וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין למשמעת של רשות השידור יועבר לנציבות שירות המדינה

TheMarker

8.12.2002 / 12:28

הוועד המנהל של הרשות המליץ בפני הממשלה לשלב את ביה"ד למשמעת בנציבות שירות המדינה ביוני השנה; ביה"ד של רשות השידור סובל מקשיי תפעול



בישיבת הממשלה הוחלט כי בית הדין למשמעת של עובדי רשות השידור, שכונן בשנת 1969 כבית דין עצמאי ומנותק מביה"ד למשמעת של עובדי המדינה, ישולב בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה שפועל בנציבות שירות המדינה. כמו כן, הממשלה החליטה כי גופי החקירה והתביעה, הפועלים בנציבות שירות המדינה, יטפלו בחקירות ובהגשת תובענות כנגד עובדי הרשות.



הוועד המנהל של רשות השידור המליץ בפני הממשלה לשלב את ביה"ד למשמעת בנציבות שירות המדינה ביוני השנה. זאת, לאחר שהוועד המנהל קיבל את עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה, ובחן מחדש את ההצדקה לקיומו של מנגנון משמעתי נפרד לעובדי רשות השידור. הממשלה נעתרה להמלצת הוועד המנהל, ואישרה את המלצתו.



הממשלה והוועד המנהל של הרשות נימקו את החלטתם בכך שהדבר יביא לשיפוט אובייקטיווי ומקצועי, שיובטח ע"י ערכאה הנעדרת כל זיקה לגוף ממשלתי מסוים, אשר בפניה עומדים לדין כלל עובדי המדינה ועובדים של גופים סטטוטוריים רבים. כמו כן, ביה"ד של רשות השידור סובל מקשיי תפעול שוטפים, ואינו עוסק במלאכת שפיטה יומיומית. החלטה זו מחייבת פרסום של הודעה חדשה, באישור ועדת העבודה והרווחה של הכנסת, ואז היא תיכנס לתוקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully