וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוסייט גייסה עוד 6 מ' ד' והשלימה סבב גיוס בהיקף 14 מ' ד'

צורי דאר

10.12.2002 / 11:22

ג’נסיס פרטנרס הצטרפה כמשקיעה חדשה אל הסבב, אותו הובילה גיזה; בנוסף פרוסייט חתמה על הסכם המרחיב את השותפות עם פוג'יטסו קונלסטינג בהיקף 2 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית פרוסייט (Prosight) גייסה 6 מיליון דולר והשלימה בכך סבב גיוס הון שלישי בהיקף של 14 מיליון דולר.



לפני כחצי שנה גייסה החברה 8 מיליון דולר במסגרת סבב בהובלת גיזה ונצ'ר קפיטל ומשקיעיה הקיימים - BRM קפיטל, Prism Opportunity Fund וסקויה פרטנרס. לסיבוב הנוכחי הצטרפה ג?נסיס פרטנרס כמשקיעה חדשה, עם השקעה של 4 מיליון דולר. המשקיעים הקיימים השקיעו כ-2 מיליון דולר על פי חלקם היחסי.



כמו כן, חתמה פרוסייט על הסכם, המרחיב את השותפות הקיימת שלה עם Fujitsu Consulting. מדובר בהסכם שיווק, על פיו רוכשת פוג'יטסו קונסלטינג רשיונות למוצרי פרוסייט בהיקף 2 מיליון דולר. יועצי פוג'יטסו קונסלטינג ישתמשו במוצרי פרוסייט לניהול פורטפוליו לקוחות ה-IT של החברה. לצורך כך תותקן ותעודכן תוכנת פרוסייט אצל לקוחות פוג'יטסו קונלסטינג, דבר שירחיב את פעילות פרוסייט מעבר לארה"ב, בכל רחבי העולם.



פרוסייט מפתחת ומשווקת תוכנה לניהול ארגונים טכנולוגיים גדולים המבצעים מספר רב של פרויקטים במקביל. המוצר מאפשר לארגון לקבל החלטות באילו פעילויות להתמקד על מנת לקבל את התמורה הגבוהה ביותר מהמשאבים המוגבלים העומדים לרשותו. לאחר בחירת הפעילויות מפקחת התוכנה מקרוב על ביצוען המלא, בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש. היישום כולל מוצר תוכנה, התאמה ללקוח ומאגרי ידע של התהליכים והמדדים המומלצים לשימוש בכל שלב של תהליכי הבחירה והמעקב.



פרוסייט הוקמה ב-1998 על ידי אמיר עופר, ממייסדי אזימוט, הנסחרת בבורסה בתל אביב, ואברהמי צור. מטה החברה ממוקם בפורטלנד שבאורגון, ארה"ב, ומרכז המחקר והפיתוח נמצא בירושלים. בעקבות הגיוס יצטרף ירון פולק, שותף בג'נסיס פרטנרס, לדירקטוריון החברה.



החברה, המעסיקה כיום כ-55 עובדים, רשמה עד עתה הכנסות של כמה מיליוני דולרים, וצפויה לעבור לאיזון בסוף 2003. בין לקוחותיה: יצרנית הרכב האמריקאית פורד, חברת הפיננסים הבינלאומית אקסה פייננשל (AXA Financial) ומס ההכנסה האמריקאי (IRS).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully