וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועלים וכאל ינפיקו כרטיס אשראי משותף ללקוחות הבנק

22.11.2018 / 11:53

מדובר בהסכם אסטרטגי המהווה צעד משמעותי ביישום רפורמת שטרום על ידי כאל ובנק הפועלים. ההסכם נחתם לתקופה של 6 שנים

ארז יוסף COO ומשנה למנכ"ל בנק הפועלים, לוי הלוי מנכ"ל כאל, אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים ורן עוז יו"ר כאל. אביב גוטליב,
ארז יוסף COO ומשנה למנכ"ל בנק הפועלים, לוי הלוי מנכ"ל כאל, אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים ורן עוז יו"ר כאל/אביב גוטליב

בנק הפועלים וכאל הודיעו אתמול (רביעי) על חתימת הסכם הנפקה ותפעול של כרטיסי אשראי מסוג מאסטרקארד וויזה ללקוחות הפועלים. מדובר בהסכם אסטרטגי המהווה צעד משמעותי ביישום רפורמת שטרום על ידי כאל ובנק הפועלים. ההסכם שנחתם לתקופה של 6 שנים, כולל את התנאים המסחריים, הסדרי התפעול ומתן השירותים על ידי כאל לכרטיסים שיתופעלו על ידה עבור לקוחות בנק הפועלים.

ההסכם ייכנס לתוקף ב-1 בפברואר 2019, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים. את ההסכם מטעם כאל הוביל אורי שוקר, ראש חטיבת אשראי ושותפים ומטעם בנק הפועלים הובילו עופר קורן, הממונה על החטיבה הפיננסית וניב פולני, מנהל יחידת הפיתוח העסקי.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר כי "אנו מציינים היום אבן דרך נוספת ביישום הרפורמה בבנקאות על ידי מתן הצעת ערך משמעותית נוספת ללקוחות בנק הפועלים. תחום כרטיסי האשראי עובר שינויים משמעותיים ואנו פועלים מתוך מחויבות עמוקה להעניק ללקוחותינו את מגוון האפשרויות בעולם התשלומים בכלל ובתחום כרטיסי האשראי בפרט".

לוי הלוי, מנכ"ל כאל, אמר "חתימת ההסכם עם בנק הפועלים מהווה צעד נוסף ביישום הרפורמה והגברת התחרות בענף כרטיסי האשראי. אנו מודים לבנק הפועלים על האמון והבחירה בכאל ונעשה את המירב להעניק ערך מוסף ללקוחות הבנק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully