר לכם לעקוב אחר משלוח ההזמנות שלכם ולעקוב אחרי כל החבילות במקום אחד. בנוסף, תוכלו לקבל מסרון שמודיע כי המשלוח סיים את תהליך המכס ולשלם עליו אונליין מס, אם יש צורך.

הנוחות של My Post באה לידי ביטוי גם באספקת המוצרים. השירות מאפשר לקבל את החבילות בסניף או על ידי שליח עד הבית בתשלום נוסף ואף מאפשר לנייד חבילות מהבית לכתובת אחרת בארץ ללא התחייבות או דמי מנוי. שירות משלוחים נוסף של My Post מאפשר לאסוף את החבילה 24/7 ממתקני איסוף אוטומטיים של חברת "פז" בזכות שירות Box2go.

אם אתם קונים דרך AliExpress, תוכלו ליהנות מהשירות האולטימטיבי: e-packet, אשר במסגרתו דואר ישראל מספק לכם את החבילה בתוך שלושה ימים מרגע נחיתתה בארץ.

Black Friday הוא הזדמנות מצוינת לשדרג את הרגלי הקנייה שלכם ברשת ושירות My Post נועד בדיוק לזה. כל שנותר הוא להזדרז להירשם אליו ללא תשלום, כדי ליהנות מחוויית קנייה כיפית כבר ב- Black Friday, Cyber Monday והסיילים של הכריסטמס אחריו.

וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל, וואלה! NEWS בשיתוף דואר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully