וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיגעון ממשיך: מוצרי החשמל והאלקטרוניקה ששווה לקנות אונליין

וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת ח.י., וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת ח.י.

26.11.2018 / 7:56

בלאק פריידי נגמר אבל הדילים הטובים ברשת לא. מה ההבדל בין השוק הישראלי לאמריקאי ומהם המבצעים שמחכים לכם? התשובות בפנים

טלוויזיות בחנות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה. יח"צ,
טלוויזיות בחנות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה/יח"צ

הנה לכם שני נתונים שמספרים את כל הסיפור: הראשון, בשנת 2017 היה היקף המכירות של בלאק פריידיי כ-5 מיליארד דולר ברחבי העולם, כש-80 מיליון דולר מתוכם שייכים לישראלים, השני מתייחס לכך שב-2017 זינק היקף המכירות השנתי בישראל דרך האינטרנט ב-50 אחוז. שופינג אונליין הוא כבר לא דרך חדשה להתחדש במוצרים אלא חלק מהיומיום שלנו והמבצעים של הבלאק פריידיי הם יום החג הגדול שהישראלים מחכים לו.

אמנם הבלאק פריידי כבר מאחורנו אבל זה לא אומר שהמבצעים ברשת הסתיימו. ההפך. הבלאק פריידי הוא רק ההתחלה של חודש הקניות לקראת הכריסטמס בעולם המערבי, וישראל היא חלק מגל קניות זה.

אתרי הסחר הגדולים בישראל דיווחו בשנה שעברה על גידול של מעל 50% במכירות בשבוע המבצעים מול התקופה המקבילה ב-2016 ולמרות שהריטייל בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה דומיננטי בישראל, הכיוון ברור: יותר ויותר לקוחות הולכים לאונליין. מי שמוביל את המגמה הזו הוא מכשיר הסמארטפון שלכם, אשר לפי הנתונים הופך למכשיר שבאמצעותו יותר ויותר אנשים רוכשים מוצרים. ב-2017 התבצעו כ-42 אחוז מהרכישות בבלאק פריידיי דרך הסמארטפון והשנה הצפי הוא להתחזקות המגמה, עד כדי כך שלראשונה אי פעם אחוז הרכישות דרך הסמארטפון יהיה גבוה יותר לעומת המחשב הנייח או הנייד.

בארה"ב, לדוגמה, קמעונאי האונליין פורסים את המבצעים שלהם באופן רחב יותר לאורך כל החודש. רוב הצרכנים ממתינים לשבוע הבלאק פריידיי עצמו כדי לרכוש, אך עדיין הפיזור מסייע לקמעונאיים בעיקר בצד הלוגיסטי - ככל שההזמנות מתפרסות על פני פרק זמן גדול יותר, זה מקל על עומס המשלוחים ללקוחות. גם השנה וולמארט, אמזון, בסט ביי, מייסיס וקמעונאים נוספים החלו במבצעי נובמבר בתחילת החודש, אך עדיין המבצעים הטובים באמת שמורים לתאריכים של הבלאק פריידיי עצמו, ולעיתים לחג ההודיה שנחוג בארה"ב ערב קודם.

המוצר שצפוי להפוך ללהיט והמבצעים שחובה להכיר

השנה רואים מגמה מעניינת נוספת בארה"ב. בשנה שעברה הרשתות הקמעונאיות הגדולות פרסמו את מבצעי בלאק פריידיי לאורך נובמבר והצרכנים ברובם חיכו לחג ההודיה/בלאק פריידיי כדי לרכוש. השנה הקמעונאיות לא פרסמו את מבצעי בלאק פריידיי, אלא פרסמו מבצעים מקדימים והצהירו כי מדובר במבצעים אחרים, שונים מאלה שיהיו בבלאק פריידיי עצמו. בישראל המצב שונה והישראלים מחכים לבלאק פריידיי או לימים שלפניו ולכן רוב הרשתות הקמעוניות לא פורסות את המבצעים במשך כל החודש.

ב-2017 המוצר הכי נמכר של קבוצת ח.י, המייבאת ומשווקת בישראל מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, היה מסך טלוויזיה 55" ברזולוציית 4k של LG. השנה צופים בקבוצת ח.י. כי תהיה קפיצת מדרגה והגודל השולט יהיה "65 . "בחודש נובמבר אנו מוכרים באונליין כמו בשבעה חודשי עבודה רגילים", אומר מני דהן, מנהל חטיבת חוויית לקוח וסחר אלקטרוני בקבוצת ח.י, "השנה צפויים שוב להישבר שיאים חדשים, לכן אנו נערכים לכך כבר מתחילת השנה, על ידי הכפלת צוותי ההתקנות שלנו, הגדלת המלאי ייבוא דגמים מיוחדים לנובמבר בלבד והשקת מרכז לוגיסטי חדש בצפון שנפתח בכדי לעמוד בהיקף הביקושים".

מבצעי הבלאק פריידיי של קבוצת ח.י. השנה החלו ב-19.11 ויסתיימו ב-26.11 בלילה וישנם כמה מוצרי חשמל ואלקטרוניקה שחובה להכיר:

טלוויזיית LG OLED TV בגודל "65 סדרה B8

הטלוויזיה של LG מצויידת בטכנולוגיה הטובה בעולם, טכנולוגיית ה- OLED, בה כל פיקסל מואר באופן עצמאי לקבלת צבע שחור מוחלט וניגודיות אינסופית. בתוספת תמונה חדה ברזולוציית 4K, מקבלים חוויית צפייה עוצרת נשימה. הטלוויזיה החכמה כוללת יכולות מתקדמות ביותר של בינה מלאכותית, תמיכה בפורמט הסאונד דולבי אטמוס ומעבדי תמונה מתקדמים והופכת להיות הטלוויזיה האולטימטיבית לצפייה וגיימינג.,

מחיר מומלץ לצרכן : 9,990 שקלים

טלוויזיית LG OLED TV.
טלוויזיית LG OLED TV בגודל "65 סדרה B8

טלוויזיה LG בגודל "75 חכמה

טלוויזיה חכמה Smart TV ברזולוציית 4K עם בינה מלאכותית, שהופכת כל חלל לקולנוע קטן לצפייה ומשחק. מסך ה-LED הוא בעל רזולוציה גבוהה ULTRA HD עם פאנל IPS מקצועי שמספק צבעים חדים וצפייה נוחה מכל זווית. הטלוויזיה מצוידת בממשק סמארט מתקדם ונוח מאוד לשימוש, ובשלט חכם שזז בתנועת יד ומאפשר חיפוש קולי בעברית.

מחיר מומלץ לצרכן: 7,990 שקלים

טלוויזיה LG.
טלוויזיה LG בגודל "75 חכמה

מסך מחשב "27 של LG

המחשב משמש אותנו למשחק, עבודה ופנאי ומסך איכותי עושה את כל ההבדל. המסך הזה של LG הוא בעל זמן תגובה מהיר של 2MS עם טכנולוגיית AMD FreeSyncTM לתנועת משחק שוטפת עם מצבי תמונה לקריאה, משחק וסרטים וחיבורים לאוזניות ו-HDMI.

מחיר מומלץ לצרכן: 699 שקלים בלבד.

מסך מחשב 27" של LG.
מסך מחשב "27 של LG

סאונד בר פרימיום LG

אין סרט או משחק שאי אפשר לשדרג בזכות סאונד מעולה ומקרן הקול הזה הוא בדיוק מה שצריך כדי להפוך כל חלל ביתי למלהיב יותר. יש לו חיבור HDMI בפורמט Dolby Atmos היוקרתי וסאב וופר אלחוטי, הוא דק ומעוצב ומשתלב בכל סגנון עיצובי.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,490 שקלים.

מקרר 4 דלתות של Hisense

המוצר החשמלי הכי חשוב בבית חייב להיות אמין, מתקדם ויפה והמקרר הזה של Hisense מגיע במגוון גימורים מרהיבים, כשבנוסף הוא בעל ארבע דלתות, מקפיא תחתון, הפרדה מוחלטת למניעת מעבר ריחות ודיוק בטמפרטורת כל תא.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,490 שקלים.

מקרר 4 דלתות של Hisense.
מקרר 4 דלתות של Hisense

סמארטפון NOKIA 8

עם יכולות צילום מתקדמות ומערכת הפעלה אנדרואיד נקייה, סמארטפון הדגל של נוקיה הוא מכשיר מתקדם ונוח שמספק תמורה מלאה למחיר. הוא בעל מסך 5.3", זיכרון 4GB RAM, נפח איחסון 64GB ויש לו מצלמה אחורית כפולה 13MP וקדמית 13MP.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,299 שקלים בלבד.

* המחירים הינם מחירים מומלצים לצרכן ,המחיר הסופי עשוי להשתנות בין המשווקים.

נוקיה 8.
נוקיה 8
וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת ח.י., וואלה! NEWS בשיתוף קבוצת ח.י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully