וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: תורמים למאבק באלימות נגד נשים

רונית מטיאס

7.11.2018 / 14:17

וגם: השקה חדשה ל-YVES SAINT LAURENT, קולקציה חדשה ל-comme-if-faut, היחסים עם סין מתהדקים ותערוכה חדשה מגייסת כסף לילדים חולים

שמש של תקווה

דנה ברגר מרב מיכאלי ודנה פרידר. רפי דלויה
דנה ברגר, מרב מיכאלי ודנה פרידר/רפי דלויה

רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה, בשיתוף איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, השיקו בבית קנדינוף ביפו את "שמש של תקווה" - פרויקט משותף לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים המתקיים ב-25 בנובמבר. הרשת השיקה את צמיד "שמש של תקווה", שיימכר בלעדית ברשת מגנוליה וכל ההכנסות ממכירתו קודש לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. באירוע הוצבו מיצגים של שמש להעברת המסר של אור ותקווה.

מאיה בוסקילה ומרב מיכאלי. רונית מטיאס,
מאיה בוסקילה ומרב מיכאלי/רונית מטיאס

במוארים: אורית סוצליאני, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית; חנה וניסן בן-יהודה, מבעלי רשת "מגנוליה"; תומר רייזברג, מנכ"ל הרשת; אורית סגל, סמנכ"לית השיווק; ח"כ מרב מיכאלי; יעל בר זוהר; אורנה בנאי; חנה לסלאו; מאיה בוסקילה; עדי הימלבלוי; דנה פרידר; לי ברקוביץ; רובי פורת שובל; דנה ברגר שעלתה לשיר ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אורית סגל, אורית סוליציאנו ואורנה בנאי. רפי דלויה
אורית סגל, אורית סוצליאני ואורנה בנאי/רפי דלויה
seperator

יופי עולמי

אלי שגיב , חן רבינא קובי אזולאי. רונית מטיאס,
אלי שגיב, חן רבינא וקובי אזולאי/רונית מטיאס

מה המשותף לפריז, לונדון, מילאנו, טוקיו ותל אביב? בכל הערים נערכה השבוע בעת ובעונה אחת השקת קו האיפור של מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT. האירוע הישראלי נערך ב"סלמה", על קוקטייל של קייטרינג תלתן. המוזמנים, או בעיקר המוזמנות, הסתובבו ב-YSL BEAUTY CLUB שכלל 6 מתחמים כמו MON PARIS בו התנסו בבושם המצליח של המותג, מתחם טוש אקלה, מתחם איפור שפתיים ומתחם מסקרות.

עירית רחמים ועמוס לוזון. רונית מטיאס,
עירית רחמים ועמוס לוזון/רונית מטיאס

בקולטורה: הופעה פרטית של שירי מימון, שהתנצלה שהיא מקוררת ואמרה שסיפרה לאלי שגיב, מנכ"ל לוריאל כי אם היה רואה אותה שעה קודם לא היה מזהה אותה עם הטרנינג, הילדים והכדורים שלקחה. "התלבשתי, התאפרתי, הדבקתי ריסים לבד והנה אני כאן", אמרה. את האווירה חיממה DJ חן יאני, ולהקת בנות הטום שמלווה את המותג.

דני לוזון ניצן לביא וביתו רוני. רונית מטיאס,
דני לוזון ניצן לביא ובתו רוני/רונית מטיאס

נגעו ביופי: אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל; קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל; חן רבינא, מנהלת שיווק YSL; דורית וידבסקי, מנהלת תקשורת לוריאל וישראל ורוני אליבאום, מנהלת יח"צ YSL; ניצן לביא, מנכ"ל סופר פארם שהגיע עם בתו רוני; דני לוזון, המשנה למנכ"ל; ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל; מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק; הפרזנטוריות של הרשת בר זומר ויערה בנבנשתי, ללא קורל סימנוביץ ששוהה בחו"ל; הסוכן שי אביטל; אורי וטרמן מנכ"ל ניו-פארם.

רוני אליבאום, שירי מימון דורית וידבסקי. רונית מטיאס,
רוני אליבאום, שירי מימון ודורית רידבסקי/רונית מטיאס
יערה בנבנישתי ארז חלבי קובי אזולאי בר זומר ומירב אליהו איב סאן לורן. רפי דלויה
יערה בנבנשתי, ארז חלבי, קובי אזולאי, בר זומר ומירב אליהו/רפי דלויה
seperator

ויהי אור

ירון טל, עדי קדמי, נאורה גולגברג, עדי סאמט, גיל רויטר. רונית מטיאס,
ירון טל, עדי קדמי, נאורה גולדברג, עדי סאמט וגיל רויטר/רונית מטיאס

ג'פרי צביבל וצאלה סופר, בעלי כלי-אור ברמת השרון, ערכו מפגש לאדריכלים ומעצבים עם מעצב העל ירון טל, אח של ארז טל, החתום על עיצוב ותכנון מלון הבוטיק ורה, מסעדת ני-שי ברמת השרון, כל מסעדות השף משה שגב ועוד. במסגרת קונספט intimate spot - מפגש אינטימי על חיי אדריכלים ומעצבים שהנחה היזם והמעצב גיל רויטר, חשף טל את נקודות התורפה, החולשות והרגעים הפחות פוטוגניים של הקריירה שלו. המוזמנים נהנו מקייטרינג "מונייה", ודרינקים.

ארז חייט, ג'פרי צביבל, חנה אטינגר, צאלה סופר. רונית מטיאס,
ארז חייט, ג'פרי צביבל, חנה אטינגר וצאלה סופר/רונית מטיאס

התעדכנו האדריכלים והמעצבים: עדי סמט, אושיר אסבן, ליאת הראל, נרקיס ברזני, נאורה גולדברג, יעל זיתוני, אורלי דקטר, ענת גולדנברג, גיא אברמוביץ, מיכל קסל, דלית ונגרובסקי, אלקה רימר, דדי ויפית ראובני, אורלי דקטר, אורלי דה-לאו, אתי ונדרמולן ולירז כהן, וחנהל'ה אטינגר שהפיקה את הערב המושלם.

נרקיס ברזאני, ליאת הראל, אושיר אסבן. רונית מטיאס,
נרקיס ברזאני, ליאת הראל ואושיר אסבן/רונית מטיאס
ג?פרי צביבל, צאלה סופר, דורית וינברן, אורלי דקטר, לירז כהן. רונית מטיאס,
ג'פרי צביבל, צאלה סופר, דורית וינברן, אורלי דקטר ולירז כהן/רונית מטיאס
seperator

שונים ושווים

דליה בר-דוד, פדריקו קמליה, רונן שמיר, קונציטה גיסברט, פרנצסקה סיניורילה. רונית מטיאס,
דליה בר-דוד, פדריקו קמליה, רונן שמיר, קונציטה גיסברט ופרנצסקה סיניורילה/רונית מטיאס

קבוצת אלפא קוסמטיקה, המחזיקה בזיכיון מותג האופנה הספרדי דיזיגוואל, השיקה על גג מלון בראון בתל אביב, את קולקציית החורף ועליית הקמפיין החברתי Share The Power. רונן שמיר, מנכ"ל הקבוצה, וסמדר אשת, מנהלת המותג בישראל בירכו את פדריקו קמליה מנהל המכירות, ואת קונציטה גיסברט ופרנצסקה סיניורילה מנהלות השיווק - הנציגים הספרדיים שהגיעו במיוחד עם רוזה רוחס, מנהלת יחסי הציבור של דיזיגוואל העולמי. רוחס הציגה לראשונה את הקמפיין בישראל.

רוחס סיפרה כי מאחורי שם הקמפיין מסתתר מסר חשוב שהשוני שלנו הופך אותנו לשווים וכי כל האייקונים עוצבו על ידי המעצב ז'אן פול גוד בשילוב סמל אהבה אונבירסלי.

seperator

לחופש נולדה

סיגל בר-און, ויובל כהן,. ענת מוסברג,
סיגל בר-און ויובל כהן/ענת מוסברג

בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל בתל אביב נפתחה התערוכה "פאזל בצבעי חופש", נהנו מהיצירות: ד"ר אלי פישר, מבעלי תשלובת פישר; בנותיו סיגל בר-און וד"ר נורית הראל יו"ריות משופות; יובל כהן, מייסד ושותף קרן פורטיסימו; בת-שבע בובליל, מבעלי קלאב-הוטל וחברת ארגון "אריה יהודה"; איריס לנדר, מייסדת עמותת "ילדים שלנו" וחברת אריה יהודה.

ההכנסות ממכירת העבודות קודש לעמותת "ילדים שלנו", הפועלת לטובת ילדי מרכז שניידר.

seperator

סינים סינים

איתן לסרי, אמיר אוחנה,עמיר פסטרנק, ניר גלעד. מקור רלי פר.,
איתן לסרי, אמיר אוחנה, עמיר פסטרנק וניר גלעד/מקור רלי פר.

משלחת ממשל ועסקים בכירה בראשות סגן מושל מחוז יונאן הגיעה לישראל בהמשך לביקור משלחת שהגיעו בשבוע שעבר לדיוני ועידת החדשנות בין סין לישראל. חברי המשלחת נפגשו עם אנשי עסקים בכירים בישראל במטרה לקדם שיתופי פעולה אופרטיביים בין הצדדים. איתן לסרי, מנכ"ל אתגר ליזמות, אמר כי סיפורה של ישראל ויכולותיה הטכנולוגיות הוא סיפור ייחודי ויוצא מן הכלל שלא נראה ברמה העולמית והסינים מבינים טוב מאחרים את היתרונות הללו שלנו, משקיעים תשומת לב וכסף רב, ומבקשים לשתף פעולה פעולה.

האזינו: עמיר פסטרנק, יו"ר קבוצת אמן, וניר גלעד, נציג חברת כיל.

seperator

אופנה בנמל

ליאורה עופר. אבי ולדמן,
ליאורה עופר/אבי ולדמן

סיביל גולדפיינר, בעלים ומנכ"לית comme-if-faut, ומעצבת המותג טל רוזנפרב, ערכו תצוגת אופנה בהאנגר 26 בנמל תל אביב, לרגל השקת קולקציית חורף 2018/19. לצד הדוגמניות המקצועיות צעדו הסטייליסטית הדר גוזפין שהצטלמה העונה למותג והסופרת אסתר פלד.

באופנתיים: ליאורה עופר, בעלת השליטה במליסרון; טמירה ירדני בעלים ומנכ"ל טדי הפקות; המפיק מוטי רייפ.

סיביל גולדפיינר ואסתר פלד.
סיביל גולדפיינר ואסתר פלד
seperator

ברקיע השביעי

צחי כהן ושמוליק בן שושן. רונית מטיאס,
צחי כהן ושמוליק בן שושן/רונית מטיאס

בחנות הדגל של מותג האופנה SEVEN SEVENTY בקניון הזהב בראשל"צ, נחשפה לראשונה קולקציית סתיו-חורף 2018-19 החדשה. שמוליק בן-שושן, המנהל הקריאטיבי של המותג והמעצב הראשי; צחי כהן, מבעלי המותג; וענת בולבצ'ן, מנהלת השיווק, סיפרו כי זו החנות הראשונה של המותג ובחודשים הקרובים תיפתח חנות נוספת בתל אביב. המוזמנים נהנו משמפניה וסופגניות באווירת החג שבפתח.

seperator

מהפכה של צריכה

אורי קילשטיין, מירב אתרוג-בר , ואיציק אברכהן. סיון פרג,
אורי קילשטיין מירב אתרוג-בר ואיציק אברכהן/סיון פרג

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; אורי קילשטיין סמנכ"ל הסחר והשיווק; ומירב אתרוג-בר, מנכ"לית שופרסל טראבל, ערכו ארוחת בוקר ישראלית לרגל השקת פעילויות חדשות בתחום הסחר המקוון. אברכהן אמר כי השקת פעילויות בתחום הסחר המקוון עם מוצרי מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה תחת קורת גג אחת, מהווה קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי ללקוחות. אתר שופרסל Online המחודש יושק בדצמבר וייכנס לפעילות מלאה עד סוף הרבעון הראשון כך שהמוזמנים התבקשו לבקר באתר אך לא לבקר אותם בחודשים הראשונים.

seperator

חינוך עולמי

דריו ורטהין, ג'וזה מריה דל קורו. מקור רות שטרית,
דריו ורטהין וג'וזה מריה דל קורו/מקור רות שטרית

World-ORT- ארגון החינוך היהודי הגדול בעולם, אירח בבואינוס איירס תלמידים מ-30 מדינות של ארגון הרווחה של האפיפיור Scholas , כשמהארץ נשלחו עשרות תלמידים.
דריו ורטהיין, נשיא הארגון אמר כי ל- World-ORTול-Scholas יש מטרה משותפת להפוך את העולם למקום טוב יותר דרך החינוך, ושיתוף פעולה זה יאפשר להגיע למקומות נוספים ולאפשר לכל ילד לפתח את הפוטנציאל שלו בלי קשר למוצאו. האירוע התאפשר בעקבות ההסכם ההיסטורי שנתחם לפני כשנה בנוכחות האפיפיור בין ורטהיין לג'וזה מריה דל קורו, הנשיא העולמי של Scholas-שני הגופים המובילים את נושא החינוך העולמי. על פי התוכנית במשך 4 שנים, תלמידים מהעולם, יחברו לעבוד יחדיו ליצירת חילופי תרבויות, דתות ושפה, ויפתחו מיזמים באומנות, משחקים ופעילויות חשיבה וילמדו גישות הוראה ליישם בקהילותיהם.

seperator

גרובים עליה

ריי שגב , אלית אשכנזי, דנה. רונית מטיאס,
ריי שגב, אלית אשכנזי ודנה רפופורט/רונית מטיאס

דנה רפפורט, בעלת מותג הגרביים זוהרה, השיקה בחנות בקניון GINDI TLV את קולקציית חורף 2018 של הגרביונים והגרביים האיכותיים עם הדפסים מקוריים לנשים ולילדות. אלית אשכנזי, מנהלת המכירות והפרזנטורית ריי שגב, הממשיכה עם המותג מעונת הקיץ, התרשמו מהדגמים שאת חלקם ניתן לגרוב דו-צדדי.

למותג זוהרה שכבש את רגלי הישראליות, חנות נוספת ברחוב דיזנגוף, והמותג זוכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם. בנוסף לקולקציה שלה, השיקה רפפורט את קולקציית מותג הגרביונים האיטלקי קוואליני, אותו היא מייצגת בישראל בהצלחה מרובה כ-5 חורפים.

seperator

אשת הברזל

בועז להב ולירון ויצמן. אלירן אביטל,
בועז להב ולירון ויצמן/אלירן אביטל

לירון ויצמן חידשה חוזה לשנה נוספת כפרזנטורית של מותג תוסף הברזל "ספאטון" המשווק בישראל על ידי קבוצת לפידות. בצילומים לקמפיין חדש אמר בועז להב, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה כי מאז תחילת שיתוף הפעולה עם לירון לפני 3 עונות, ידעו כי לירון מייצגת בצורה הטובה ביותר את קהל היעד שלהם והוא בטוח שהקמפיין החדש ימשיך את מגמת הצמיחה של פאטון ואת התחזקותו בקרב קהל היעד.

seperator

נכנסים לכושר

ניב הראל ורוביק דנילוביץ. ירון פינקו,
ניב הראל ורוביק דנילוביץ'/ירון פינקו

ניב הראל, מנכ"ל רשת ICON FITNESS - חברה למועדוני כושר בפריסה ארצית וחברת בת של הולמס פלייס - הרשת הגדולה ביותר בארץ בתחום הכושר, אירח את רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, וערך לו סיור במקום שמשתרע על פני כ-1,500 מ"ר.

דנילוביץ' התרשם מהפעילות במקום וציין שחשוב לשמור על כושר ואורח חיים בריא כחלק משגרת היומיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully