וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הפייסבוק שתשיג את הדילים הכי שווים לישראלים בבלאק פריידיי

וואלה! NEWS בשיתוף AliBuy, וואלה! NEWS בשיתוף AliBuy

22.11.2018 / 7:18

AliBuy, קבוצת הצרכנות המובילה בישראל שבה קרוב ל-120 אלף חברים בפייסבוק, חברה לוואלה! שופס ויחד הם יצרו פתרון שינצל את כוח הקנייה של הקבוצה כדי להשיג מבצעים והנחות ייחודיות ויעניק להם יתרון משמעותי על מגוון מוצרים שבדרך כלל לא משתלם לרכוש בחו"ל

שופינג אונליין. ShutterStock
קבוצת הצרכנות המובילה בישראל הכוללת קרוב ל-110 אלף חברים/ShutterStock

כ-80 מיליון דולר שילמו הישראלים במהלך בלאק פריידיי של 2017 והשנה צפוי להיקבע שיא חדש נוכח הפופולריות ההולכת וגדלה של שופינג באונליין. אך הנטייה שלנו לחפש את הדיל הטוב ביותר מעבר לים לא בהכרח משתלמת. על מוצרים רבים מתווספים עלויות השילוח והמכס אשר הופכים את הרכישה לרכישה שאינה משתלמת וכשמדובר במוצרים בעלי ערך עסקה גבוה, יש חשיבות לאחריות יבואן מקומי. אתר ישראלי אחד בשם AliBuy הצליח לפתור זאת, על ידי כך שהוא מזהה את הדילים הכי טובים ברשת ומנצל את כוח הקנייה של הלקוחות כדי להשיג מבצעים והנחות.

אז איך ואיפה רוכשים טלוויזיות, מכונות כביסה, תנורים, רהיטים וכו'?

לקראת חגיגות בלאק פריידי המתקיימות בימים אלו, החיבור בין AliBuy לוואלה! שופס יצר פתרון ממשי לחברי הקבוצה ולגולשי האתר, אשר יעניק להם יתרון משמעותי על מגוון מוצרים שלא משתלם לרכוש בחו"ל. כגון טלוויזיות, מקררים, מכונות כביסה, ריהוט תנורים ועוד.

AliBuy פיתחה יחד עם וואלה! שופס מערכת מיוחדת שבאמצעותה הגולשים יכולים לבקש את המוצרים שמעניינים אותם וביום שישי הקרוב תישלח אליהם הצעה אישית ומיוחדת ישירות למייל ולנייד באופן אוטומטי.

ביום שישי הקרוב, 23.11, המערכת של וואלה! שופס תסרוק את המחירים של כל המתחרים המובילים בשוק בבלאק פריידיי ותשלח לאותם נרשמים הצעות אישיות, בהתאם למוצרים שהלקוחות עצמם בחרו באופן אישי. זהו מהלך פורץ דרך, באמצעותו הישראלים שקונים אונליין יכולים להגיב למחירי השוק וליהנות מהכוח הצרכני שלהם באופן חכם.

"החלום שלי היה לתת לגולשים את האופציה לבחור על מה הם רוצים לקבל הצעת מחיר, ולא לתת למשווקים לדחוף לנו את המוצרים שקל להם למכור או לתת עליהם הנחה מיוחדת, הפעם הכוח בידיים שלנו", אומר יניב פורת מייסד AliBuy, הקים קבוצת הצרכנות המובילה בישראל הכוללת קרוב ל-120 אלף חברים. לקבוצה גם אתר מוביל המאגד בתוכו את כל העסקאות הכי שוות שיש מכל העולם. בזכות הכוח שהפלטפורמה יצרה, חברי הקבוצה נהנים באופן קבוע מהנחות וקופונים שווים השמורים רק לקבוצות ואתרים עם כוח קנייה משמעותי.

שופינג אונליין באמצעות סמארטפון. ShutterStock
בזכות הכוח שהפלטפורמה יצרה, חברי הקבוצה נהנים באופן קבוע מהנחות וקופונים שווים/ShutterStock

איך מצטרפים למהלך ואיך זה עובד?

כל לקוח נרשם למוצר שהוא רוצה לקבל עליו הצעה, באתר AliBuy, במקביל אתר ואלה!שופס סורק את המוצר שנבחר ברחבי הרשת ותנסה לשפר אותן באמצעות כוח הקנייה, ותשלח מסרון ומייל לכל הנרשמים באופן אישי. שנוצר

"ההרשמה למהלך נסגרת ביום חמישי בחצות, כדי שיהיה לנו זמן לסרוק את השוק ולהגיב, ביקשתי מכל הנרשמים להיות צרכנים נבונים ולהכיר את מחירי השוק עד ליום שישי הקרוב, אנחנו מתחייבים לבדוק את מחירי השוק ולנסות לשפר אותם לכולם ככל שניתן, הרי בסוף האינטרס של כולנו משותף - להצליח".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יניב פורת מייסד AliBuy. מתוך אתר AliBuy, צילום מסך
יניב פורת/צילום מסך, מתוך אתר AliBuy
וואלה! NEWS בשיתוף AliBuy, וואלה! NEWS בשיתוף AliBuy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully