וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר במניית תים הופסק

נטע יעקבי

9.12.2002 / 13:40

שמועות בשוק כי החברה עומדת לחלק את החזקותיה בטי.טי.איי כדיווידינד; דירקטוריון תים יתכנס היום אחר הצהריים לדון בשינויים מבניים בחברה; תים מחזיקה בכ-43% מטי.טי.אי

עלייה של 17.5% רשמה הבוקר תים בבורסה לניירות ערך בתל אביב, עד שהופסק המסחר במניה, לפני כחצי שעה. המסחר במניה הופסק בעקבות שמועות בשוק כי החברה עומדת לחלק את החזקותיה בחברה הבת טי.טי.איי טלקום כדיווידנד לבעלי המניות.

בהודעה שפירסמה החברה נאמר כי דירקטוריון החברה יתכנס היום אחר הצהריים לצורך דיון בשינוי מבני בחברה. החברה הוסיפה כי לאחר קיום הישיבה תפרסם דיווח מיידי בקשר לאמור. מחר תקיים תים מסיבת עיתונאים, שמטרתה הודעה על שינויים מבניים בחברה. אולם, נראה כי לאור גל השמועות סביב המניה, תיאלץ החברה לפרסם כבר היום חלק מהשינויים. יצוין כי גם לאחר פרסום ההודעה לא התחדש עדיין המסחר במניה.

תים הגדילה לפני כשבוע בלבד את אחזקותיה בטי.טי.איי והיא מחזיקה בה כיום ב-44.8%, ובכך היא קרובה מאוד לתקרה המותרת לה, שכן על מנת להחזיק מעל ל-45% בחברה יהיה עליה לפרסם הצעת רכש. תים הגדילה את חלקה בטי.טי.איי במהלך החודשים האחרונים בסבב של מספר רכישות. מאז אמצע ספטמבר ועד סוף נובמבר השקיעה תים כ-4.8 מיליון דולר ברכישת המניות החדשות של TTI, כך שרכשה בסיכום כללי 682.2 אלף מניות (לאחר מכירת 10.6 אלף מניות) בכ-60 מנות. יצוין כי תים מחזיקה בטי.טי.איי באמצעות החברה הבת תים תעשיות תוכנה.

רכישת המניות שביצעה תים בחודשים האחרונים היוותה גם מעין הצבעת אמון בטי.טי.איי, שמנייתה ספגה בחודשים האחרונים ירידות חדות לרמות שפל בהן לא ביקרה מאז 1998. האכזבה אותה הביע שוק ההון נבעה מביטול החוזה עם האצ'יסון בריטניה וההידרדרות בתוצאות הכספיות.

בעקבות רכישת המניות האחרונה לפני כשבוע אמר מאיר ליפשס, מנהל העסקים הראשי של טי.טי.איי, כי "בתים מעריכים שרכישת מניות TTI ברמות המחירים הללו היא השקעה טובה ומשתלמת, החברה רואה ברכישות השקעה לטווח ארוך, והיא מאמינה שהמניה תתרומם בעתיד".

מהחברות תים וטי.טי.אי נמסר כי אינם מגיבים לשמועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully