וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השופינג במקום אחד: כל מה שצריך לדעת על אתר הקניות של ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף שופרסל, וואלה! NEWS בשיתוף שופרסל

11.11.2018 / 10:28

חודש הקניות הגיע ועכשיו גם בישראל יש אתר אחד שבו אפשר לקנות מוצרי חשמל, גאדג'טים וריהוט: אתר שופרסל Online הוא חנות אינטרנט שמהווה One Stop Shop למגוון מוצרים עצום. מהם היתרונות ואילו מבצעים מחכים ללקוחות? התשובות בפנים

אישה עושה שופינג אונליין. ShutterStock
יש דרך פשוטה יותר, נוחה יותר ובטוחה יותר לקבל את מה שאנחנו רוצים/ShutterStock

חודש נובמבר נחשב לחודש השופינג המקוון ברשת בעולם ובישראל, ואין יותר מתאים ממנו כדי לרכוש מוצרים שונים בהנחות גדולות. הנטייה הראשונית של רבים מאיתנו היא לחפש את המבצעים בכל מיני אתרים בחו"ל, ויש לכך לא מעט חסרונות. לעתים אנחנו מזמינים דבר אחד ומקבלים דבר אחר, לעתים עלינו לשלם דמי משלוח יקרים, תשלומי מכס ואם ברצוננו לחסוך את התשלומים האלה לעתים עלינו להזמין מכמה וכמה אתרים במקביל וכמובן, החזרת מוצר שאינו לטעמנו הוא פרוצדורה ארוכה ומסובכת. יש דרך פשוטה יותר, נוחה יותר ובטוחה יותר לקבל את מה שאנחנו רוצים, ולא רק בבלאק פריידי או בסייבר מאנדיי, אלא במשך כל השנה: אתר הקניות שופרסל Online.

מדובר למעשה בחנות אינטרנט ענקית שבה אפשר למצוא מגוון עצום של מוצרים - ממוצרי חשמל וגאדג'טים ועד ריהוט לבית וציוד ספורט. הכול באתר אחד מאובטח, כך שכמה מוצרים מגיעים במשלוח אחד, ובכך נחסך זמן ועלויות משלוח נפרדות. הוא נוח וידידותי וכל מי שרוצה ליהנות מחגיגת הקניות של נובמבר, אך לא אוהב לקנות מאתרים בחו"ל, יכול לעשות זאת דרך מותג מקומי, גדול ואמין כמו שופרסל Online וזאת בנוסף להזמנת מוצרי מזון.

שופינג אונליין. ShutterStock
יתרון נוסף של שופרסל Online הוא בדרך הפשוטה בה ניתן להחזיר או להחליף מוצר/ShutterStock

200 שקלים מתנה ומבצעים במשך כל חודש נובמבר

לרגל חודש השופינג, אלה הקונים באתר בסכום של 500 שקלים מהקטגוריות המשתתפות במבצע מקבלים 200 שקלים הנחה לקנייה הבאה. כך מרוויחים פעמיים: גם רוכשים מוצרים בהנחה וגם מקבלים סכום כסף שישמש את הקניות הבאות, בתוקף עד 3 בדצמבר או עד גמר המלאי ומימוש ההטבה אפשרי עד 31 בדצמבר 2018. את אותם 200 שקלים שמקלים כהטבה ניתן לממש בכל רחבי האתר - גם בהזמנת מוצרי מזון.

בניגוד לימי הקניות העולמיים דוגמת בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, באתר שופרסל Online ניתן ליהנות ממבצעים והנחות במשך כל חודש נובמבר. לדוגמה, שואב אבק אלחוטי דייסון 10V ב-1,999 שקלים או אוזניות אייפון ב-599 שקלים.

יתרון נוסף של שופרסל Online הוא בדרך הפשוטה בה ניתן להחזיר או להחליף מוצר. ניתן לבטל עסקה באחת מהדרכים הבאות בשיחה עם נציגה בעמדת שירות לקוחות בסניף, בטלפון (1-800-565656) או בפנייה בדואר אלקטרוני לכתובת Online@shufersal.co.il; ובתנאי שלא מדובר במוצרים מתכלים או מוצרי הלבשה תחתונה, תרופות ותוספי תזונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אתר שופרסל און ליין. אתר רשמי
לקנות מוצרי חשמל, גאדג'טים, ריהוט דרך מותג מקומי גדול ואמין/אתר רשמי
וואלה! NEWS בשיתוף שופרסל, וואלה! NEWS בשיתוף שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully