וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילנות בטוחה מאמינים בטבע אך מורידים את ההמלצה ל"נייטרלי" בשל העליות במניה

אילן מוסנאים

9.12.2002 / 12:04

האנליסטית מותירה למניה מחיר יעד של 84 דולר - גבוה בכ-9% ממחיר המניה לפני הפיצול; קצב קבלת האישורים מה-FDA יאפשר לטבע להמשיך לצמוח ברבעונים הבאים



מאז ההמלצה הקודמת שלנו על טבע , בסוף אוקטובר, השיגה המניה תשואת יתר של 26% על מדד הנאסד"ק ושל כ-28% על מדד המעו"ף; כך מסבירה האנליסטית סופי גלפר מאילנות בטוחה את החלטתה להוריד את ההמלצה שלה למניית טבע מ"תשואת יתר" ל"נייטרלי". למרות הפחתת ההמלצה, באילנות בטוחה לא משנים את מחיר היעד לטבע - 84 דולר - גבוה בכ-9% ממחירה של מניית טבע לפני הספליט שביצעה ביום שישי.



גלפר מציינת כי טבע ממשיכה להראות בתקופה האחרונה קצב מספק של קבלת אישורים מה-FDA, (שני אישורים מאז סוף אוקטובר), שיאפשרו לה להמשיך לצמוח ברבעונים הבאים. ברבעון השלישי קיבלה טבע 8 אישורים חדשים, בהם 7 אישורים סופיים ואחד טנטטיבי, שהשוק הפוטנציאלי שלהם במונחים אתיים מוערך בכ-2.2 מיליארד דולר. ברבעון זה הציגה החברה צמיחה גנרית מרשימה של כ-70 מיליון דולר (בניכוי צמיחת הקופקסון ורכישות חדשות).



באילנות בטוחה מעודדים מהנתונים המעודכנים לגבי נתחי השוק של טבע במוצרים גנריים חדשים. גלפר מעריכה כי נתחי השוק הגבוהים של יותר מ-50% בחלק מהמוצרים בהם קיימת תחרות גנרית בשוק ושל יותר מ-80% במוצרים בהם נהנית טבע מבלעדיות, מאפשרים לחברה לשמור על מובילות בשוק הגנרי ומבטיחים חדירה רחבה של מוצרים גנריים חדשים בעתיד.



באילנות בטוחה אופטימיים גם בהקשר של הקופקסון, שהמשיך ברבעון השלישי את מגמת הצמיחה שהציג ברבעונים הקודמים, למרות הרוויה היחסית בשוק הטרשת הנפוצה האמריקאי והחדירה האגרסיווית של הרביף של סרונו.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully