וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כונס הנכסים הרשמי: יש לדחות בקשת רוני מאנה להכריז עליו כפושט רגל - ביכולתו לפרוע חובותיו

אסף ברגרפרוינד

10.12.2002 / 13:02

בחקירה שנערכה התגלו אי דיוקים רבים בהצהרות שמסר מאנה, ביניהם המשך עבודתו במשרד בבעלותו על אף טענתו כי הוא מועסק כשכיר וניהול אורח חיים ברמה גבוהה בהרבה מזו עליה דיווח



הכונס הנכסים הרשמי טוען כי יש לדחות את בקשת איש העסקים רוני מאנה להכריז עליו כפושט רגל. בבקשה שהוגשה היום מטעם הכנ"ר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נטען כי לאור חוו"ד שצורפה לבקשה, ממנה עולה כי מאנה מנצל לרעה את הליכי פשיטת הרגל שכן יש ביכולתו לפרוע את חובותיו, הרי שיש לבטל את ההליכים שנפתחו לבקשתו.



איש העסקים רוני מאנה המיוצג על ידי עו"ד ישי בית-און, טען כי יש להכריז עליו כפושט רגל וזאת לאור קריסתו הכלכלית שנבעה מהלוואות שנלקחו לצורך רכישת ביתו באפקה ולצורך רכישת מניות שערכן נפל.



מבקשת הכנ"ר שהוגשה באמצעות עו"ד רות לינקר מזרחי, נטען כי מחקירה של מחלקת החקירות עולה כי בהצהרות שמסר מאנה היו אי דיוקים רבים. אי הדיוקים מתייחסים לעובדה שמאנה המשיך לעבוד במשרד תיווך שבבעלותו למרות שהצהיר כי הוא עובד כשכיר תמורת 5,000 שקל לחודש. עוד נטען כי למרות שטען כי הוצאות המחייה שלו נעות בין 2,000-2,500 שקל לחודש הרי שבמהלך אותה תקופה טס לאילת בשלוש הזדמנויות שונות, חלקן עם ילדיו, ושהה בבתי מלון כאשר הוצאותיו שולמו במזומן ובאמצעות כרטיסי אשראי של צדדים שלישיים.



בנוסף, נטען כי מאנה שכר לאשתו, שנמצאת בהליכי גירושים ממנו, מכוניות יוקרה לתקופה של 21 יום בעלות של 99 דולר ליום, בהיותו נמצא בהליכי פשיטת רגל. ממידע שהגיע לכנ"ר עולה כי במהלך הליכי פשיטת הרגל שכר מאנה חוקרים פרטיים בעלויות גבוהות מאוד. כמו כן נטען כי מאנה משתמש ברכב מסוג מרצדס, ששילם תמורת הרכישה והיבוא שלו, על אף שהוא רשום על שמו של אחיו.



כמו כן, נטען כי עובדות שעלו בחקירת הכנ"ר בנוגע למקורות המימון של מאנה לרכישת המגרש בשכונת אפקה סותרות את הצהרותיו של מאנה לעניין זה. בבקשה נטען כי לא היה ניתן לסיים את החקירה בעניינו של מאנה לאור העובדה כי אין הוא מציג את מסמכי הנהלת החשבונות של חברות שבבעלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully