וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי אישר השלמת צו הקפאת ההליכים לתבל לתשעה חודשים

ערן גבאי

9.12.2002 / 14:03

הנאמן יוכמן נדרש לאשרר רכישת ערוצי זהב, לחתום על הסכם המיזוג, לגבש הסכם עם הבנקים ולחתום על הסדר הנושים של תבל

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשייך, אישרה היום את הארכת צו הקפאת ההליכים לחברת הכבלים תבל עד ה-22 בינואר 2003. בכך משלימה השופטת את תקופת הקפאת ההליכים ל-9 חודשים מאז ניתן הצו לראשונה ב-22 באפריל 2002.

נאמן תבל, צבי יוכמן, קבע בבקשתו כי אין בהארכת צו הקפאת ההליכים כדי להרע את מצבם של נושי תבל. יוכמן טען עוד כי נציגי כל הנושים הסכימו, בישיבת פורום ועדת ההיגוי, על הארכת תוקפו של הצו.

יוכמן המליץ באחרונה כי מכירת נכסי תבל בחברות נטוויז'ן (46%) וגלובקול (50%), עליה המליץ כחלק מתוכנית החזרת החוב לנושים הבלתי מובטחים, תעוכב עד שיבשילו התנאים ותיווצר האווירה המתאימה למקסום התמורה בעדם.

כעת נדרש הנאמן לאשרר את רכישת ערוצי זהב (35%) על ידי תבל, לחתום על הסכם המיזוג, לגבש ולחתום על הסכם המימון של חברת הכבלים הממוזגת עם הבנקים וכן לחתום על הסדר הנושים של תבל- והכל בתוך חודשיים.

יוכמן ייפגש עם המפקח על הבנקים בעוד שלושה ימים, והם צפויים ללבן את סוגיית הלווה הבודד כחלק מהסדר המימון מול הבנקים. למעשה, הבנקים הגדולים - פועלים ולאומי - מוגבלים במתן האשראי לחברת הכבלים הממוזגת. בנק הפועלים מוגבל בשל מגבלת "איש קשור", כתוצאה מאחזקות משפחת דנקנר בכבלים ובבנק הפועלים, ולאומי חצה את סכום האשראי המרבי שהוא רשאי להעניק לחברת הכבלים.

כיום פועלת קבוצת תבל בתוואי תזרימי חיובי של כ-6-7 מיליון שקל בחודש, בעיקר הודות להקטנת הוצאות התוכן של תבל בכ-7 מיליון שקל לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully