וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההון סיכון IADF קיבלה התחייבויות ב-15 מיליון דולר עבור הקרן הראשונה; הגדילה יעד הקרן ל-50 מיליון דולר

צורי דאר

10.12.2002 / 12:28

הקרן מתכוונת להודיע על סגירה ראשונה בהיקף 20 מיליון דולר בפברואר 2003; על פי פרסומים מוקדמים, הקרן בוחנת השקעות בחברות קיורלייט ו-SLP



קרן ההון סיכון IADF - Israel America Discovery Fund קיבלה התחייבויות בהיקף 15 מיליון דולר עבור הקרן הראשונה שלה. עד כה הקרן קיבלה התחייבויות להשקעה מ-25 שותפים מוגבלים - מרביתן משקיעים פרטיים ומיעוטן קרנות השקעה של אוניברסיטאות. כך אמר מנהל הקרן ג'ון גולדברג לחברת המידע להון סיכון VentureWire.



IADF נוסדה בשנת 2001 על ידי גולדברג ומארק סולובי שהיו מנהלי השקעות בבטארסון ונצ'ר פרטנרס. הקרן, שיש לה משרדים בשיקאגו ובתל אביב, מתכוונת להשקיע במשותף עם קרנות הון סיכון בחברות סטארט אפ ישראליות או עם אוריינטציה ישראלית בתחומי תקשורת, תוכנה ומדעי החיים.



בעבר אמרו מנהלי הקרן ל"וול סטריט ג'ורנל" כי חברות סטארט אפ ישראליות זוכות להערכות שווי נמוכות מדי בשל המצב הפוליטי הטעון במזרח התיכון, ולפיכך מדובר בהזדמנות השקעה נדירה בעיתוי הנוכחי.



הקרן מתכוונת להשקיע 1-3 מיליון דולר בחברה ובסך הכל להגיע לפורטפוליו של 16-20 חברות. הקרן טרם השקיעה בחברות ישראליות אולם על פי פרסומים מוקדמים בוחנת השקעות בחברות קיורלייט ו-SLP.



בפברואר 2003 מתכוונת IADF להודיע על סגירה ראשונית בהיקף של 20 מיליון דולר. יעד הקרן הוגדל מ-30 מיליון דולר ל-50 מיליון דולר בגלל היענות של משקיעים והסגירה הסופית צפויה להיות ביולי 2003. לקרן שותפויות הקרנות הישראליות אוורגרין, גיזה פיטנגו ו-וולדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully