וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: השיטה הנכונה להשקה עולמית של וויסקי

רונית מטיאס

11.11.2018 / 10:44

וגם: מי יצא למסע אופניים למען הילדים, מי הגיע לחנות הפופ אפ החדשה בקניון רמת אביב, מי נהנה מקונצרט מיוחד של הפילהרמונית וכמה בקבוקים מיחזרו השנה תלמידי ישראל

היהלום שבכתר

מיכל ינאי ובן מוסקל. אביב חופי
מיכל ינאי ובן מוסקל/אביב חופי

חברת הכרם בשיתוף ,William Grants & Sons נתנו אמש שיעור כיצד משיקים ויסקי שבשלב הראשון יקדים את העולם ויימכר רק בתל אביב. Hazelwood הנחשב ליהלום שבכתר, הושק במסעדת "טופולופומפו שנסגרה במיוחד לאירוע לרגל עליית ויסקי 12 Hazelwood לישראל.

רון צוקרמן ומיכאלה ברקו. אביב חופי
רון צוקרמן ומיכאלה ברקו/אביב חופי

המוזמנים נהנו מתפריט מנות גורמה של השף אבי קונפורטי וקוקטיילים שנרקחו מהוויסקי. רמי סאווג', מארטיזאן בר מלונדון ובריאן קינסמן, מאסטר בלנדר מ- William Grants & Son'sשהגיעו במיוחד מחו"ל, העבירו מאסטר קלאס לברמנים מובילים מישראל והכינו קוקטיילים מהוויסקי הייחודי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תום שגיב, של גפני, אופק קהירי, אלי שגיב. רונית מטיאס,
תום שגיב, שלי גפני, אופק קהירי ואלי שגיב/רונית מטיאס

היהלום של הערב הייתה הופעה של מארינה מקסימיליאן בלומין, שהנעימה לאורחים את הזמן והזמינה אותם לרקוד בתום ההופעה.

את Hazelwood ניתן יהיה להשיג ב-20 ברים ומסעדות בתל-אביב בלבד, והוא יימכר באופן בלעדי בישראל ובהמשך בשאר מדינות העולם.

היהלום שבכתר , בריאן קינסמן, , עדי טויטו, גארט דוגלאס, חנן אליהו. רונית מטיאס,
בריאן קינסמן, עדי טויטו, גארט דוגלאס וחנן אליהו/רונית מטיאס

במשיקים: האחים רונית אבנר, נורית שמיר ואריאל אפשטיין, מבעלי חברת הכרם - יבואנית, משווקת ומפיצת משקאות אלכוהוליים ויינות; אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל ובנו תום; חנן אליהו, מנהל בר ראשי מלון JAFFA; אספן הוויסקי עדי טויטו; איש העסקים אופק קהירי ושלי גפני; מיכל ינאי ובן מוסקל, מנכ"ל באומן בר; איש העסקים רון צוקרמן ומיכאלה ברקו.

נורית שמיר , אריאל אפשטיין, רונית אבנר. רונית מטיאס,
נורית שמיר, אריאל אפשטיין ורונית אבנר/רונית מטיאס
seperator

קונים ותורמים

איה מונק קובי אזולאי ורוני איילבאום. חן ווגשל,
איה מונק, קובי אזולאי ורוני איילבאום/חן ווגשל

בקניון אביב ברמת אביב נפתח מתחם הפופ אפ של מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס (Kiehl's), שיפעל עד סוף דצמבר. המתחם עוצב בסגנון ניו-יורקי המתכתב עם עיצוב סניפי הרשת בעולם. המוזמנים נהנו מקוקטייל בריאות ונחשפו לסדרת המוצרים החדשים. בין המוצרים: סרום חדשני המכיל ריכוז גבוה של ויטמין C וחומצה הילארונית.

איה מונק, מנהלת השיווק אמרה כי הידע הנרחב של המותג המשלב קוסמטיקה, רוקחות ועשבי מרפא, פותח במהלך 165 השנים האחרונות, מה שמבדל את המותג המציע פורמולות יעילות עשירות במרכיבים הטבעיים הטובים ביותר, שפותחו באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. מונק סיפרה כי קיל'ס הנחשב בעולם למותג פילנתרופי, מאמץ בישראל את עמותת "ילדים בסיכוי" המספקת תמיכה ותכנים לילדים, ותורם שקל מכל עסקה לטובת העמותה. גיא גיאור, נטורופת מוסמך, דיבר על יתרונות ויטמין C וחשיבותו לעור הפנים.

שמעו והתנסו: קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת היוקרה בלוריאל; רוני איילבאום, מנהלת יחסי הציבור; דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת; דויד בן-משה, מנכ"ל קניון רמת-אביב.

seperator

טעינה עולמית

אילן בן דוד, קארל גרובר. מקור גלברט כהנא,
אילן בן דוד וקארל גרובר/מקור גלברט כהנא

אילן בן-דוד, מנכ"ל Chakratec הישראלית, שפיתחה מערכת חדשנית להטענה מהירה של רכבים חשמליים בתוך כ-10 דקות, הציג את יכולות המערכת בכנס היוקרתי European Utility Week 2018 וחתם על הסכם שיתוף פעולה עם קרל גרובר, מנכ"ל ענקית האנרגיה האוסטרית, Wien Energie, להצבת תחנות טעינה חשמלית ראשונות ברחבי אוסטריה. ההסכם צפוי להתרחב ככל שאימוץ הרכבים החשמליים יגדל.

הפתרון של Chakratec מאפשר לאגור אנרגיה חשמלית לאורך היום ולאפשר זמינות אנרגטית מספקת ומהירה להטענת רכבים בזמני הביקוש. Chakratec הופיעה בכנס European Utility Week בווינה לצד 600 חברות מרחבי העולם ובפני 12 אלף מבקרים מ-100 מדינות שונות. בן-דוד ציין כי לאחרונה חתמה החברה על שני הסכמים דומים באירופה.

במציגים מהעולם: Siemens, ג'נרל אלקטריק Amazon Web Services (AWS), Shell, אינטל ו-SAP.

seperator

מבשלים ומתרחבים

טוני ירוחם, מיטל רובין ואיזי הראל. מקור גלאי,
טוני ירוחם, מיטל רובין ואיזי הראל/מקור גלאי

רשת סולתם מתרחבת ומשיקה סניף במרכז ויצמן בתל אביב. טוני ירוחם, סמנכ"ל שיווק וסחר אמר כי זהו הסניף ה-29 של הרשת בפריסה ארצית, ופתיחתו מהווה חלק ממהלך אסטרטגי להתרחב ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים.

החנות החדשה נבנתה בהשקעה של כחצי מיליון שקל. היא משתרעת על כ-70 מ"ר ויש בה את מגוון מוצרי סולתם. פתיחת החנות היא חלק מהתפתחות סולתם בשנה האחרונה, שבאה לידי ביטוי בהרחבת מגוון המוצרים ובהשקעה של מיליוני שקלים בפיתוח ובייבוא מערכות סירים מהמתקדמות והחדשניות בעולם. מיטל רובין, מנהלת השיווק של סולתם ואיזי הראל, מנהל רשת החנויות דיברו והציגו את החידושים.

seperator

פרויקט חייו

תמיר גילת רונית סאצי פיינרו מארק ישראלי. מקור ליאת אריאב,
תמיר גילת, רונית סאצ'י פיינרו ומארק ישראלי/מקור ליאת אריאב

תמיר גילת, יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל (ICRF), אירח ארוחת ערב לרגל הגעת משלחת של 20 תורמים אמריקאים שהגיעו מארה"ב בהובלת פרופ' מארק ישראל, מנכ"ל הקרן בארה"ב. המשלחת שהגיעה לביקור בן 8 ימים לרגל סימפוזיון שיתקיים השבוע בירושלים, האזינה להרצאתה של פרופ' רונית סאצ'י פיינרו, ראש המעבדה לחקר הסרטן וננו טכנולוגיות לפיתוח תרופות חדשות לטיפול בסרטן, מבכירות חוקרי הסרטן בישראל שזכתה זו הפעם השנייה במלגה מהקרן ל-7 שנות מחקר נוספות.

גילת סיפר כי הצטרף לקרן לאחר שלפני כמה שנים שמע את הרצאתה של פיינרו, והחליט להקדיש את חייו לתמיכה בחוקרי הסרטן בישראל באמצעות הקרן, ואת ההיכרות עם הקרן הוא זוקף לזכות אשתו קרן נהרי גילת ז"ל, שהלכה לעולמה לפני כשנה וחצי מסרטן.

הקרן לחקר הסרטן מממנת מזה כ-44 שנים את רוב מחקרי הסרטן והבסיס בישראל וחילקה מיום הקמתה מעל ל-70 מיליון דולר ליותר מ-2,400 מחקרים פורצי דרך, ללא מטרות רווח. מדי שנה מחלקת הקרן כ-4 מיליון דולר למחקר.

בוקר מוזיקלי

מוריס קאהן ויונה ברטל. מקור שלום תל אביב,
מוריס קאהן ויונה ברטל/מקור שלום תל אביב

קרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית ערכה במלון הילטון תל-אביב את אירוע הגאלה השנתי בחסות מאיה ואהרן ג. פרנקל, מלון הילטון תל אביב, ומלון הוויסטה בהילטון תל אביב. מיקי צלרמאייר, יו"ר קרן התזמורת הפילהרמונית הודיע באירוע על מינויו של דניאל אריסון-דורסמן כיו"ר הראשון של אגודת הידידים הצעירים של קרן התזמורת. אריסון-דורסמן הגיע עם חברתו דניאל גל והוריו שרי אריסון ומיקי דורסמן.

טלי גוטליב ליזיקה ועמי שגיא להב שני יהודית ריכטר. מקור שלום תל אביב,
טלי גוטליב, ליזיקה ועמי שגיא, להב שני ויהודית ריכטר/מקור שלום תל אביב

בתוכנית: קונצרט בוקר אינטימי וחד פעמי בו ניגן על פסנתר מאסטרו להב שני, המנהל המוזיקלי הבא של התזמורת הפילהרמונית שיחליף את מאסטרו זובין מהטה שזוהי עונתו המלאה האחרונה בתזמורת הפילהרמונית, זמרת הסופרן חן רייס ו-5 מנגני התזמורת הפילהרמונית.

מאיר ורותי שטרית. מקור שלום תל אביב,
מאיר ורותי שטרית/מקור שלום תל אביב

במוזיקליים: טלי גוטליב, מנכ"לית קרן התזמורת; רוני פורטיס, מנכ"ל המלון; רות שטרית, יו"ר ועדת האירוע ובעלה מאיר; איש העסקים מוריס קאהן; טובה וסמי סגול, מבעלי כתר פלסטיק; אנשי העסקים ליזיקה ועמי שגיא; ענת ובני פדני, מבעלי רשת פדני; שמואל חרל"פ, מבעלי כולמוביל; התעשיינית יהודית ריכטר, מבעלי מדינול; תמי רווה, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 22 ועו"ד יהודה רווה; אבי שושני, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית; יונה ברטל, מייסדת חוג ידידי מרכז פרס לשלום.

שרי אריסון, דניאל , דניאל דורסמן, אריסון-דורסמן מיקי דורסמן. מקור שלום תל אביב,
שרי אריסון, דניאל גל, דניאל אריסון דורסמן ומיקי דורסמן/מקור שלום תל אביב
seperator

רק עם אופנוע

רק עם אופנוע גדי סוקניק ועומר ויסלר. מורג ביטן,
גדי סוקניק ועומר ויסלר/מורג ביטן

בוועידה ה-10 לעסקים קטנים ובינוניים שהתקיימה במרכז הכנסים AVENUE בקרית שדה התעופה נפגש עומר ויסלר, מנהל שיווק "אופרייט ליס" שנתנה חסות לאירוע עם גדי סוקניק שהנחה את הוועידה והוא חובב אופנועים ידוע. ויסלר הציע לסוקניק להתחדש עם רכב חדש במסלול הליסינג המשתלם של החברה המיועד לעסקים קטנים ולקוחות פרטיים המאפשר ללקוח לשלם רק על ירידת ערך הרכב בתשלומים חודשיים.

seperator

שוברים שיאים

חיים זרביב. גיא סמט. נחמה רונן. יוני רייף,
חיים זרביב, גיא סמט ונחמה רונן/יוני רייף

חיים זרביב, מנכ"ל תאגיד המחזור אל"ה; גיא סמט, סמנכ"ל בכיר השלטון מקומי במשרד להגנת הסביבה; ונחמה רונן, יו"ר דירקטוריון תאגיד אל"ה, העניקו בבית המועצה לישראל יפה בת"א את "אות המיחזור" השנתי למוסדות חינוך מכל הארץ שמיחזרו בקבוקים. השנה נשבר שיא כשתלמידי ישראל אספו ומיחזרו מעל ל-5 מיליון בקבוקים, תמורתם קבלו פיקדון של מעל למיליון וחצי שקל, עליה של כ-12% משנה שעברה.

seperator

חגיגת קניות

ירדן הראל ודנה אפשטיין. חן קוגל,
ירדן הראל ודנה אפשטיין/חן קוגל

דנה אפשטיין, סמנכ"לית שיווק AZRIELI.COM - אתר השופינג של קבוצת עזריאלי , וירדן הראל הפרזנטורית של האתר, חגגו את הצטרפות האתר זו השנה השנייה, לחגיגת הקניות בלק פריידי, עם עשרות אלפי מוצרים שמותאמים לצרכן הישראלי.

seperator

היופי נשאר במשפחה

מירי בוהדנה, דדי שוורצברג, נועם בוהדנה, אורנה אלוביץ' וטום רום. ערן סלם,
מירי בוהדנה, דודי שוורצברג, נועם בוהדנה, אורנה אלוביץ' וטום רום/ערן סלם

נועם בוהדנה, הפנים של תת המותג החדש Adika YOUNG, הצטלמה לקמפיין החורף 2018 במשכן Adika החדש. הדודה, מירי בוהדנה, השגיחה ועזרה לה להתלבש.

אורנה אלוביץ, אחראית פיתוח עסקי ואסטרטגי ב-Adika, הסבירה כי הבחירה בנועם תוכיח את עצמה משום שהיא מייצגת את כל ערכי המותג והם מברכים אותה על כניסתה למשפחת Adika. Adika YOUNG יושק רשמית ב-5 בדצמבר בהשקעה של כמיליון שקל. דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika, וטום רום, קריאטיב דירקטור ב-Adika, פיקחו מקרוב.

seperator

מדוושים ומגיסים

מורית בארי ואדר שדמי. בית החולים אלי''ן,
מורית בארי ואדר שדמי/בית החולים אלי''ן

כ-600 רוכבים הגיעו לקו הסיום של "גלגלי אהבה" - מסע האופניים השנתי לגיוס תרומות למען ילדי בית החולים אלי"ן שרשם השנה שיא - מסע האופניים הגדול ביותר לגיוס תרומות שהתקיים אי פעם בארץ. המסע ארך 5 ימים מיער יתיר ועד לירושלים.

במדוושים: ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בי"ח אלי"ן, שאמרה כי המסע מהווה חיזוק משמעותי לתיירות האופניים בישראל, ורוב תיירי האופניים שמגיעים לארץ רוכבים במסגרת מסעות התרמה, ואדר שדמי, מנכ"ל חברת בוץ מקבוצת אשת טורס, שהפיקה את האירוע. בתחילת השנה רכשה אשת טורס 51% מקבוצת בוץ, במסגרת אסטרטגיית החברה להציע מגוון מוצרי תיירות בעלי ערך מוסף ללקוח הבודד ולקבוצות.

seperator

ביקור השר

דנה אביב, שמעון אביטן ואלי כהן. גיל כהן,
דנה אביב, שמעון אביטן ואלי כהן/גיל כהן

דנה אביב, שמעון אביטן ודוד איידלברג, בעלי היי-ווד תעשיות בעפולה, אירחו את שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן שערך סיור במפעלים בצפון. המפעל מייצר קו מוצרים מבוססי WPC ביניהם דקים, דלתות פולימריות, חיפויי קיר, גדרות ועוד. בימים אלה החברה נמצאת בשלבי תכנון להקמת מפעל חדש ונוסף בבית שאן בהשקעה של כ-20 מיליון שקל.

seperator

גן עדן

ארנון שפירא ועדן בן זקן. אלירן אביטל,
ארנון שפירא ועדן בן זקן/אלירן אביטל

ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור, קפץ לבקר את הזמרת עדן בן-זקן, שנבחרה להוביל את קמפיין הטלוויזיה של מותג מרככי הכביסה "בדין". בן-זקן מככבת בקמפיין עם האוברול המנומר עימו הופיעה באודישן של האקס פקטור. שפירא אמר שהוא מאמין שהמסר המוביל של הקמפיין, היושב על התובנה שהבגדים שלנו מעניקים לנו בטחון ועוטפים אותנו בתחושות של עוצמה ונוכחות, מתיישב עם דמותה של עדן.

seperator

בנקאים ונדל"ניסטים

אריק פינטו, אלי אביסרור, פרופ' ליאו ליידרמן,. אביב גוטליב,
אריק פינטו, מנכ"ל הבנק, אלי אביסרור, מנכ"ל אביסרור משה ובניו ויו"ר ארגון הקבלנים והבונים של באר שבע והנגב, פרופ' ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי של בנק הפועלים/אביב גוטליב

בסוף השבוע שעבר התקיים כנס נדל"ן ללקוחות של האגף העיסקי בבנק הפועלים. בכנס נכחו בכירי ענף הנדל"ן בארץ והוא היה הזדמנות למפגש בלתי אמצעי בין מנהלים ובעלים של חברות הנדל"ן במשק לעמיתיהם בכירי הבנק לרבות מנכ"ל הבנק. בכנס נאמרו דברי פתיחה על ידי אריק פינטו מנכ"ל הבנק, צחי כהן, משנה למנכ"ל הממונה על החטיבה העיסקית, ג'קי כהן, מנהל האגף העיסקי וקלרה צברגל, מנהלת סקטור נדל"ן בבנק הפועלים.

פרופסור ליאו לידרמן הציג סקירה כלכלית, תוך התייחסות לענף הנדל"ן ומפכ"ל המשטרה לשעבר, משה קראדי סיפר חוויות אישיות מעת כהונתו כמפכ"ל המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully