וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוני ריבנאי: "יש לתגמל את משרד הפרסום על פי הישגיו"

איילה צורף

9.12.2002 / 12:22

בדיון על מגמות בעולם הפרסום בישראל של 2003 בוועידת ישראל לעסקים עלתה השאלה האם משרד הפרסום הפך למיותר, כעת כשכל התחומים המקצועיים מנוהלים ע"י חברות המתמחות בכך, כגון חברות מדיה וברנדינג



"בבאומן-בר-ריבנאי החלטנו כי יש ליצור מערכת יחסים עסקית המבוססת על הצלחה וכישלון. במקום שבו ניתן להגדיר הצלחה וכישלון, אנו מאמינים שיש לתגמל את משרד הפרסום על פי הישגיו. אנחנו נמדדים על פי ההצלחה שלנו להשיג את המטרות שהוצבו לפנינו", כך אומר שוני ריבנאי, שותף במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.



אחד הנושאים שעלה לדיון במסגרת הפאנל "מגמות בעולם הפרסום בישראל של 2003" בוועידת ישראל לעסקים היה האם משרד הפרסום הפך מיותר בשנים האחרונות. מנחה הדיון, אמנון דיק, הצביע על מגמה, לפיה בשנים האחרונות כל הדורש התמקצעות יוצא החוצה אל מחוץ לשליטתו של משרד הפרסום: "המחקר והאסטרטגיה עוברים להיות תחום פעילותה של חברת המיתוג, התכנון ורכש המדיה יוצאים החוצה אל חברת מדיה, יחסי הציבור אף הם יוצאים החוצה. האם צריך משרד פרסום בשביל הקריאייטיב בלבד?"



כצפוי, נציגי משרדי הפרסום שישבו על הבמה יצאו כנגד ההגדרה הזו. "משרד הפרסום מוביל את המהלך הפרסומי", אומר בתגובה גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R. "משרד הפרסום לא יושב מאחור וצופה במהלך, הוא מנהל את חוויית המותג, ונעזר בגופים חיצוניים על מנת שיבצעו עבורו את העבודה הטובה ביותר. תפקידנו הוא לנהל את הרעיונות".



ריבנאי מסכים עימו: "משרד הפרסום לא יכול לספק פתרונות טוטאליים בכל התחומים. הוא צריך לנהל את אשכול היצירה, ולייצר קואורדינציה בין כל הגורמים הקשורים בהפקת הקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully