וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תים תרכז את החזקותיה בטי.טי.איי, קומטק ומקיט בחברה אחות

אמיר טייג

10.12.2002 / 9:51

בנוסף, תים תפרסם הצעת רכש למניות טי.טי.איי ותגדיל החזקותיה בחברה למעל 50.1% מהונה של טי.טי.איי

לאחר חרושת שמועות ועצירת המסחר אתמול בצהריים במניה, מבהירה היום חברת תים מחשבים ומערכות, שבשליטת שלמה אייזנברג, כי בכוונתה לרכז את החזקותיה בשלוש החברות - טי.טי.איי , קומטק ומקיט במסגרת חברה אחות אשר תוקם לשם כך. מניותיה של החברה החדשה יוצעו לבעלי המניות הקיימים של תים, כדיווידנד בעין. לאחר הפיצול האמור תתמקד פעילות תים בתחום מכירת חומרה ומוצרי תקשורת, אינטגרציה של מערכות ושירותי ערך מוסף בתחום המחשבים. החברה מציינת כי החברה הבת אומניטק תמשיך לפעול כחברה נפרדת.

עוד מודיעה החברה כי תפעל לפרסום הצעת רכש מיוחדת לרכישת מניות טי.טי.איי, אשר רשומה למסחר בארה"ב, באופן שלאחר השלמת הצעת הרכש האמורה תחזיק תים תוכנה בלמעלה מ-50.1% מהונה של טי.טי.איי. תים הגדילה לפני כשבוע בלבד את החזקותיה בטי.טי.איי והיא מחזיקה בה כיום ב-44.8%. על מנת להגדיל החזקותיה מעל רף ה-45% בטי.טי.איי מחויבת תים לפרסם הצעת רכש.

תים הגדילה את חלקה בטי.טי.איי במהלך החודשים האחרונים בסבב של מספר רכישות. מאז אמצע ספטמבר ועד סוף נובמבר השקיעה תים כ-4.8 מיליון דולר ברכישת המניות החדשות של טי.טי.איי, כך שרכשה בסיכום כללי 682.2 אלף מניות (לאחר מכירת 10.6 אלף מניות) בכ-60 מנות. יצוין כי תים מחזיקה בטי.טי.איי באמצעות החברה הבת תים תעשיות תוכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully