וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלסון אלקטרוניקה תטמיע את מעבד היישומים של אמבלייז סמיקונדקטור במכשירי המולטימדיה הניידים שלה

אילן מוסנאים

9.12.2002 / 15:09

טלסון היא אחת מארבע יצרניות הטלפונים הסלולריים המובילות בקוריאה, עם הכנסות של כ-30 מיליארד דולר בשנה; הטלפון יושק ברבעון השלישי של 2003



חברת טלסון אלקטרוניקה הקוריאנית בחרה במעבד היישומים של אמבלייז סמיקונדקטור, מקבוצת אמבלייז .



במסגרת ההסכם בין שני הצדדים, תטמיע טלסון את מעבד היישומים ER4521 של אמבלייז סמיקונדקטור, המספקת פתרונות מולטימדיה המבוססים על מוליכים למחצה למסופים ניידים אלחוטיים, במכשירי המולטימדיה החדשים מתוצרתה.



טלסון הינה אחת מארבע היצרניות המובילות של טלפונים סלולריים בקוריאה. החברה מייצרת כ-4.8 מיליון מכשירים בשנה, עם הכנסות של כ-3 מיליארד דולר מיצוא.



מועד ההשקה לטלפון החדש נקבע לרבעון השלישי של 2003. המכשיר נועד לפעול על גבי רשת CDMA-1X, והוא יאפשר למשתמשים בו ליהנות משורה ארוכה של יכולות מולטימדיה כולל הזרמת וידיאו, הורדה של קבצי מולטימדיה, מצלמה דיגיטלית, נגן מקומי, נגן קובצי MIDI, J2ME, MMS, דפדפן אינטרנט ועוד.



סונג-הו ג'ונג, מנכ"ל טלסון, אמר היום כי "לאחר בחינה קפדנית של הפתרונות הזמינים כיום בשוק נוכחנו שאמבלייז סמיקונדקטור מציעה את יכולות המולטימדיה המתקדמות ביותר, יחד עם צריכת האנרגיה הנמוכה ביותר, מחיר תחרותי והתאמה מלאה לשרתי הזרמת וידיאו. אנו מאמינים שמעבד היישומים של אמבלייז סמיקונדקטור יספק את הפתרון הכולל הטוב ביותר, והמשתמשים ייהנו מחוויית מדיה עשירה".



אלון עירוני, מנכ"ל אמבלייז סמיקונדקטור: "אנו שמחים להוסיף את טלסון לרשימת לקוחותינו, ומצפים לתרום משמעותית להצלחת טלפון המולטימדיה שלהם. פתרון המולטימדיה הכולל והנייד שלנו מאפשר פיתוח ויישום מהירים של יכולות ותשתית מולטימדיה במכשיר הטלפון".



אמבלייז סמיקונדקטור, מקבוצת אמבלייז, מתמחה בפתרונות על בסיס רכיבי מוליכים למחצה למולטימדיה דיגיטלית עבור שוק הסלולר. פתרונות אלו תומכים במספר רב של אפליקציות כגון העברת מדיה, הקלטה, העברת מסרים, שיחות ועידה ומעקב דרך מצלמות וידיאו.



אמבלייז עצמה פועלת היום באמצעות ארבע חברות בנות, הפועלות בתחומי התקשורת האישית עתירת המדיה: E-Sys, אורקה אינטראקטיב, אלפאסל וויירלס ואמבלייז סמיקונדוקטור.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully