וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים חוגגים יובל לבית ההשקעות

רונית מטיאס

14.11.2018 / 10:20

וגם: מצעים במציאות רבודה, הבורסה מקדמת יזמות בינלאומית, לוריאל מבטיחה לשמור על האתיקה ואל על מהדקת את הקשרים עם וייטנאם

חוגגים 50

באד לוונטל, אביבית מנה קליל, הראל גילאון, רוברט לוונטל. תמר מצפי,
באד לוונטל, אביבית מנה קליל, הראל גילאון ורוברט לוונטל/תמר מצפי

הראל גילאון ואביבית מנה-קליל, מנכ"לים משותפים בית ההשקעות אופנהיימר ישראל (שניהם החלו לעבוד בחברה לפני כ-20 שנה כזוטרים והתקדמו לראש הפירמידה), חגגו בריגינג 3 בנמל תל אביב 50 שנות פעילות. בתוכנית: ארוחת ערב, סרטון וידאו שתיעד את ההישגים המשמעותיים של אופנהיימר לאורך השנים והופעות של רד-בנד, שירי מימון ושלום חנוך.

בחוגגים: ענת לוין, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ובעלה מאיר בראון; אייל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס; ג'וליאן אסוס, מנכ"ל מגדל בנקאות להשקעות; רונית הראל בן-זאב, מנכ"לית חברת הדירוג S&P מעלות; ניר מורוז ממנורה; גדעון ורטהייזר, מנכ"ל סיוה; אדי שלו, ממייסדי קרן ג'נסיס; אשר לוי מאורבוטק; רון בנצור מיורוג'ן; רוני עלדור מסאפיינס; גל כהן מדיוונד; דרור חרץ מ-VBL.אלברט (באד) לוונטל, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל אופנהיימר אחזקות בע"מ; רוברט לוונטל, מנהל בכיר באופנהיימר ארה"ב.

seperator

יזמים בבורסה

אמנון נויבך, סלבה פראדין, נאוקי סקגוצ'י, אליזבת פריטשלי, אלה מטלון ,ג'ף הופמן ,רים יונס , שירה סימונוביץ' ארמנדו.
אמנון נויבך, סלבה פראדעין, נאוקי סקגוצ'י, אליזבט פריטשלי, אלה מטלון, ג'ף הופמן, רים יונס ושירה סימנוביץ'

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב נפתח ביום ראשון בסימן שבוע היזמות העולמי ה-11, המצוין ב-165 מדינות החברות ברשת היזמות העולמית GEN המסייעת ליזמים ברחבי העולם לקדם את רעיונותיהם. על האירועים בארץ אמונה השלוחה הישראלית של GEN, הנתמכת על-ידי שגרירות ארה"ב.

אליזבת פריטשלי, נספחת התרבות של שגרירות ארה"ב בישראל, אמרה כי שגרירות ארה"ב מעניקה חסות לפרויקט כחלק מפעילותה להנגשת היתרונות הכלכליים של המשק הישראלי לכל פלגי החברה הישראלית, בייחוד נשים, צעירים, מיעוטים ותושבי פריפריה. אלה מטלון, יו"ר GEN- Israel אמרה כי שבוע היזמות הוא הזדמנות לגדול ולהתפתח, והביעה תקווה שעוד יזמות ויזמים יצטרפו למעגל העשייה.

נכחו: שירה סימונוביץ', רכזת יזמות על הבר; רים יונס, מייסדת אלפא אומגה; סלבה פראדין, מנהל הסיכונים של הבורסה לני"ע; היזם הסדרתי ג'ף הופמן-ממקימי Booking.com; היזם ארמנדו ויטרי ((Neubloc, Teqniksoft; ארי רויזמן, מייסד GLIDE; היזם היפני נאוקי סקג'וצי (Abeam. אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה; איתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה.

seperator

אתיקה ועסקים

ברנרד פינצוק, יעקב הרט, אלי שגיב, עמנואל לולן. אסף לב,
ברנרד פינצ'וק, יעקב הרט, אלי שגיב ועמנואל לולן/אסף לב

עמנואל לולן, סגן נשיא לוריאל העולמית והממונה על האתיקה בקונצרן לוריאל, קפץ לביקור בישראל לרגל זכייתה של לוריאל בפרס האתיקה של מכון Equilieap הבינלאומי, המדרג חברות בכל העולם על הסטנדרטים האתיים של התנהלותן. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, סייר עימו במכללה האקדמית נתניה עם יעקב הרט, נשיא מכללת נתניה, ופרופ' ברנרד פינצ'וק, רקטור המכללה, שם מתקיים פרויקט "אמץ אח/ות לוריאל". לולן הרצה על אתיקה ועולם העסקים.
שגיב הבטיח כי לוריאל תמשיך לקיים פרויקט זה שמביא גאווה רבה וכי לוריאל ישראל חרטה על דגלה את נושא האחריות התאגידית חברתית, המהווה חלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית של החברה.

seperator

בוקר של אלופים

אדם פרנצי, שי מויאל, סמדר נחמיה, חיים טל. רונית מטיאס,
אדם פרנצ'י, שי מויאל, סמדר נחמיה וחיים טל/רונית מטיאס

בשואו-רום של קבוצת אלוף ספורט, יבואנית מותגי ספורט ואופנה בינלאומיים, שהקימו איציק גדליה וגדעון מוליוב, נחשפו השבוע הטרנדים המובילים של המותגים אותם מייבאת החברה. ביניהם: לקוק ספורטיף (Le coq sportif ), ניו ארה (NEW ERA(, פינגווין אוריגינל (ORGINAL PENGUIN).

סמדר נחמיה, סמנכ"לית השיווק, הציגה את פרופיל החברה הוותיקה ונתנה את הבמה למנהלי המותגים להציג את הפרויקט שלהם. אדם פרנצי, מנהל מכירות ניו ארה ישראל הציג את הקולקציה הנמכרת בחנות הדגל בדיזינגוף סנטר ובחנויות האופנה ברחבי הארץ. שי מויאל, מנהל מכירות לקוק ספורטיף סיפר שכל זוג נעליים הם עבורו כמו הילדים שלו וחשף שיתופי פעולה של המותג כמו למשל עם מותג הביוטי הצרפתי "גרלן", וסיפר כי בצרפת מייצרים קולקציות מיוחדות לשוק הישראלי, אותן ניתן לרכוש בחנות הדגל ברחוב שנקין בתל אביב ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ. חיים טל, מנהל מכירות אוריגינל פינגויין הציג את ליין החולצות והאופנה.

seperator

ניחוח אישה

ליאת שילה, מירב אליהו, ארז חלבי אורי בילט. רונית מטיאס,
ליאת שילה, מירב אליהו, ארז חלבי ואורי בילט/רונית מטיאס

ניצה בילט, מבעלי "לילית קוסמטיקה"; יעל צין-בילט, מנהלת השיווק; ואורי בילט, סמנכ"ל הסחר, השיקו בצ'אפל במלון THE JAFFA בתל אביב את Pure XS הניחוח החדש לנשים של פאקו רבן. לכבוד המעמד הגיעו לישראל נציגי חברת PUIGE; סנדרה ריברה, מנהלת האזור; איניאקי מורנו, מנהל מותג פאקו רבאן; ג'ואנה קזאב, מנהלת מסחור חזותי; ומאר רוג', מנהלת מותג קרולינה הררה ונינה ריצ'י, שפגשו את אורי ווטרמן, מנכ"ל ניו פארם, דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר?פארם; רמי שביט, מנכ"ל ומבעלי המשביר לצרכן; ארז חלבי, מנכ"ל רשת אפריל; מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר וליאת שילה, מנהלת השיווק. הנוכחים שמעו כי PURE XS FOR HER הוא ניחוח חושני וסקסי, כשהפרזנטורית היא הדוגמנית-שחקנית אמריקנית אמילי רטאייקאוסקי.

ניצה בילט איניאקי מורנו סנדרה ריברה ויעל בילט. אביב חופי
ניצה בילט, איניאקי מורנו, סנדרה ריברה ויעל בילט/אביב חופי
seperator

פתרונות חינוכיים

פרצ?סקו בומברדי,  אבי ורשבסקי, דר' תמר פורמן, יוסי ביידץ. ספי שלוין,
פרנצ'סקו בומברדי, אבי ורשבסקי, ד"ר תמר פורמן ויוסי בידץ/ספי שלוין

המרכז לטכנולוגיה חינוכית-מטח, אירח אנשי חינוך וטכנולוגיה בכירים במטרה לשתף פעולה למציאת פתרונות חינוכיים לבעיות העומדות על הפרק והכנת הקרקע לשיתופי פעולה כלכליים עתידיים. האירוע הוא חלק משבוע החינוך Fablearn ישראל השני, בהובלת MindCET מבית מטח ובשיתוף אוניברסיטת סטנפורד והשגרירות האיטלקית בישראל.

בחינוכיים: יוסי בידץ, מנכ"ל מטח; אבי ורשבסקי, מנכ"ל מיינדסט; פאולו בליקשטיין, פרופ למדעי המחשב באוניברסיטת קולומביה; פרופ' מיכל בלר, נשיאת מכללת לוינסקי; ד"ר תמר פורמן, חוקרת חינוך בכירה באוניברסיטת סטנפורד; פרנצ'סקו בומברדי,מומחה לעיצוב חללי למידה.

seperator

טיסה נעימה

אנדריאס הרמנסון ודריק בוס. רונית מטיאס,
אנדריאס הרמנסון ודריק בוס/רונית מטיאס

חברת AirHelp הבינלאומית הציגה את פעילותה בטרקלין מלון העסקים "רוטשילד 22" מרשת פתאל בתל אביב. החברה פועלת בכ-30 שווקים ברחבי העולם ומסייעת לנוסעים לתבוע חברות תעופה ולממש פיצויים המגיעים להם במקרים של עיכובים או ביטולים בטיסות.

דריק בוס, סמנכ"ל השיווק, אמר כי הצמיחה של שוק התעופה בישראל בשנים האחרונות הפכה אותו לשוק חשוב בעולם התעופה הבין-לאומי בכלל והאירופאי בפרט וציין כי הם רואים בישראל יעד אסטרטגי לפעילות, כשהמטרה היא לחנך את הקהל הישראלי לעמוד על זכויותיו ולדרוש את הפיצויים המגיעים לו על פי חוק.

לבוס הצטרף אנדריאס הרמנסון, מנהל פעילות יחסי הציבור של החברה. רינת עמוסי, מנכ"לית המלון דאגה לפנק את השניים.

seperator

יוזמים וזוכים

דורון שוופי, עינב אדיב ברר והדר גולדמן. דוברות עיריית חיפה,
דורון שוופי, עינב אדיב ברר והדר גולדמן/דוברות עיריית חיפה

בפתיחת שבוע היזמות הבינלאומי בחיפה, זכתה בתחרות מיזמים למקומיים, חברת FAST Applications Ltd, פלטפורמות שירות שהופכת כל תהליך משלוח בינלאומי של מטענים לדיגיטלי. החברה קיבלה 10,000 שקלים ממשרד ש. פרידמן ושות' וממשרד KPMG, מנותני החסות לאירוע.

באו לברך: מולי אדן, סגן נשיא אינטל לשעבר; עינב אדיב ברר, מייסדת מותג החיתולים "בייביסיטר"; זוהר לבקוביץ', יזם, משקיע ואנג'ל אקטיבי; פרופ' רפי ביאר, מנהל הקריה הרפואית רמב"ם; ד"ר אירית אידן, סמנכ"לית ברפא"ל; הדר גולדמן איש נדל"ן; ד"ר אודי גרף, יזם ומנכ"ל לשעבר HP ישראל; עו"ד דורון שוופי, שותף מנהל בש. פרידמן ושות'; ורו"ח יניב מור מ-KPMG.

seperator

מציאות רבודה

דודי כהן ושרון הרמתי. רפי דלויה
דודי כהן ושרון הרמתי/רפי דלויה

דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ, השיק בדוצ'ה וילה בתל אביב קולקציה בלעדית של המותג ורדינון. מעבדת החדשנות של ורדינון בראשות ויקה יוסל-המעצבת הראשית של הקבוצה פיתחה קונספט של מצעים משולבי טכנולוגיה של מציאות רבודה באמצעות אפליקציה ייחודית שפיתחה לירון צוקרמן-כנען, מומחית ליישומי מציאות מדומה ורבודה.

ויקה יוסל ודודי כהן. רפי דלויה
ויקה יוסל ודודי כהן/רפי דלויה

כהן ציין כי הקבוצה השקיעה כ-400 אלף שקל בפיתוח היישום החדשני והחדרתו לשוק, והעובדה שבנעמן-גרופ מנהלים סטודיו לעיצוב חדשני, יצירתי ועצמאי, אפשרה לרקום את החזון, ולהפוך את השכבת הילדים לישון משעת ויכוחים לשעת איכות אמיתית. כהן הוסיף כי הטכנולוגיה לא באה על חשבון הפינוק, וכי הם הקפידו להטמיע את יישומי המציאות הרבודה על מצעי כותנה איכותיים בעיצובים עכשווים מדליקים. שרון הרמתי, מנהלת השיווק אמרה כי לרגל השקת הפיתוח הייחודי, תשווק ורדינון את הקולקציה בחנויות פופ-אפ מיוחדות, שיוקמו בקניונים נבחרים. כמו כן יימכרו המוצרים גם באתר האינטרנט של ורדינון.

חותמים וטסים

גונן אוסישקין קאו טראן קואוק האי ודונג טרי טאן. סיון פרג',
גונן אוסישקין, קאו טראן קואוק, האי ודונג טרי טאן/סיון פרג'

במשרדי הנהלת אל-על, נחתם הסכם קוד-שייר עם וייטנאם איירליינס-חברת התעופה הלאומית של וייטנאם. גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, דונג טרי טאן, נשיא ומנכ"ל וייטנאם איירליינס, וקאו טראן קואוק האי, שגריר ווייטנאם בישראל, לחצו ידיים, ואוסישקין סיפר כי בשנים האחרונות חלה עלייה בתנועה בין ישראל לוייטנאם והם שמחים להשיק קוד-שייר ורואים בכך היבט אינטגרלי נוסף בבניית האסטרטגיה לצמיחה עתידית עם חברות תעופה בינלאומיות מובילות אחרות.

קאו טראן קואוק אמר שהם נרגשם להרחיב את השותפות עם אל-על, בדיוק בזמן בו חוגגים 25 שנה לקיום היחסים הדיפלומטיים בין שתי המדינות.

seperator

סינים סינים

אוליביה זנג, ישי גרין ושחר מטורין. מקור ליאת אריאב,
אוליביה זנג, ישי גרין ושחר מוטרין/מקור ליאת אריאב

-BE ALLרשת מתחמי העבודה המשותפים אירחה את תחרות Are You China Ready המעודדת יזמות, חדשנות וייצוא של סטרטאפים מישראל לסין. 3 סטארט אפים ישראלים זכו ב-25 אלף דולר במזומן ובנטוורקינג עסקי כדי שיתחילו לפעול בסין.

ישי גרין, ממייסדי סולוטו, ש-4 סטארט אפים שלו עשו אקזיט, סיפר כי הוא עובד על סטארט אפ נוסף וסיפר כיצד סלל דרכו להצלחה. אליביה זנג מ-brinc.io, ציינה כי מדינת ישראל היא מקום בעל פוטנציאל אדיר לייצוא סטרט אפים לשוק הסיני. עוד נכח: שחר מוטרין, מנכ"ל startupgrind ישראל.

seperator

כנס האשראי

עודד אופק, מיכה אבני ודני מזרחי. יאיר שגיא,
עודד אופק, מיכ אבני ודני מזרחי/יאיר שגיא

איגוד לשכות המסחר ערכו את הכנס השנתי הראשון של איגוד חברות האשראי בהשתתפות נציגי חברות האשראי החוץ בנקאי בישראל - ציבוריות ופרטיות המגלגלות מחזורים של מיליוני ומיליארדי שקלים בשנה.

בין החברות: שוהם ביזנס, אורשי, קבוצת ERN אלבר קרדיט, אלטשולר-שחם פיננשייל סרסיסס, אמפא קפיטל, אס.אר. אקורד, קבוצת ברקת, גמא ניהול וסליקה, גמלא מקבוצת הראל, דלתא קפיטל, קרן אקספו, פמה אשראי לרכב, קבוצת פנינסולה.

את הכנס הובילו עו"ד מיכה אבני-יו"ר איגוד חברות האשראי, ועו"ד רונן סולומון, מנהל איגוד חברות האשראי בלשכת המסחר.

בדוברים: עו"ד עודד אופק, שותף במשרד עו"ד מ.פירון ויועמ"ש איגוד חברות האשראי ועו"ד מאיה לדרמן, יועמ"שית הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור.

במאזינים: דני מזרחי, מנכ"ל ובעלים אופל בלאנס; שלמה גורמט, מנכ"ל אוטו קאש מקבוצת קרסו; עדי צים, בעלים אס.אר. אקורד; רז פישמן, מנכ"ל דלתא קפיטל-גרופ; דפנה טמיר, מנכ"לית כולמוביל מימון; להב שדה וניר שושני, מנכ"לים משותפים שלניר יעוץ ושיווק עסקי; מיכה אבני, יו"ר איגוד חברות האשראי.

seperator

רוח נשית

תמר שוורץ, מגי אזרזר וציפי פינס. איציק בירן,
תמר שוורץ, מגי אזרזר, וציפי פינס/איציק בירן

בסימן חודש המאבק באלימות נגד נשים תרם תיאטרון "בית לסין" את הכנסות ההצגה "אנשים, מקומות דברים" בכיכובה של מגי אזרזר, לעמותת "רוח נשית" המקדמת עצמאות כלכלית של נשים נפגעות אלימות.

תרמו ונהנו: תמר שוורץ, מנכ"לית העמותה; מוטי רייפ, נשיא אגודת הידידוץ; איש העסקים אודי אנג'ל ואשתו ענת; ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית לסין; האומנית ורד רוזן.

seperator

בקטנה

אלון גת, מנכ"ל אלרגן ישראל-יבואנית ג'ובידרם ובוטוקס, בשיתוף האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, יזמו פרויקט צילומים המתעד את מאחורי הקלעים של עבודת הרופאים הפלסטיקאים. 8 צלמים מובילים תעדו רגעים בחייהם של 18 רופאים פלסטיקאים, בעבודה ובחיים הפרטיים. התערוכה מוצגת במוזיאון תל אביב.

גת אמר כי הצילומים חושפים צדדים שונים ומגוונים בעבודת הרופאים.

במתרשמים: ד''ר מאיר כהן, יו''ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully