וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי האג"ח של אלרוד ייפגשו בחודשים הקרובים עם מזומנים: החברה מכרה נכס נדל"ן ב-9.8 מיליון שקל

אלי דניאל

9.12.2002 / 15:22

החברה מכרה בניין משרדים בת"א; עיקר התמורה תועבר בעוד כחודשיים וחצי לידי החברה לנאמנות של בנק אינווסטק לשם חלוקתה למחזיקים באיגרות החוב



המחזיקים באיגרות החוב (סדרה ב') של חברת אלרוד יזום ונדל"ן , הנמצאת בשליטת איש הנדל"ן ראובן אלה, עתידים לקבל לידיהם במהלך השנה הבאה חלק מהתשלומים המגיעים להם, וזאת לאחר שהחברה חתמה על הסכם למכירת נכס נדל"ן שבבעלותה בתמורה ל-9.8 מיליון שקל.



החברה מכרה לצד שלישי, אשר אינו קשור אליה או לבעל השליטה בה, בניין משרדים בשטח ברוטו של כ-1,700 מ"ר, המצוי בשדרות רוטשילד בת"א. מרבית התמורה בגין המכירה, 8.8 מיליון שקל, תועבר לנאמן לאיגרות החוב של החברה - החברה לנאמנות של בנק אינווסטק - בתום חודש פברואר 2003, כנגד המצאת כל האישורים הדרושים לשם רישום הנכס על שמו של הרוכש.



כמו כן, במידה שהאישורים הללו לא יהיו בידי החברה במועד שנקבע, יעביר הרוכש 8.8 מיליון שקל לידי הנאמן, וזה יעבירם - לאחר שינקוט בצעדים הדרושים, לידי המחזיקים באג"ח. יצוין, כי יתרת התמורה הועברה זה מכבר לידי הנאמן, וגם היא תועבר לבעלי האג"ח.



אלרוד סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2002 עם הכנסות של כ-3.8 מיליון שקל: כ-51% פחות מההכנסות שהושגו ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הפסידה החברה כ-1.5 מיליון שקל, כ-64% פחות מההפסד אותו רשמה ברבעון השלישי של שנת 2001. נכון ליום ה-30 בספטמבר 2002, היה לאלרוד גירעון של כ-27.1 מיליון שקל בהון העצמי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully