וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט משיקה: תשלום שכר דירה באמצעות כרטיס אשראי

כתב וואלה! עסקים

10.12.2002 / 12:02

המשכיר ישלם עמלה בגובה של 1.5% מדמי השכירות; השקת השירות החדש תלווה בקמפיין פרסום, בשווי 600 אלף דולר

תשלובת ישראכרט משיקה שירות המאפשר תשלום שכר דירה לבעלי דירות, באמצעות כרטיס אשראי של התשלובת.

השירות, המוצע לכל לקוחות התשלובת, מאפשר לשוכר להעביר את תשלום שכר הדירה באמצעות כרטיס האשראי שברשותו ישירות לחשבון הבנק של המשכיר. ההחלטה על פיתוח המוצר נבדקה בסקרים ומחקרים שערכה תשלובת ישראכרט אשר הראו על ביקוש דומיננטי לשירות מסוג זה, הן מצד המשכירים והן מצד השוכרים.

חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט צופה כי תוך שנתיים כ-5%-10% מתשלומי שכר הדירה יתבצעו מכרטיסי אשראי.

כדי לממש התקשרות לתשלום שכר דירה באמצעות תשלובת ישראכרט, יצטרך השוכר לשלם באמצעות אחד מכרטיסי האשראי של התשלובת שבבעלותו. עם זאת, ניתן לשלם גם באמצעות כרטיס אשראי של הורה או בעל קירבה אחרת לשוכר (המחזיקים את אחד מכרטיסי התשלובת). השירות אינו תלוי בסוג הכרטיס שמחזיק המשכיר.

התשלום יכול להתבצע מדי חודש או מדי רבעון, כתשלום צמוד לדולר היציג, צמוד מדד או שקלי רגיל – בהתאם לסיכום בין השוכר למשכיר.

השוכר יכול לבחור את יום החיוב לפי בחירתו. ביום חיוב השוכר, מועבר התשלום ישירות לחשבון המשכיר, בכל אחד מהבנקים בו מתנהל חשבונו, ונשלחת אליו חשבונית.

משך ההתקשרות בעסקה הנה לתקופת של עד 12 חודשים, וכך למעשה השירות מבטיח את העסקה למשכיר לשנה. בגין השירות ישלם המשכיר תשלום של 1.5% מסכום דמי השכירות.

כיצד זה עובד?

לאחר חתימת הסכם השכירות בין הצדדים, ממלאים שובר לתשלום שכר דירה של ישראכרט. את השובר ניתן לקבל בפקס, להוריד מהאינטרנט או לקבל בסניפי הבנקים שבהסדר ישראכרט.

השובר כולל את כל הפרטים הנדרשים לצורך ביצוע העסקה, וייחתם ע"י שני הצדדים. השובר המלא מועבר לישראכרט לצורך אישור העסקה. עם אישור העסקה (או דחייתה), יוצאת הודעה טלפונית ומכתב למשכיר ולשוכר, ובו כל המידע שיסייע לכל אחד מהצדדים לערוך בירורים ופניות למוקד.

מדי חודש ישלח למשכיר פירוט סכום הזיכוי שנכנס לחשבונו (וכן העמלה בה חויב). השוכר יקבל את סכום החיוב בדיווח על החיוב החודשי, בציון שם המשכיר.

קמפיין פרסום לרגל השקת השירות

השקת השירות החדש תלווה בקמפיין פרסום, בשווי 600 אלף דולר.

הקמפיין, עליו אחראי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, כולל שני סרטונים בעלי אופי הומוריסטי, המציגים סיטואציות המוכרות לרובנו מתקופת המגורים בשכירות.

בסרטון הראשון זוג צעיר שמחפש יחד דירה במדור ההשכרה שבעיתון נמצא בעיצומה של שיחת טלפון עם המשכיר. הבחור שואל את כל השאלות השכיחות (דמי שכירות, יש מגזן,......) כאשר חברתו מזכירה לו כל הזמן לשאול עוד ועוד שאלות.
עד שהוא נדהם לשמוע שהמשכיר מבקש את התשלום באמצעות כרטיס אשראי.

בסרטון השני נראה זוג אחר שמגיע לראות דירה כשהבחורה מלאת התלהבות מהמיקום, הבנין, וכדומה. בהגיעם לדירה הם רואים שלט על הדלת: "לא מקבלים צ'קים".

הקמפיין יכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט., וימשך כשלושה שבועות.


קרדיטים:

מנהלת פרסום תשלובת ישראכרט: אילה תדהר; משרד פרסום: שלומר אבנון עמיחי Y&R; קופירייטר – מתן אוריין
ארטדיירקטור: טל ריבן; מנהל קריאטיב: יורם לוי
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי; תקציבאית: שי-לי אנג'ל, מירב הראל; סופרוויזורית: שירלי אושיה
פלנרית: דנית שלו; מפיקת משרד: שירה רובס; חברת הפקה: ישי הדס במאי: רני כרמלי; צלם: אבי קרפיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully