וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור תספק את פתרונותיה לחברת הטלקום הקוריאנית

שירלי יום-טוב

9.12.2002 / 18:31

תספק ל-SK פתרונות לניתוב עומסים ולאבטחת רשתות; בית ההשקעות CIBC אופנהיימר כלל את רדוור ברשימת המניות המועדפות שלו: "הזדמנות השקעה מעניינת"



חברת רדוור הנסחרת בבורסת הנאסד"ק הודיעה היום כי חתמה על חוזה עם חברת הטלקום הקוריאנית SK. במסגרת החוזה תספק לה רדוויו פתרונות לניתוב עומסים ולאבטחת רשתות.



רדוור מפתחת פתרונות לניהול תעבורה ברשתות נתונים ואבטחת רשתות. פתרונותיה מונעים בין היתר היווצרות של צווארי בקבוק ברשתות הארגוניות. SK היתה החברה הראשונה שסיפקה שירותים סלולריים בקוריאה ב-1988, ובהודעת החברה נמסר כי SK החלה להרחיב לאחרונה את שירותי האינטרנט הסלולרי ללקוחותיה ולכן היא זקוקה לפתרונות אופטימיזציה של משאבי השרתים שלה.



רדוור נסחרת לפי שווי שוק של כ-136 מיליון דולר. ברבעון השלישי דיווחה החברה על הכנסות של 11 מיליון דולר לעומת 10.6 מיליון דולר ברבעון הקודם. ההפסד הנקי הסתכם ב-400 אלף דולר או 2 סנט למניה, ותזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה חיובי בגובה של חצי מיליון דולר.



בדו"ח מסכם של בית ההשקעות CIBC אופנהיימר לרבעון השלישי, נכללת מניית רדוור ברשימת המניות המועדפות של בית ההשקעות. האנליסט סטיב קיימן ציין כי "רדוור אינה שורפת מזומנים וצפויה להרוויח ב-2003. לחברה מאזן בריא ללא חובות, עם יתרת מזומנים של כ-124 מיליון דולר או 7.5 דולרים למניה - לא רחוק ממחיר המניה בשוק". קיימן מציין כי תמחור נמוך לצד פוטנציאל צמיחה שהחברה צפויה להציג עם התאוששות שוק התקשורת, מסמנים את מניית החברה כהזדמנות השקעה מעניינת הן כהשקעה מבוססת ערך והן כמבוססת צמיחה.



בנוסף, קיימן העריך כי הודעת רדוור על רכישה חוזרת של מניות החברה בהיקף של כ-10 מיליון דולר, צפויה להשפיע לטובה על מחיר מניית החברה כבר בתקופה הקרובה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully