וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות תספק למשרד הביטחון מערכות ניהול קרב יבשה ב-30 מיליון דולר

אילן מוסנאים

9.12.2002 / 9:38

מערכת ניהול הקרב מיועדת לכוחות משימה מתמרנים; השלב הראשון של הפרויקט בו זכתה אלביט מערכות צפוי להימשך כשנתיים; אלביט תשלב מוצריה הקיימים עם פיתוחים חדשים



אלביט מערכות ממשיכה להרחיב את צבר ההזמנות שלה והבוקר היא מדווחת על חוזה חדש במסגרתו תספק למשרד הביטחון מערכות ניהול קרב לצוותי קרב גדודיים של צה"ל. היקף השלב הראשון של הפרויקט יימשך כשנתיים והוא יהיה בהיקף של כ-30 מיליון דולר.



מערכות ניהול הקרב מהוות פתרון ייחודי עבור טנקי המרכבה והמג"ח (M60) הנמצאים בשרות צה"ל, ונחשבת למתקדמת מסוגה. המערכות שתספק אלביט מערכות יכללו אמצעים אלקטרו אופטיים, יחידות תצוגה, מערכות מידע ותקשורת ומחשבי משימה מתקדמים.



מערכת ניהול הקרב מיועדת לכוחות משימה מתמרנים. המערכת משפרת באופן משמעותי את הקשר בין כוחות המשימה השונים ואת יעילותם בקרב היבשה המשולב.



במסגרת הפרויקט תשלב אלביט מערכות מגוון ממוצריה הקיימים עם פיתוחים חדשים המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות שפותחו בחברה. התוכנית נשענת על הניסיון ההרב שצברה אלביט מערכות בתוכניות רב תחומיות בתחום מערכות תקשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) ומערכי יבשה ובתחומי מערכות בקרת אש לרכבי קרב משוריינים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully