וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי-ונצ'רס, זרוע ההשקעות של דויטשה טלקום, תוביל גיוס הון עבור טריוונט הישראלית

צורי דאר

10.12.2002 / 12:51

על פי פרסומים קודמים - מדובר בגיוס המוערך ב-10-20 מיליון דולר; במארס חתמה טריוונט על הסכם מכירת טכנולוגיית תשלומים ל-T-Systems - חברה בת של דויטשה טלקום



טי-ונצ'רס, זרוע ההשקעות של ענקית הטלקום הגרמנית דויטשה טלקום, תוביל את גיוס ההון אותו מבצעת בימים אלה חברת הסטארט אפ הישראלית טריוונט (Trivnet). כך מדווחת היום חברת המידע להיי-טק D&A.



על פי הדיווח, הגיוס הוא תוצאה של היקף מכירות מוצלח אותו רשמה החברה במהלך השנה האחרונה. היקף הגיוס לא נמסר, אך לפי פרסומים קודמים מדובר ב-10-20 מיליון דולר.



טריוונט פיתחה תשתית תשלומים מודולרית של טריוונט בשם WISP, המאפשרת לחברות וספקי תקשורת - סלולרית, קווית, ורחבת פס - להציע ללקוחותיהם שירותי מסחר אלקטרוני וערך מוסף. המערכת מזהה אוטומטית את המשתמש בעת ביצוע הרכישות המקוונות, ומצמצמת את הליך הרכישה המקוונת ללחיצת כפתור. כמו כן, המערכת מאפשרת לחייב את הלקוח דרך חשבון ספק האינטרנט, או חשבון המפעיל הסלולרי. חיוב ישיר זה מבטל את הצורך בחשיפת פרטים אישיים, וברישום מספר כרטיס האשראי.



לטריוונט, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות תשלומים לספקיות שירותי תקשורת, קשרים עסקיים עם דויטשה טלקום. במארס השנה הודיעה החברה כי תספק תשתית תשלומים מקוונת לפיתוח אפליקציות חדשות ושירותי ערך מוסף ל-T-Systems, חברה בת של דויטשה טלקום. מנכ"ל טריוונט, אמיר גלילי, מסר כי הכנסות החברה מן ההסכם בשלוש השנים הראשונות יהיו כמה מיליוני דולרים, ואלו עשויות לצמוח בשלב הבא.



לחברה יש גם הסכם שיווק עם ענקית המחשבים קומפאק, במסגרתו משווקות שתי החברות במשותף את פלטפורמת התשלום המקוון של טריוונט, WISP, יחד עם שרת AlphaServer של קומפאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully