וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס ממשיכה להצטמצם: פיטרה את עובדי החברה הבת נקסוס דטה והקפיאה פעילותה

עינב בן יהודה

9.12.2002 / 16:00

כך נודע ל-TheMarker; מנסה למצוא קונה לחברה, לאחר שחברת ההשקעות פיירוס של בועז דותן ויוסי בן-שלום וקרן ההון סיכון ג'נסיס החליטו שלא להשקיע בה



חברת נקסוס החליטה לפני מספר ימים לפטר את עובדי החברה הבת נקסוס דטה ולהקפיא פעילותה. כך נודע ל-TheMarker. בחברת הבת, הפועלת בתחום קריאת מונים אוטומטית כגון מים חשמל וגז, הועסקו 24 עובדים, מתוכם 14 בישראל.



לפני מספר חודשים ספגה נקסוס דטה מכה קשה שכמעט הובילה לסגירתה - אובדן החוזה עליו חתמה עם חברת IMserve לאספקת שירותי גז לחברת הגז של אטלנטה (AGLC) שהיה אמור לייצר לה הכנסות בהיקף של 50 מיליון דולר ב-3 השנים הקרובות. בעקבות אובדן החוזה צומצם מספר העובדים בחברה מכ-40 ל-24.



שלמה סדובסקי, מנכ"ל נקסוס, אישר היום את הנתונים, וציין כי כעת מתמקדת נקסוס במציאת קונה לנקסוס דטה, זאת לאחר שכשל הניסיון לגייס הון להמשך פעילותה.



לפני כחודשיים פורסם כי חברת ההשקעות פיירוס של בועז דותן ויוסי בן-שלום וקרן ההון סיכון ג'נסיס חתמו על הסכם עקרונות להשקעה של 8 מיליון דולר בנקסוס. ההודעה הגיעה לאחר שבסוף יולי ביטלה כלל תעשיות את החלטתה להשקיע 3.5-5 מיליון דולר בחברה.



שני הגופים אישרו אז כי הם בשלב בדיקות הנאותות האחרונות לקראת השקעה בחברה, אך השקעה זו לא יצאה לבסוף לפועל.



נקסוס פועלת באמצעות שתי חטיבות עיקריות: חטיבת Automatic Vehicle Location, המפתחת מערכות תקשורת אלחוטית דו כיוונית אוטומטיות לאיתור כלי רכב ויישומי אבטחה אחרים, וחטיבת נקסוס דטה. נקסוס נסחרת בבורסת הבולטין בורד (OTC) לפי שווי של כ-2 מיליון דולר ויתרות המזומנים שלה, נכון לסיום הרבעון השני, עמדו על כ-271 אלף דולר. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully